Rezultatele cautarii dupa : "conturi"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Premiera globala in sportul rege. Nestle a batut palma pe 4 ani cu FC Barcelona.
Marti, 22 Noiembrie 2016
 Asocierea cu brandul Nestle Milo va fi inlocuita de Nesquik pe unele piete din Europa, Orientul Mijlociu si Africa de Nord
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
Promotionale de Ziua Nationala. Un producator a lansat un pix cu versurile Desteapta-te Romane!
Marti, 15 Noiembrie 2016
 „Intampinam vremurile schimbatoare si Ziua Nationala a Romaniei cu acest obiect simbol care sa ne aminteasca mesajele ancestrale transmise romanilor prin imnul national” spune Marius Buiculescu, managerul Atip Design.
Reparam iarna car si vara sanie. Reclamatii la CNA pe Vel Pitar, Movial Plus, Visislim si Prostafix
Luni, 14 Noiembrie 2016
Cvorumul CNA gospodar repara iarna car si vara sanie. Subiecte ale unor reclamatii din lunile septembrie, iulie, mai si chiar februarie 2016, spoturi  publicitare fac obiectul unei sedinte de analiza CNA in luna noiembrie.
Bai polonezilor. Va mancam diseara! Meda mobilizare de Propaganda
Vineri, 11 Noiembrie 2016
 Producator si procesatorul de preparate din carne, se alatura suporterilor romani pentru infruntarea alimentara care se va intampla la meciul Romania – Polonia care va fi transmis pe canalele de telviziune.
Banca de Alimente a ajutat 18.000 de familii. Programul Carrefour si Crucea Rosie este reluat.
Miercuri, 09 Noiembrie 2016
 Pana acum, clientii  Carrefour Romania au donat in cadrul programului Banca de Alimente aproximativ 210.000 kg de alimente, cu care au fost ajutate aproximativ 18.000 de familii, din toate judetele tarii.
Buget de aproape 500.000 de euro in campania Dona (800.000 euro, tarife lista). Creatie Publicis Romania
Joi, 03 Noiembrie 2016
Realizata cu sprijinul agentiei Publicis Romania, campania „Preturi mai mici decat te astepti” va fi prezenta pe TV, radio, outdoor (branding de autobuze si prezenta in statiile de metrou din Bucuresti), indoor (clinici medicale), in materialele din farmacii si in mediul...
Invingem Autismul a strans donatii pentru 40 de ore de terapie
Luni, 31 Octombrie 2016
Echipa Invingem Autismul relanseaza campania de comunicare recurenta prin care isi indeamna sustinatorii sa doneze 2 euro la numarul 8844 sau direct pe site la http://www.invingemautismul.ro/donate pentru a putea asigura dezvoltarea copiilor din Centru si pentru sustinerea continuarii sedintelor gratuite de consultare cu parintii.
Expozitie interactiva pentru copii la Mall Promenada. Epoca de Piatra la Stone Age Kids.
Luni, 31 Octombrie 2016
 Organizata in parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului Bucuresti, Expozitia interactiva si educativa STONE AGE KIDS propune copiilor o lectie de istorie aplicata despre cum au trait oamenii in Epoca de Piatra. 
Carrefour Veranda, pentru 500.000 de oameni. Reteaua Billa in proces de rebranding
Joi, 27 Octombrie 2016
 Andreea Mihai a afirmat pentru adplayers ca procesul de rebranding Billa, magazine care vor intra in totalitate sub brand Carrefour, este un proiect de anvergura care se va derula pana la sfarsitul anului 2017.
 Creatie electorala copiata, ori cineva rade de PSD? Sau de Dacian Ciolos si platforma #Romania100 ?
Joi, 27 Octombrie 2016
 mesajul PSD „indrazneste sa crezi in Romania” s-a transfomat in Intrazneste in Romania condusa de oameni cinstiti Dacian Ciolos. Prim-ministru. Romania 100.
Mesaj romanesc care merita bani europeni. Ciuc Radler si Ogilvy & Mather redescopera locuri spectaculoase din Romania Moderna.
Luni, 24 Octombrie 2016
30 de locuri spectaculoase redescoperite in cadrul campaniei Romania Moderna, realizata de Ogilvy & Mather Romania pentru Ciuc Radler ar putea face invidiosi si cei mai buni ministri responsabili pentru imaginea tarii de la 1990 incoace. Si asta fara bani publici.
Peste 200 mii EUR in campania DERO “50 de ani. Mindshare, Engines, Image, Kubis, Syscom Digital
Marti, 04 Octombrie 2016
 Agentiile care dezvolta cea mai recenta campanie declinata 360˚ a marcii de detergent sunt Engines (creatie), Mindshare (Media), Image PR (relatii publice si comunicare) si Kubis interactive (social Media). Promotia nationala este administrata de agentia de marketing digital Syscom Digital.
Cat de nesimtita poate fi publicitatea electorala ?
Joi, 29 Septembrie 2016
 Reclama ALDE in fata unui panou publicitar comercial
Comedie DDB (The Group) cu Comedy Central (Viacom) . Buget Tv de peste 150-200 mii euro.
Marti, 27 Septembrie 2016
 Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Pe o piata fast-food dominata de multinationale, un lant romanesc comunica 30 de restaurante
Luni, 26 Septembrie 2016
 United Marketing Partner comunica reteaua Spartan, care numara 30 de restaurante, dintre care 10 sunt restaurante proprii si alte 20 sunt in sistem de franciza, deschise in capitala si in 15 orase din tara
400.000 euro in Povestea Luminii, de 120 de ani. Prima campanie de brand Electrica.
Joi, 22 Septembrie 2016
In timp ce jucatori de pe piata energiei precum CEZ, Enel sau eon anunta experiente cu consumatorul de zece ani, fosta companie de stat Electrica, acum o companie cu capital majoritar privat, rupe diferentiatorul de experienta cu consumatorul cu peste un secol de „Poveste a Luminii”.
Peste 350.000 euro si mai mult de 200 de elevi in Digitaliada de la Orange.
Luni, 19 Septembrie 2016
 Avand ca tinta peste 200 de copii din clasele V-VIII si dascalii acestroa, Fundatia Orange a investit pana in acest moment peste 350.000 de euro in proiectul pilot Digitaliada de invatare prin metode digitale in 10 scoli din mediul rural.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Licitatie cu patru agentii pe creatia si strategia Altex. Cohnandjansen JWT a castigat Fara Teama
Joi, 15 Septembrie 2016
Bugetul de media Altex este administrat de agentia Media Investment (parte din holdingul The Group) iar serviciile de relatii publice si comunicare sunt administrate de Porter Novelli (The Group).