Rezultatele cautarii dupa : "consumatorului"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Publicitate outdoor video pe bicicleta. Tehnologie Kino-mo cu roti display, in Romania prin Perceptum
Miercuri, 10 Ianuarie 2018
 Disponibil in Romania prin Perceptum Concept, noul sistem de promovare outdoor consta intr-un video reflectat din spitele rotilor unei biciclete, in timp ce aceasta se afla in miscare. 
Galeriu & Partners in comunicare Himalaya Herbals Healthcare cu solutii pentru albirea dintilor. Campanie Sinapsa Advertising.
Joi, 28 Septembrie 2017
 „Orientarea catre segmentul de ingrijire personala vine ca o suplimentare fireasca a portofoliului de produse, in acord cu nevoile consumatorului” a declarat Ioana Cebuc, Director Marketing Prisum International Trading, distribuitor al produselor Himalaya Herbals Healthcare in Romania. 
Betano.com pariaza pe Liga 1 peste 700,000 euro. Surse adplayers.
Miercuri, 26 Iulie 2017
 Potrivit unor surse adplayers apropiate parteneriatului, investitita Betano in asocierea de imagine cu Liga 1 ar putea sa depaseasca si 700.000 de euro, cel mai probabil la o valoare conditionata de performantele de audienta si spectatori ale meciurilor de fotbal.
Cercetare de la chestionar la analiza de piata digitala. Reveal Marketing Research in anul 10.
Joi, 06 Iulie 2017
 De 9 ani pe piata de cercetare, Reveal Marketing Research s-a nascut ca o firma  de marketing research, devenind, cu timpul, o companie ce ofera si servicii complete de consultanta & strategie, studii sociologice si market development.
25 de produse alese, de catre consumatori, Produsul Anului 2017 / 2018 in Malaezia
Marti, 20 Iunie 2017
 Glade Sensation Fresh Lemon, Tropicana Frutz, Nestlé Omega Plus, Kit Kat Crunchy Peanut Butter, Nestlé Latte Series, Zip Dish Washing Liquid, Red Bull Blue & Silver, Sunquick Tetra Pack, Mr Muscle 5in1 Multi-Purpose Cleaner Lavender, Magnum Pink/Black, Sunsilk Anti-Dandruff, Colgate Maximum Cavity Protection sunt doar o parte dintre cei 25 de castigatori ai competitiei...
Rebranding Zenith. Reteaua de media lanseaza la nivel global o noua identitate si viziune de brand
Luni, 15 Mai 2017
Zenith s-a alaturat de la inceputul anului 2017 si in Romania grupului Publicis One, structura din care mai fac parte Leo Burnett, Publicis, Saatchi & Saatchi, Starcom, Optimedia, MSLGroup The Practice, Publicis Consultants, iLeo, Nurun, The Geeks, Publicis Dialog si Publicis Events
Campanie Alb de Romania Spor de la Policolor pe TV. Creatie cu CAP si media Zenith.
Vineri, 14 Aprilie 2017
Derulata inclusiv pe TV, campania “Alb de Romania” este semnata de CAP si derulata impreuna cu agentia de media de Zenith (Publicis Groupe) si comunicata de Zaga Brand.
Robotii industriali au ales Rogalski Damaschin. Agentia gestioneaza comunicarea Universal Robots.
Miercuri, 05 Aprilie 2017
 Lider de piata pe segmentul robotilor industriali care opereaza alaturi de angajati, potrivit companiei, Universal Robots, compania care a inventat cobotul a ales Rogalski Damaschin Public Relations ca partener de comunicare in Romania. 
Au semnat fara dureri in gat cu Tantum Verde. Angelini se ia cu tablete Infinit Solutions Agency
Luni, 27 Martie 2017
5 campanii de digital si peste 25 de milioane de unici. Angelini Pharmaceuticals continua pentru al treilea an cu Infinit Solutions Agency, dupa ce agentia fondata de Alex Cernatescu si Andrei Cernatescu a batut palma pentru prima data in 2015 pe Tantum Verde.
Inteligenta Artificiala si 10 tendinte in media Zenith pentru 2017
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Zenith a dat publicitatii 10 tendinte in media privind modul in care inteligenta artificiala va stimula implicarea in itinerariul consumatorului, generand astfel oportunitati de conectare si crestere a eficientei pentru marketeri.  
Crestere estimata cu 31% in 2017 pentru publicitatea de tip Programmatic
Vineri, 09 Decembrie 2016
 Cresterea va devansa celelalte canale digitale (si non-digitale)
Noua identitate vizuala LaDORNA, de BrandTailors. PR-ul la Felix Tataru (Chapter4, GMP Group)
Luni, 21 Noiembrie 2016
 Anuntarea noii imagini vizuale este sustinuta mediatic printr-un mix de comunicare integrat: advertising, social media si activari in-store. Contul de PR este administrat de agentia Chapter4, parte a grupului GMP, fondat de Felix Tataru.
TV
Toamna se numara productiile. Haine noi la Agro TV.
Vineri, 30 Septembrie 2016
 Potrivit reprezentantilor postului, gradul de acoperire nationala este de peste 90%, prin retelele de distributie prin cablu si prin satelit, emisiunile Agro TV sunt disponibile unui numar de 5.5 milioane abonati/locuinte, aproximativ 15 milioane de persoane.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Pokemon Go down. A cazut de 10 ori intr-o luna. Poveste de dragoste sau joaca de-o vara?
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Interesul pentru Pokemon Go a scazut de 10 ori intr-o luna de la lansare, arata o cercetare Quantum Data Science, compania de date si tehnologie apartinand The Group. Cercetarea a avut la baza monitorizarea a peste 600 de site-uri romanesti.
Televiziunea de stiri Digi24 si-a relansat site-ul
Vineri, 02 Septembrie 2016
 Pe langa o noua identitate vizuala, preluarea stirilor si emisiunilor Digi24, www.digi24.ro a publicat din ce in ce mai multe articole concepute pentru mediul online, spune Dan Turturica, Redactor-sef www.digi24.ro.
Cum va arata publicitatea dupa Brexit? Masa rotunda Midas Awards (New York Festivals)
Joi, 11 August 2016
Festivalul de publicitate specializat in marketing si comunicare financiara Midas Awards a intrebat creativii din agentii cum va arata publicitatea dupa iesirea istorica din Uniunea Europeana a Regatului Unit al Marii Britanii.
Televizorul ramane centrul ecosistemului de divertisment. Open Innovation Hub, Media Galaxy
Miercuri, 13 Iulie 2016
 Televizorul ramane centrul ecosistemului de divertisment, este una dintre concluziile discutiilor despre inovatie sub platforma Open Innovation Hub organizat de Media Galaxy, alaturi de echipa agentiei Porter Novelli (The Group). 
Ray-Ban a inchis in Romania 33 site-uri cu produse contrafacute. Alte 39 in curs de inchidere. Vezi lista.
Joi, 16 Iunie 2016
 Potrivit detinatorului marcii, rezultatele cautarilor pe Google sunt dominate de site-uri ilegale- 6 din primele 10 rezultate si 5 din primele 9 rezultate organice sunt reprezentate de site-uri care vand produse contrafacute!
Emoji inspira DDB Romania. Noua identitate vizuala si packaging Boodink pentru Coseli.
Marti, 03 Mai 2016
 Estimata de adplayers la peste 20.000 - 30.000 de euro, valoarea investitiei Boodink in noua identitate nu a fost dezvaluita de autori.
« 1 2 3 4 5 »