Rezultatele cautarii dupa : "consumatorului"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 7 8 9 10 »
Evolutie Logan, by Graffiti BBDO
Miercuri, 11 Octombrie 2006
Intitulata Evolutie, campania de lansare pentru noul model Dacia, apartinând grupului Renault este axata în principal pe spotul cu acelasi nume si se deruleaza prin Media Direction, agentia de media din grupul de comunicare condus de Dan Moraru
La Dolce Vita ruleaza si în România
Marti, 19 Septembrie 2006
Peroni Nastro Azzurro  lanseaza noua campanie de comunicare globala si pe piata româneasca, un omagiu adus uneia dintre creatiile cele mai reprezentative pentru stilul tipic italian: La Dolce Vita, capodopera cinematografica a lui Federico Fellini
23
Quelle România: 70.000 de clienti într-un an de la intrarea pe piata
Luni, 18 Septembrie 2006
Cu un catalog de produse tras într-un tiraj de 250.000 de exemplare, compania cu vânzari prin posta vrea în 2007 o cifra de afaceri de 7 milioane de EUR si are ca obiectiv atingerea pozitiei de vârf pe piata locala a comertului prin posta
141 Romania a câstigat al treilea brand integral de la BAT
Luni, 18 Septembrie 2006
"Dupa Viceroy si Pall Mall, Vogue este al treilea brand British American Tobacco pe care îl gestionam integral, începând din acest an", spune Cristofor Iosub (foto), Deputy Managing Director la 141, vorbind de noua campanie 100% “made in Romania” pentru Vogue Arome L’Adoration
Alfonso Rodés Vilá este noul CEO MPG
Vineri, 04 August 2006
Alfonso Rodés Vilá  (44 ani) este noul Chief Executive Officer (CEO) al retelei de media MPG, care îl înlocuieste pe predecesorul sau, din aceesi familie - Fernando Rodés Vilá, devenit CEO Havas, grupul de comunicare din care face parte si MPG
Peroni, în Summer Ambientalia
Joi, 03 August 2006
Seria evenimentelor marca Ambientalia, prezentate de Peroni Nastro Azzurro se desfasoara, timp de sase saptamâni, la Mamaia, contul de comunicare fiind în portofoliul Mercury Promotions - agentie de brand, inclusiv proiecte speciale precum Ambientalia si Zenith Media -  serviciile de media
Iaurturi Milli: Ogilvy&Mather si Starcom
Miercuri, 02 August 2006
Noile sortimente de iarturi “Ispite cu fructe” de la de Friesland Foods se promoveaza din  24 iulie printr-un nou spot TV difuzat pe Pro TV, Antena 1, Prima TV, Acasa TV, B1 TV, Pro Cinema, Discovery Channel si TVR 2, serviciile de cumparare de media fiind asigurate de agentia Starcom
ACT, IAA si EuroNews promoveaza Responsabilitatea Sociala
Marti, 01 August 2006
Începând cu luna august, EuroNews va transmite programul "Un Minut de Responsabilitate" (titlul original One Minute of Responsibility), cuprinzând spoturi care sprijina campanii non-comerciale, sociale sau destinate protectiei mediului, spotul acestei saptamâni fiind "Cafeaua" pentru campania "Votul" apartinând Agentiei pentru Strategii Guvernamentale, semnata de McCann Erickson România
PR, TV, Domo, WPP, TVR
Cristian 'Kit' Paul: CONTRA proiectului legislativ toxic privind designul
Vineri, 28 Iulie 2006
"Proiectul legislativ numit 'Lege privind organizarea si exercitarea profesiei de designer' este toxic pentru dezvoltarea industriei designului si a comunitatii profesionale a designerilor din România", spune Cristian "Kit" Paul (foto), Designer, Creative Director, Brandient, companie dedicata consultantei în strategie si design de brand
DDB afla din mers de Compact
Joi, 29 Iunie 2006
Sub sloganul "Afli din mers", agentia de publicitate DDB Bucuresti concepe strategia, face creatia si filmeaza campania virala pentru Compact, cotidianul gratuit editat de Ringier Romania
MPG
Sportul nu mai inseamna doar fotbal
Luni, 19 Iunie 2006
In urma unui studiu efectuat de divizia Havas Sport, una dintre cele mai importante retele de media din lume - Media Planning Group (MPG), prezenta pe 91 de piete, mai arata ca publicitatea se va orienta in viitor catre sanatate si mediu
Dan Chisu sedus de Margaritar
Marti, 13 Iunie 2006
Semnat de agentia The Ad Store, noul spot "Margaritar.Pentru tine!"din campania de imagine a zaharului de la Agrana i-a adus bucatarului "Mananc, deci exist!" o suma care arata pe cantarul de bucatarie, cu bataie, aproape cinci cifre
Seful IRSOP, Petre Datculescu scoate Cercetarea de Marketing
Vineri, 02 Iunie 2006
Petre Datculescu, Director IRSOP Market Research & Consulting este autorul titlului "Cercetarea de Marketing", cea mai recenta aparitie Brandbuilders ce are ca subtitlul "Cum patrunzi in mintea consumatorului, cum masori si cum analizezi informatia"
DDB Bucuresti conduce Alpha Auto
Luni, 29 Mai 2006
Campania de advertizare a creditului auto - Alpha Auto este  o premiera in categorie venind din partea unei banci si nu a unui dealer de masini, fiind derulata pe Pro TV, Pro Cinema; Antena 1, Antena 3, Realitatea TV, posturi de radio si presa scrisa nationala si locala
Prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local realizata in Romania
Joi, 27 Aprilie 2006
"Gaseste ceva in care sa crezi" semnata de McCann/Creative Services este prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata de brandul numarul 1 din lume, special pentru piata din Sud-Estul Europei
TV, Auto
Rompetrol Fill&Go de la Odyssey
Miercuri, 22 Martie 2006
Agentia Odyssey Communication a semnat pentru Rompetrol campania primului serviciu de plata la pompa, care se deruleaza in perioada martie-aprilie pe TV, radio, presa, outdoor, internet
Ingerii europeni de la Biserica Neagra
Miercuri, 08 Februarie 2006
Echipe de creatie de la TBWA\ Paris si Scholz & Friends Germania au aratat la AdPrint 2006 ca publicitarii occidentali ar putea ingropa in Cimitirul Negru victoriile romanesti in  festivalurile de publicitate regionale
Cu cateva exceptii, am lucrat foarte bine cu toate agentiile
Marti, 31 Ianuarie 2006
Liviu Irimia, noul Marketing Director, Interbrew Romania, mentioneaza in special McCann Erickson dar si TBWA \ Merlin, FCB si Media Insight
AdPrint 2006 anunta seminarii europene
Marti, 17 Ianuarie 2006
Cu rolul de spori know how-ul creativilor si oamenilor de marketing, organizatorii spun ca seminariile AdPrint 2006 "vor fi cele mai bune seminarii de advertising sustinute pe parcursul unui an in Romania"
Piese Dacia de la Graffiti BBDO
Marti, 13 Decembrie 2005
In variante de 30 si 45 de secunde, Buticarul a fost "dirijat" de Bogdan Mirica, Creative Director al agentiei de publicitate
« 7 8 9 10 »