Rezultatele cautarii dupa : "copii"
Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 20 Noiembrie 2013
Perceput drept un radio „pentru copii” conform unor cercetari de audienta, postul vrea sa accentueze perceptia „pentru parinti si copii”.
Miercuri, 21 August 2013
Dezvoltat de McCann PR, proiectul Eco-Rom Ambalaje unde cu un singur Autocar au invatat ce inseamna reciclarea mai bine de 10.000 de elevi este la doua distinctie internationala, dupa Golden Award for Excellence la categoria Companii Mici si Mijlocii in cadrul European CSR Awards.
Joi, 18 Iulie 2013
In loc de laptop si prezentari pe web, furnizorul de promotionale Atip Design isi prezinta produsele printr-o aplicatie disponibila pentru iPhone si iPad.
Joi, 30 Mai 2013
„Asteptam peste 3000 de parinti si copii” a declarat pentru adplayers Nadia Tataru, managerul si fondator al retelei de posturi de radio, despre evenimentul ce va avea loc sambata 1 Iunie 2013, intre orele 18.00 si 21.00 in Parcul Oraselul Copiilor din Bucuresti.
Excursie cu 10.000 de copii la "groapa" deseurilor colectate separat. Fabrica de ambalaje reciclate.
Vineri, 24 Mai 2013
Dezvoltat de McCann PR, programul CSR pentru copii Laboratorul Verde al Reciclarii, a fost premiat la European CSR Awards. categoria Companii Mici si Mijlocii din cadrul competitiei.
Miercuri, 10 Aprilie 2013
Reportajul "Ultima frontiera" si echipa emisiunii „In premiera” de la Antena 3 au obtinut premiul pentru cea mai buna imagine la New York Festivals, World’s Best Television & Film 2013
Marti, 19 Martie 2013
Cu 11 ani de PR la Graffiti, Fundatia Dinu Patriciu, Nissan Romania si Action Global Communication, Diana Gamulescu a intrat in antreprenoriat cu un magazin de produse pentru copii, deocamdata pentru bebelusi. Micolino.ro
Vineri, 08 Februarie 2013
Vor invata televiziunile sa-si indrepte programele spre un continut de calitate, castigand oamenii si pierzand un client de publicitate sau doi in goana dupa rating? Poate ca da. Mai curand, nu. Sa nu uitam ca televiziunea nu vinde calitatea, ci ratingul.
Vineri, 19 Octombrie 2012
Un target ca oricare altul pentru marketingul direct. Liceul din vecini a fost aproape luat cu asalt de cativa agenti de impartit pliante pentru lantul de restaurante Kid Food Captivant (KFC) al caror scop este unul singur: distributia noii oferte de meniuri. Pentru copii bineinteles, ca doar vorbim de o scoala.
Miercuri, 10 Octombrie 2012
„Uraste-ti baietelul care a devenit de nestapanit. Uraste-ti baietelul care niciodata nu vrea sa stea locului si nici nu te asculta. Uraste-ti baietelul care se enerveaza din nimic si se poarta urat cu ceilalti” este doar o parte din primul indemn la ura impotriva celor de langa noi.
Joi, 19 Iulie 2012
In timp ce Duna TV inregistreaza si chiar spera sa transmita in direct evenimente de la Lacul Sfanta Ana, dintre canalele autohtone, singura...
Miercuri, 27 Iunie 2012
“Viitoarea exploatare de la Rosia Montana va fi de cateva ori mai mare decat cea filmata in spot!” a declarat Robert Tiderle, managerul agentiei Papaya, care a semnat campania impotriva proiectului de exploatare a aurului de la Rosia Montana
Vineri, 04 Mai 2012
Prima agentie specializata in trade marketing, dupa cum spun fondatorii companiei, Brand Support este un business de familie lansat in luna mai a anului 2008 de catre Stefania Harabagiu si Ionut Harabagiu, doi antreprenori cu peste 15 ani de experienta in multinationale si servicii de advertising, BTL, trade marketing, brand management si media.
Vineri, 06 Aprilie 2012
“Sau tara aceasta sa fie in adevar romaneasca, sau nici nu merita sa fie”
Vineri, 09 Martie 2012
"Nu suntem de parere ca e un mesaj vizual foarte violent sau nepotrivit publicului larg”, spun reprezentantii One World Romania, prin vocea...
Marti, 28 Februarie 2012
„Numarul de cititori pe copie variaza intre 0,7 si 73 de cititori pe copie – si reprezinta raportul dintre numarul mediu de cititori pe editie si tirajul difuzat al unei publicatii. BRAT nu publica si nici nu recomanda utilizarea acestui raport din mai multe motive”, explica Arina Ureche importanta celui mai irelevant indicator obtinut din alaturarea cifrelor de audienta...
Vineri, 09 Decembrie 2011
Estimat de AdPlayers la o productie de aproximativ 50.000 EUR, spotul a debutat pe 7 decembrie si se va derula pana in prima parte a lunii ianuarie 2012.
Vineri, 25 Noiembrie 2011
Estimata de surse din piata de media la un buget de 10-15.000 de euro, agentia Hippos a realizat noua campanie dezvoltata de Danone Romania pentru Programul Social Zambet pentru Viitor, aflata acum in desfasurare.
Luni, 28 Martie 2011
Brokerul de media Trade Ads a oprit campaniile online ale BCR si Romtelecom langa promo-urile de filme pentru adulti. Regia Beyond considera ca site-ul este bun pentru asigurarile AllianzDirect (AllianzTiriac )
Miercuri, 23 Februarie 2011
Cu o cifra de afaceri de 300.000 EUR pe an, si avand sloganul „The Sportish Healthy Way”, marketingul cafenelei Fitto Cafe de pe Calea Floreasca din Bucuresti vinde racoritoare din fructe si legume, intampinand din partea casei clientii cu un sfert de tona de morcovi la pahar.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: