Agentia de publicitate Sister s-a implicat pro-bono, alaturi de Asociatia Ovidiu Rom, in organizarea si productia Balului care a avut loc pe 25 Octombrie la Palatului Parlamentului
Agentia va dezvolta strategia de comunicare, va gestiona relatia cu presa, va oferi servicii editoriale si de BTL
In urma evenimentului de lansare a unui program de adoptii spirituale s-au strans donatii in valoare de aproximativ 25.000 de euro.
Brandient a creat noul design al ambalajelor Linco pentru Orkla Foods, iar campania de lansare este semnata de Cap
„Vom avea multe de facut impreuna cu cei de la Titan Mar ”, a spus Andreea Dirzeanu (foto), Client Service Director FRIENDS Advertising.
Divizia specializata in servicii BTL de la Next a fost lansata ca agentie de sine...
Teledonul organizat de Realitatea TV si UNICEF a strans pentru victimele inundatiilor 490.000 de euro si alte ajutoare materiale, in valoare de peste 56.000 de euro
Cu o investitie de relocare de 50.000 EUR, noul sediu are o suprafata de 450 mp, si se afla in vecinatatea Pietei Revolutiei, pe strada Academiei 39-41, din Bucuresti
La Maratonului DHL Stafeta Carpatilor au participat peste 650 de oameni – personalitati, vedete din showbiz, echipe ale unor companii
Un eveniment organizat Minimax si Media Mall, Minimax parc a fost dedicat copiilor cu varste cuprinse intre 3 si 12 ani
Potrivit reprezentantilor de vanzari Splendid Thematics, pe acelasi target postul a fost urmat de Cartoon Network (2.0%) si Minimax (1.5%).
"Generatia actuala de business este una predestinata afacerilor, una cu date genetice care predispun la mediul concurential”, spune Bogdan Muresanu, Creative Director Addict Advertising despre noua campanie de imagine
Petrecerea Itsy Bitsy FM a strans mii de de copii in cursul zilei de ieri, in parcul Alexandru Ioan Cuza, din sectorul 3 al Capitalei
Evenimentul „Traffic free pentru copii”, actiune organizata la initiativa canalului TV Jetix cu sprijinul Primariei Capitalei este prilejuit de lansarea unui nou film serial pentru copii „LazyTown”
Adresat parintilor care nu s-au decis inca la ce gradinita sa-si inscrie copiii, tirajul ghidului a fost de 18.000 de exemplare iar tariful lista de publicitate: 5000 lei
Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007