Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 21 Aprilie 2010
Fostele Millenium Communications, Raluca Bailescu si Alina Alexandrescu, alaturi de un al treilea partener, Dragos Maraloiu, intra pe piata de evenimente si BTL cu Zebra Communications, agentie care, potrivit unor surse din piata, pregateste deja poiecte pentru Finlandia si Jack Daniel’s
Miercuri, 16 Decembrie 2009
Adina Gheorghe Director de Marketing la Burda Romania a motivat decizia de vanzare a revistei pe fundalul scaderii pietei auto si a interesului companiei pentru profitabilitate, dar si de consolidarea celorlalte categorii de publishing
Vineri, 10 Iulie 2009
Adina Gheorghe, Marketing Manager la Burda Romania a motivat pentru AdPlayers ca vanzarea Cool Girl a venit ca urmare a intarzierii veniturilor din publicitate, fapt care a...
Joi, 09 Iulie 2009
Cu un tiraj mediu de 37.252 de exemplare, lunarul ar fi fost vandut companiei G Publicatii - editorii Star, Zau si Soc - pentru o suma din 6 cifre, in euro
Marti, 17 Februarie 2009
Toyplex este proprietatea lui Lorand Szarvadi, om de afaceri cunoscut prin dezvoltarea lantului de retail cu electrocasnice Domo, proiect cu care dealtfel a fost initiata si colaborarea cu Brandient
Miercuri, 01 Octombrie 2008
Contul de media este semnat de Media Direction, agentia de media din grupul BBDO,
Joi, 06 Decembrie 2007
Demarata in data de 12 noiembrie a.c, campania virala “Sensational de la Samsung” semnata de Odyssey a avut deja, potrivit autorilor, un feedback de peste 10.000 vizionari in decursul primei saptamani de la lansare
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Luni, 07 Mai 2007
Potrivit agentiei, pe parcursul campaniei de 6 saptamani, principalul target atins de mesajul Imagineaza-ti un ceai cu aromele padurii sunt tinerii si adultii carora le place sa bea cafea si ice tea si care adopta un stil de viata sanatos, fara a deveni obsesivi
Marti, 10 Aprilie 2007
Pe langa Drayton Bird (foto), o legenda a marketingului pe care Chartered Institute of Marketing il numara printre cele 50 de nume care au ajutat la formarea marketingului de azi, printre invitatii conferintei de marketing direct de saptamana viitoare se mai numara Alastair Tempest, Director General Federatia Europeana de Marketing Direct (FEDMA), Jack Saffell- Reader's Digest, Fred Koblinger -...
Duminca, 18 Februarie 2007
La evenimentul Evensys sunt invitati pe 27 februarie sa vorbeasca, despre New Media, Wim Vermeulen (Ogilvy Group CEE), Cristofor Iosub (Ogilvy One România), Felix Tataru (IAA, GMP), Cristi Pârvan (ZenithMedia), Madalin Matica (DotCommerce), Ciprian Stavar (IAB), Mugur Patrascu (iLeo), Radu Ionescu (Kinecto), Razvan Varabiescu (MediaDirection), Calin Rotarus (Arbomedia), Adrian Alexandrescu...
Joi, 04 Ianuarie 2007
Am strâns cei mai buni DJ si cei mai tari petrecareti pentru cel mai cool Revelion organizat vreodata în Romania, a spus Dana Iordache - Senior Brand Manager PepsiCo, vorbind despre Revelionul organizat în Trenul Pepsi Express, alaturi de ProFM
Miercuri, 05 Iulie 2006
Burda Romania spune ca Studiul National de Audienta confirma faptul ca revista COOL GIRL "este cea mai tare revista pentru fete din Romania!", editorului citand, in crestere, si audiente ale unor titluri precum Casa de Vacanta - 127.000, Copilul Meu 128.000, Perfect pentru casa mea - 81.000 si campiona grupului Practic in Bucatarie, cu 1.094.000 de cititori
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania pentru Olimpiadele Comunicarii este semnata de "Alina "De la Valcea" Gavrila & Octav "Vijelie" Gheorghe – Creative Director, Dan "Pustiu" Popov – Account Planner, Bobby "Okay" Toma – Art Director si Alex "Minune" Strimbeanu – Copywriter" (vezi executiile in subsolul materialului)
Joi, 16 Martie 2006
Primul festival important al blogurilor romanesti a castigat respectul unei bune parti din blogul autohton, chiar daca unul dintre premianti a spus ca a trisat intentionat pentru a arata ca festivalul mai trebuie imbunatatit
Marti, 14 Februarie 2006
Potrivit reprezentantilor trustului, Practic in Bucatarie are un cost de 3,5 euro per mia de cititori (CPT), 3,7 euro Practic Idei pentru casa, gradina si apartament, iar Casa Lux 9 euro
Joi, 17 Noiembrie 2005
Promotia "Cine n-are Toyota sa-si ia 7 Days!" realizata cu DDB Bucharest a dat deja 4 din cele 5 autoturisme oferite ca mari premii
Miercuri, 17 August 2005
Estimata la cateva milioane de euro, tranzactia face concernul german noul proprietar al publicatiilor Casa Lux, Casa de Vacanta, Practic in bucatarie, Practic - Idei pentru casa, gradina si apartament, Draga Mea si Carticica Draga Mea pentru copii, precum si Colectia Carticica Practic(a )
Luni, 15 August 2005
Derulata sub conceptul „Am vazut pe net”, campania de promovare a Internetului prin dial-up de la Romtelecom se deruleaza in presa scrisa, radio si TV pana la sfarsitul anului
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: