Rezultatele cautarii dupa : "consumatorului"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
4,39 Mil. EUR Tempo: Publicitate de 2,74 Mil. EUR, PR de 775 Mii EUR, si Digital de 871 Mii EUR (II)
Miercuri, 16 Februarie 2011
 Fondat de Dragos Grigoriu si condus astazi de Eliza Rogalski, Tempo Creative Group a scos in 2010 un business de  4,39 Mil. EUR: 2,74 Milioane EUR din publicitate integrata (Tempo Advertising), 775,4 Mii euro din PR (Rogalski Grigoriu) si 871 Mii EUR din comunicare digitala (Kinecto).
Leasing ca afara. Perfect Leasing interactiv cu Infinit Solutions
Marti, 15 Februarie 2011
 Estimat de AdPlayers la 10.000 – 15.000 EUR, agentia Interactiva Infinit Solutions a dezvoltat proiectul Perfect – Leasing (perfect-leasing.ro) pentru Porsche Finance Group Romania
ACHTUNG! 70% din Friends Advertising revine la fondatori
Miercuri, 09 Februarie 2011
 Dupa un mariaj cu grupul de marketing si comunicare IMSG, agentia de publicitate se logodeste cu o companie germana cu un business de 100 Milioane EUR in 2010, Combera Gmbh, care va detine insa prin noua entitate juridica - Combera Marketing Halle, o cota minoritara de aproximativ 30%
8-9 Milioane EUR pe an Ford, la Ogilvy & Mindshare
Joi, 04 Noiembrie 2010
 Dupa ce a devenit companie nationala si in Romania, Ford Motor Company si-a aliniat comunicarea de brand la agentiile WPP - Ogilvy & Mather (strategie, creatie, consultanta de...
Va e foame? Fresh Food marketing pentru 4 Milioane EUR pe an, si 90% din piata
Joi, 07 Octombrie 2010
 Cu o afacere inceputa in Elvetia avand ca target principal consumatorul preocupat de sanatate si stil de viata activ, compania Eisberg a facut din femei atat un ‘driver’...
Agentiile din Europa: 2009 - dezamagitor. 2010 - stabil, dar cu presiuni de timp si costuri
Marti, 27 Iulie 2010
 In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Bugetul de marketing si mercurialul capitalismului original
Marti, 20 Iulie 2010
 Opinie de Calin Diaconu, Director General si fondatorul agentiei Springer & Jacoby Romania ( anterior Babel Communications )
Criza a schimbat 75% din comportamentul consumatorului. Internetul: cu 35% mai de incredere, si cu 50% mai obiectiv decat TV-ul
Miercuri, 19 Mai 2010
 Conform unui studiu Inititative Worldwide citat de Nicki Boswell, Head of Research la Futures Worldwide, specialistul de cercetare al retelei de media, Internetul a devenit un canal...
Sticla de 1 Milion lei (Murfatlar): 2 Milioane participari si 350.000 tinte mobile marketing
Miercuri, 17 Martie 2010
 Derulata in perioada 15 septembrie 2009 - 15 ianuarie 2010, potrivit lui Daniel Negrescu, Marketing manager la Murfatlar, promotia Sticla de 1.000.000 lei a inregistrat2 Milioane de...
300-400 mii EUR Frosta, la Mediaedge:cia (MEC), dupa o licitatie cu MPG
Miercuri, 09 Decembrie 2009
 Mediaedge:cia (MEC) Romania a castigat contul in urma unei licitatii locale cu Media Planning Group (MPG)
NewsIn se alatura Diviziei Business Realitatea-Catavencu
Marti, 06 Octombrie 2009
 Agentia de presa NewsIn se alatura astfel produselor Diviziei Business de la Realitatea Catavencu - postul de televiziune The Money Channel, cotidianul de afaceri Business Standard...
Ogilvy a primit lamuriri privind compatibilitatea inscrierii unor campanii in categorie dupa Gala Effie
Miercuri, 03 Iunie 2009
 Pozitia comitetului de organizare Effie lasa totusi un semn de intrebare: cand ar trebui informate agentiile in privinta compatibilitatii inscrierii unor campanii intr-o categorie:...
Cu 140 Mil. EUR, Publicis Groupe Media (PGM) se pozitioneaza primul pol de media
Marti, 10 Februarie 2009
 Grupul de media Publicis reuneste la nivelul pietei romanesti, prin activitatile de media Starcom MediaVest Group (SMG), Zenith Media si Optimedia, un volum de media de 140-150 Mil. EUR 
Contul Iancu (Prodvinalco), in campanie Odyssey
Miercuri, 12 Noiembrie 2008
Noua campanie de imagine semnata Odyssey marcheaza lansarea la nivel national a produsului Iancu, apartinand companiei Prodvinalco din Cluj
Dragos Grigoriu ( Tempo ) a achizitionat 50% din Kinecto, si vrea 1 milion de euro in 2008
Miercuri, 29 Octombrie 2008

Compania este acum detinuta in proportie de 50% de Radu Ionescu, fondatorul companiei si managing partner, si de Dragos Grigoriu in proportie de 50%, estimand ca anul acesta va avea venituri provenite din consultanta in comunicare digitala de 1 milion de euro

Beko: 'Solutii ingenioase' de la TBWA  Merlin
Luni, 02 Iunie 2008

Campania TV se va derula in perioada 23 mai – 29 iunie 2008, pe urmatoarele posturi TV: Pro TV, Prima TV, Realitatea, Antena 3, Euforia, Discovery, National Geographic, Pro Cinema, AXN, Antena 2, MTV

BCR pleaca de la Media Investment la Mediaedge:cia (MEC)
Joi, 17 Aprilie 2008

Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...

Bancpost: Contul Perfect, de la Scala JWT
Vineri, 21 Martie 2008
Agentia de publicitate Scala JWT a dezvoltat si lansat recent campania de comunicare pentru cel mai nou produs Bancpost, Contul Perfect
Brandstalk face diferenta intre Adibas si Adidas, Naik si Nike
Luni, 17 Martie 2008
De ziua consumatorului, agentia a ilustrat diferenta dintre imitatii si branduri: intre Fuma si Puma, Adibas si Adidas, Naik si Nike sau Lacosta si Lacoste
Redd's (Ursus Breweries) a ales Brands&Bears fara licitatie
Luni, 10 Martie 2008
„Nu am organizat o licitatie de publicitate, pentru a pastra confidentialitatea lansarii noilor produse”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oprescu - Marketing Development Manager la Ursus Breweries
« 4 5 6 7 8 »