Rezultatele cautarii dupa : "consumul"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
J&B ramane la Stefanini Infinit (Infinit Agency) - agentia de creatie J&B in 2020 and beyond
Miercuri, 28 Octombrie 2020
 Desi contextul pandemiei a afectat piata de bauturi alcoolice, J&B impreuna cu agentia de creatie Stefanini Infinit au tinut colaborarea stransa si continua sa lanseze numeroase proiecte.
Marius Luican, Reveal Research:,, De la mase la nise. Schimbarea modelului de consum si segmentarea pietei”
Joi, 15 Octombrie 2020
 Moto: „Orice client poate avea o masina vopsita in orice culoare doreste, atat timp cat este neagra.”
Reclama “Pisicaine” pentru Ursus Cooler, reclamata cu scrisoare la CNA si RAC
Vineri, 28 August 2020
 ,,Va rog sa publicati aceasta scrisoare deschisa a mea catre Consiliul National al Audiovizualului (C.N.A.) si Consiliul Roman pentru Publicitate (“RAC”) referitoare la reclama ''PISICAINE” pentru URSUS COOLER reclama care, dincolo de conceptul creativ discutabil, vizeaza in principal copii si mai...
Sanovita recomanda consumul unor produse pentru reducerea riscului de cancer
Miercuri, 20 Mai 2020
 In contextul numarului mare de bolnavi dar si decese din cauza cancerului, Sanovita recomanda miscarea regulata si dieta alimentara sanatoasa. Dintre acestea compania recomanda consumul de fructe si legume proaspete, alimente bogate in fibre, peste si fructe de mare, migdale, curmale dar si altele din aceasta...
Cu o noua imagine de brand si o noua pozitionare de la Brand New si Propaganda Group, Zizin ne indeamna la armonie. Media la Initiative.
Luni, 18 Mai 2020
 Noua campanie ZIZIN include trei executii TV (https://www.youtube.com/user/apazizin), si a fost dezvoltata de PROPAGANDA, noul partener de comunicare al ZIZIN. Campania mai include si o componenta de Social Media (https://www.facebook.com/apamineralazizin/) si una...
Tehnologii avansate Vodafone Romania pentru reducerea amprentei de carbon si protejarea planetei
Vineri, 24 Aprilie 2020
 Decizia companiei de a achizitiona 100% energie verde pentru derularea operatiunilor incepand cu luna ianuarie 2020 a fost completata de cea a unei investitii multianuale, cu scopul de a mari eficienta energetica a companiei si a reduce impactul creat asupra mediului.
Ajutati Salvarea. Initiat de o asistenta la Serviciul de Ambulanta si un publicitar, proiectul doneaza echipamente pentru ambulantele din Bucuresti
Luni, 06 Aprilie 2020
Ambulanta rezolva 80% din cazurile de Covid din regiunea Bucuresti – Ilfov, iar consumul de echipamente de protectie (combinezoane + masti) este de peste 100 de bucati/zi.
Venituri Telekom Romania in crestere cu 7,4% % fata de perioada similara a anului trecut. EBITDA in crestere cu 21,1 %
Joi, 07 Noiembrie 2019
 Segmentul serviciilor integrate fix-mobil continua evolutia pozitiva. Numarul clientilor pentru aceste servicii a ajuns la 822.647 in T3 2019, in crestere cu 25,5% fata de acelasi trimestru al anului trecut;
PR, Auto
Toyota Romania: Autovehiculele hibride castiga teren in randul flotelor auto ale companiilor
Vineri, 01 Noiembrie 2019
 Uniunea Europeana a fixat un obiectiv de reducere a emisiilor de CO2 din transport de 60% pana in 2050, prin comparatie cu nivelurile din 1990, in conditiile in care transportul este sursa a aproape 30% din totalul de emisii de CO2 din UE, iar Toyota a anuntat in 2015 cum va pune in practica acest deziderat la...
Beko vine, incepand cu anul 2020, cu o parte dintre frigidere echipate cu tehnologia HarvestFresh prezentata la IFA 2019
Marti, 10 Septembrie 2019
 Noua tehnologie prezentata printre altele la IFA Berlin 2019 se bazeaza pe puterea combinatiei de lumini in trei culori (verde, albastru si rosu) care imita timp de 24 de ore ciclul soarelui si lumina solara,  astfel incat fructele si legumele sunt expuse unui mediu apropiat de cel natural care le ajuta sa isi mentina prospetimea
Romanii aloca intre 11.700 euro si 31.200 euro la achizitia unei masini noi mici, medii si SUV
Marti, 27 August 2019
 Potrivit unor date Jato Dynamics, citate de Toyota Romania, defalcat pe categorii, bugetul mediu pentru achizitia unei masini apartinand segmentelor de clasa mica este de 11.700 euro, 20.750 euro in cazul segmentelor de clasa medie si 23.000 – 31.200 euro pentru toate clasele de SUV-uri.
Parcul Eolian CEZ sustine primul DJ care mixeaza un concert de pe o turbina, la 100 metri inaltime.
Marti, 21 Mai 2019
 Evenimentul a avut loc in parcul eolian CEZ si marcheaza atat colaborarea cu festivalul Neversea, cat si inceputul unui parteneriat „verde” intre festival si Grupul CEZ.
Fotbalistul Mirel Radoi, ambasador in campania de combatere a consumului de alcool in randul minorilor. Ecaterina Andronescu se alatura mesajului
Luni, 08 Aprilie 2019
 Sub titlul “Ramai in joc! Adolescenta fara alcool!”, campania de educare si informare trage un semnal de alarma pe pagina 
20.000 de copii, mai informati despre ,,Ce mancam?'' Campanie CSR pentru o alimentatie sanatoasa.
Vineri, 25 Ianuarie 2019
 In mai putin de 6 luni, iunie – decembrie 2018, Campanie de constientizare pentru o alimentatie sanatoasa sustinuta de Asociatia „Orasul Meu, Culorile Mele” si Kaufland Romania a ajuns la 20.000 de copii, din 280 de gradinite, in toate judetele Romaniei.
Plasticul, noua specie de pradator acvatic. Veolia Romania, impotriva plasticului cu o instalatie interactiva la Muzeul Grigore Antipa
Vineri, 16 Noiembrie 2018
Parte a grupului Veolia, expert global in gestionarea optimizata a resurselor, Veolia Romania inaugureaza in Muzeul National de Istorie Naturala ,,Grigore Antipa” o instalatie interactiva menita sa atraga atentia asupra impactului plasticului in ecosistemele acvatice, dupa cum au aratat autorii proiectului in...
Vinul scump se bea mai ales in business. Studiu local Nielsen Wine Consumers
Marti, 30 Octombrie 2018
 1000 de producatori de vin cu peste 2000 de branduri ajung sa vanda abia cat 5% din volumul pietei de bere, dar cu circa 30% din valoarea acesteia, arata un cel mai nou studiu local  Nielsen Wine Consumers’ Insights, care mai releva si care sunt ocaziile de cumparare a vinului si criteriile de alegere a acestuia.
1 sendvis pe minut vandut in cea mai aglomerata zi a anului. OMV Data Center.
Luni, 27 August 2018
Potrivit unei analize OMV Data Center, in perioada vacantelor, drumurile lungi dubleaza cererea de gustari rapide si creste consumul de apa si racoritoare al soferilor romani.
Agentia Nationala Antidrog a desemnat castigatorii campaniei concurs Mesajul meu antidrog cu tema #POTALTFEL!
Luni, 06 August 2018
Ajunsa la editia a - XV - a, campania concurs „Mesajul meu antidrog” promovata d
Artista romano-americana Alexandra Nechita este noul Ambasador de Brand FUZETEA
Marti, 19 Iunie 2018
Potrivit responsabililor de comunicare ai marcii, colaborarea cu Ambasadorul de Brand presupune o campanie de marketing complexa, care include un spot TV cu Alexandra in rol principal, dar si o  componenta ampla dezvoltata in mediul digital.
AVC 360 atrage atentia: La 40 de secunde are loc un accident vascular crebral (AVC). La fiecare 4 minute, cineva moare din cauza unui AVC.
Luni, 18 Iunie 2018
 Asociatia Romana de Comunicare in Sanatate (ARCIS) si evenimentele organizate contrinbuie la cresterea constientizarii pericolelor pe care le reprezinta aceasta boala
« 1 2 3 4 5 »