Rezultatele cautarii dupa : "contul romtelecom"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Surse adplayers. Bugetul de rebranding Romtelecom la T, castigat de Media Investment (The Group)
Miercuri, 16 Aprilie 2014
 Estimat la un buget de 15 Milioane EUR, inclusiv contul de rebranding, de castigarea contului Romtelecom / Cosmote atarna ierarhia agentiilor de media din acest an care intalneste o data la 10 -15 ani un rebranding in piata de telecom.

 

Decizie finala pe 5-6 Mil.EUR Romtelecom: GMP & Webstyler pe Creatie & Online; Media Investment (The Group) pe media.
Luni, 05 Decembrie 2011
 Potrivit informatiilor AdPlayers, pe langa agentiile castigatoare, printre companiile participante in licitatia de creatie si online s-au numarat Saatchi, Ogilvy, Navidoo, Lowe, GMP, Kinecto, iLeo, Graffiti si DDB , in timp ce pentru contul de media au mai concurat Mediaedge, Mediacom si United Media.

Romtelecom ar putea face reduceri de personal la Grey
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
Agentia performeaza pe BAT si P&G, insa compania de publicitate a pierdut in ultima vreme doi dintre cei mai importanti clienti din istoria recenta: Heineken  in 2008, si Romtelecom din 2009
Noi nu am mai fost la licitatii mari de nu mai tin minte, pentru ca nu am avut nevoie, Serban Alexandrescu (Headvertising) despre licitatia Romtelecom
Miercuri, 14 Ianuarie 2009
 Serban Alexandrescu, Managing Partner la Headvertising, una din companiile de publicitate finaliste in licitatia pentru contul de strategie si creatie Romtelecom, spune ca agentia nu a mai fost la licitatii mari de multa vreme, pentru ca nu a avut nevoie, insa este impacat cu rezultatul si ii felicita pe castigatori.
Final de licitatie Romtelecom: Creatia si Strategia a plecat de la Grey si Headvertising la Graffiti BBDO
Joi, 08 Ianuarie 2009
 Agentia de publicitate Graffiti BBDO a castigat contul pentru doi ani ( 2009-2010), dupa o finala Graffiti BBDO cu Headvertising
Contul de media Romtelecom, la United Media, dupa o licitatie cu Mediacom, Starcom si Media Direction
Marti, 11 Martie 2008
Contul de media Romtelecom intra incepand cu luna aprilie 2008 in portofoliul agentiei United Media, a afirmat, pentru AdPlayers, Alfred Borcan, Director de Marketing si Comunicare la Romtelecom
Romtelecom, la GMP PR
Vineri, 22 Februarie 2008
Contul de relatii publice al operatorului de telefonie a fost castigat de divizia de relatii publice GMP PR, in urma unei licitatii
Imagine si promotie ClickNet 2,5 Mbps
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicānd īn acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecānd de la viteza de 2,5 Mbps