Rezultatele cautarii dupa : "consumer"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 22 August 2006
Don E. Schultz (foto) este invitat la Conferinta anuala IAA, cu tema "Next Generation Integrated Marketing Communication" care va avea loc pe 14 septembrie, costul unui bilet fiind cuprins între 150 EUR si 170 EUR
Joi, 06 Iulie 2006
Cu o cifra de afaceri de aproximativ 250.000 EUR pe prima jumatate de an, dupa cum a declarat pentru AdPlayers Bogdan Branzas, agentia pe care o conduce este de la inceputul lui 2006 partener Interbrand, una dintre cele mai importante companii de identitate si consultanta de brand din lume, infiintata acum mai bine de 30 ani la Londra, si avand acum 30 de birouri in peste 20 de tari
Miercuri, 05 Iulie 2006
Ileana Sebe a devenit Strategy & New Business Director la Odyssey Communication, iar Irina Pencea a fost avansata in functia de Client Service Director, agentia de publicitate condusa de Diana Flutur (foto) estimand in 2006 o cifra de afaceri capitalizata de 9,5 milioane EUR
Joi, 15 Iunie 2006
Realizata de Leo Burnett, campania de comunicare pentru bautura necarbonatata cu continut ridicat de lamaie se difuzeaza prin Media Direction de la inceputul lunii iunie pe principalele posturi de televiziune si va fi sustinuta de o campanie de presa si de materiale la punctele de vanzare
Marti, 30 Mai 2006
Campania "Scoate-l din afacere" anunta promotia pentru multifunctionalele HP care se desfasoara in perioada 29 mai - 23 iunie
Luni, 29 Mai 2006
Campania de advertizare a creditului auto - Alpha Auto este o premiera in categorie venind din partea unei banci si nu a unui dealer de masini, fiind derulata pe Pro TV, Pro Cinema; Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, posturi de radio si presa scrisa nationala si locala
Miercuri, 24 Mai 2006
"Am luat decizia de a cumpara media direct pentru clientii nostri", spune Mihai Ilie (foto), Director Media, Odyssey Communication, agentie de publicitate care a incheiat anul trecut cu aproximativ 5 milioane EUR
Vineri, 12 Mai 2006
Lansat de compania romaneasca de marketing online si design interactiv Ninespices, easybanking.ro are legatura directa la 30 de banci si este cel mai nou serviciu de intermediere si consultanta online gratuita pentru cautarea unui produs bancar
Vineri, 07 Aprilie 2006
Noua executie purtand semnatura Leo Burnett este centrata pe sloganul "Prigat. Mai mult fruct. Mai multa energie" urmeaza spoturilor "Cainele", "Pescarul" si "Trambulina"
Duminca, 26 Martie 2006
Pe langa marele trofeu Grand EFFIE Awards 2006, eficienta campaniilor de anul trecut a fost "medaliata" la EFFIE Awards Romania din acest an cu 7 trofee de aur (GOLD EFFIE 2006), 8 argint (SILVER EFFIE 2006) si 14 de bronz ( BRONZE EFFIE 2006 )
Marti, 14 Martie 2006
Divizia de BTL a agentiei Scala JWT a organizat pentru Euroline Retail Service evenimentul de lansare al cardului ce sponsorizeaza exclusiv programul umanitar "Moda tinteste cancerul mamar"
Luni, 13 Martie 2006
Desemnata de AdvertisingAge "Agentia media a anului 2005 la nivel global", reteaua internationala are in Romania printre clientii locali cheie: BRD-GSG, Carrefour, L'Oreal, Nestle, SABMiller, Toyota ( din partea ZenithMedia ), HP, British Airways, Hochland, OMV, FinansBank, Groupe SEB (Rowenta, Tefal, Moulinex), Whirlpool ( din partea Optimedia)
Vineri, 17 Februarie 2006
Agentia de media va oferi in Romania servicii media de planificare strategica si tactica, monitorizare, cercetare si analiză a mediului competitiv, dar si servicii de negociere si cumparare de spatiu media
Luni, 06 Februarie 2006
Sub sloganul "Si mai mult fruct. Si mai multa energie", noua executie pentru Prigat cu pulpa semnata de Leo Burnett urmeaza spotului "Papucul” din campania de lansare
Luni, 17 Octombrie 2005
Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
Luni, 03 Octombrie 2005
Destinata utilizatorilor de cartele preplatite Orange PrePay, promotia ce se va incheia la 15 octombrie contine si spotul TV "Chain reaction"
Joi, 29 Septembrie 2005
Semnata de Grey Worldwide, noua campanie de imagine ce se deruleaza pana la sfarsitul anului, contine un spot de 60 de secunde, unul dintre putinele de aceasta dimensiune prezentate publicului roman, spune agentia de publicitate
Vineri, 05 August 2005
Schimbarea are loc odata cu desemnarea de catre Divizia Consumer Products L'Oreal a retelei ZenithOptimedia ca reprezentant L’Oreal pentru planificare media si achizitii la nivel “Grande Europe”, in urma unei competitii cu Universal McCann
Miercuri, 03 August 2005
Campania de imagine "Wishes" a operatorului de telefonie mobila a fost adaptata local dupa o idee originala Tempo Advertising, agentie care semneaza si creatia spotului ce se deruleaza pe tv si cinema
Marti, 28 Iunie 2005
Lista Castigatorilor la sectiunea Cyber Lions din cadrul Festivalului de Publicitate Cannes Lions 2005
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: