Rezultatele cautarii dupa : "cont"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Peste 30% mai multe preinscrieri la UTCB. Record in campania de admitere dezvoltata de Cognition, in anul cu cel mai mic numar de absolventi de liceu
Vineri, 08 Iulie 2022
 ,,Campania de admitere de anul acesta a strans un numar foarte mare de preinscrieri, depasind anii anteriori cu peste 30% si s-a axat pe multe directii de promovare, angrenand mai multe resurse si idei care pana acum au un return foarte bun. Suntem incantati ca agentia Cognition a raspuns acestei provocari cu un...
First Bank a lansat Festivalul WOWfertelor de 4th of July intr-o campanie semnata Cheil | Centrade
Miercuri, 06 Iulie 2022
 Cele mai WOW oferte bancare ale verii au inceput pe 4 iulie, Ziua Americii si includ dobanzi scazute la Creditul de Oriunde si Creditul Imobiliar, plus conditii avantajoase la Cardul de Credit si la Pachetele de Cont Curent pentru persoane fizice si companii. WOWfertele vin cu timp de gandire: poti sa te bucuri de...
2 din 3 romani intampina dificultati in a pune bani de-o parte pentru zile negre. Studiu Reveal Marketing Research despre economisire si investitiile romanilor.
Joi, 09 Iunie 2022
 Potrivit cercetarii, in present, o treime dintre romani nu reuseste sa economiseasca in timp ce o alta treime crede ca va economisi mai putin decat pana acum. Daca ar reusi sa economiseasca bani, 3 din 10 romani ar alege sa puna banii la saltea.
Un nou ”Plan de Viata” de integrare a tinerilor care ies din sistemul de protectie sociala, lansat de AFI Europe Romania si Asociatia The Social Incubator
Joi, 09 Iunie 2022
 Dezvoltat cu McCann PR Romania si Asociatia The Social Incubator, proiectul isi propune sa incurajeze integrarea sociala si profesionala a tinerilor care parasesc sistemul institutionalizat la 18 ani si sunt nevoiti sa se descurce pe cont propriu.
Adrian Popescu, Radio Guerrilla, la 6 ani de la relansare: ,, Avem o crestere foarte mare fata de valul precedent, care ne bucura foarte mult, desi nu cresterea in sondaje este scopul nostru in viata”
Miercuri, 25 Mai 2022
,,Difuzam muzica din suflet nu din focus grupuri, avem peste 3.500 de melodii in playlist, nu doar 200 ca altii (rusine), difuzam muzica romaneasca pe care nu ar difuza-o nimeni, noul val s-a nascut la Radio Guerrilla, deschidem minti din 2004. Si da, din cand in cand, la cateva luni, mai vin si rezultatele sondajelor...
Descopera atractiile Capitalei cu Treasure Games Bucuresti, gratuit de vineri pana duminica. 5 premii pentru Best Treasure Foto.
Joi, 19 Mai 2022
 Timp de trei zile, oricine are un cont public de Instagram se poate inscrie gratuit la Treasure Games Bucuresti 2022, jocurile unde, cu ajutorul unor indicii simple, bucurestenii sunt incurajati sa descopere atractiile arhitecturale, culturale si gastronomice ale orasului
GroupM (WPP): Inteligenta Artificiala (AI) ar putea reprezenta 90% din publicitate in viitorii 10 ani.
Luni, 11 Aprilie 2022
 Potrivit grupului de media international, marketingul bazat pe Inteligenta Artificiala inseamna in acest moment 370 miliarde de dolari, adica 45% din publicitatea globala, si este in continua crestere si ar putea ajunge la 1,3 trilioane de dolari in 2032.
Fondatorii Jam Session Agency le coopteaza in actionariat si management pe Alexandra Vestineanu si Ioana Cadir, Co-Managing Partners
Luni, 04 Aprilie 2022
 Irina Pencea, in calitate de Co-fondator si CEO, isi va pastra atributiile de business development, in timp ce Valentin Suciu, Co-fondator si Partner, impreuna cu Andreea Ghenoiu, Creative Partner, vor superviza in continuare intreaga activitate de creatie a agentiei
Disponibila in varianta beta de cateva luni pentru 200.000 de clienti, PROFI si-a lansat oficial aplicatia
Vineri, 01 Aprilie 2022
 “Ne bucuram sa facem inca si mai prietenoasa experienta de cumparare din magazinele noastre, oferindu-le consumatorilor un plus de beneficii aliniate la cele mai recente tendinte din retailul alimentar modern si digitalizare,” a declarat Pawel Musial, Directorul general al Profi Rom Food. “
53% dintre romani intentioneaza sa isi renoveze locuinta in 2022, in scadere cu 27% comparativ cu anul trecut
Miercuri, 02 Martie 2022
 A doua parte a anului 2022 se anunta a fi o perioada de renovare in 5 din 10 locuinte din Romania. Romanii declara ca locuintele lor au nevoie de renovare atat in privinta zugravelii cat mai ales a dotarilor tehnice, arata cel mai recent studiu realizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing...
CEC Bank si Isobar Romania sunt „Parte din viata ta”
Vineri, 04 Februarie 2022
 Cea mai veche institutie bancara din Romania incepe anul 2022 cu un nou slogan si o noua promisiune de brand, in colaborare cu agentia sa de comunicare, si noi produse de creditare online pentru persoanele fizice si IMM-uri
Prima platforma romaneasca audiobooks. Cu Echo se asculta cartile Trei, Curtea Veche, Nemira, Humanitas, Publica, Crime Scene Press, Niculescu.
Marti, 24 August 2021
 Detinuta de Ana Nicolau & Radu Nicolau, doi antreprenori din zona editoriala si de tehnologie, si este dezvoltata in parteneriat cu Beat Technology, printre editurile partenere ale platformei Echo, ale caror carti pot fi ascultate in format audiobook se numara Trei, Curtea Veche, Nemira, Humanitas, Publica,...
AFI Europe Romania continua „Plan de Viata” alaturi de Asociatia The Social Incubator si McCann PR
Miercuri, 28 Iulie 2021
 In ultimii 2 ani, Plan de Viata a sprijinit 10 tineri proaspat iesiti din centre de plasament cu camin, job-uri si consiliere profesionala si personala, astfel incat sa le faciliteze acestora tranzitia catre independenta.
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
Agentia The Public Advisors comunica pentru aplicatia de health tech Beesers
Joi, 27 Mai 2021
 “Ne-am bucurat sa aflam ca in Romania exista o astfel de aplicatie care, in doar sase pasi, reuseste sa iti aduca personalul medical calificat in confortul casei. Ne plac proiectele creative care, totodata, reusesc sa aduca plus valoare societatii” spune Raluca Mihalachioiu, Managing Partner, The Public...
1,5 milioane de varstnici romani sufera de singuratate. Cea mai noua campanie Dr. Max semnata de Ogilvy Romania, alaturi de ei
Marti, 11 Mai 2021
 Campania de comunicare semnata de Ogilvy Romania sustine parteneriatul dintre Farmaciile Dr.Max si Asociatia Niciodata Singur – Prietenii Varstnicilor pentru o comunitate sanatoasa si demna, cea a seniorilor cu varste de peste 65 de ani.
36% dintre romani spun ca apreciaza mai mult un brand care are reclame sponsorizate online.
Luni, 19 Aprilie 2021
 Potrivit cercetarii, Facebook este la putere in preferintele romanilor (92%) cu un timp mediu petrecut online de 2,3 ore/zi. 46% dintre respondenti declara ca se simt indiferenti fata de reclamele sponsorizate vazute pe Facebook sau pe Instagram, spunand chiar ca se simt obositi si plictisiti de acestea.
Schimb Valutar Online de la Telekom Banking. Noi functionalitati ale platformei de tranzactionare.
Vineri, 16 Aprilie 2021
 Inregistrarea online in platforma poate fi realizata accesand site-ul www.schimb.telekombanking.ro de pe un computer sau laptop. Pentru clientii Telekom Banking, procesul de inregistrare este simplificat, in timp ce clientii noi au nevoie de cartea de identitate si de un al doilea document de identificare...
Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
Sondaj pe campania de vaccinare. 56.6% dintre participanti - a fost pregatita foarte bine sau bine, 39.3% - a fost pregatita prost sau foarte prost
Miercuri, 10 Februarie 2021
 Cat priveste informatiile legate de vaccinul anti-Covid si campania nationala de vaccinare oferite de autoritati pana acum, 32.6% dintre respondenti apreciaza ca acestea sunt utile si suficiente, 49.5% ca sunt utile, dar insuficiente, iar 15.1% ca sunt inutile.
« 1 2 3 4 5 »