Rezultatele cautarii dupa : "consumatorilor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 5 6 7 8 9 »
Mai bine de 3 din 4 romani (77%) sunt dispusi sa aleaga electrocasnice smart. Ii impiedica preturile.
Luni, 05 Aprilie 2021
 Potrivit unui studiu Reveal Marketing Research privind achizitia in categoria electrocasnicelor, majoritatea consumatorilor (79%) aleg electrocasnice in functie de pret, in timp ce performanta este pe locul al doilea ca importanta. In plus, romanii sunt dispusi sa aleaga branduri premium pentru electrocasnice...
Premiera Nestle. Smarties devine primul brand international de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila
Miercuri, 31 Martie 2021
Smarties este primul brand global de dulciuri care trece la 100% ambalaje din hartie reciclabila, eliminand astfel aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global in fiecare an.
Vodafone previne defrisarile ilegale. Pune in functiune prima ,,padure” inteligenta din Romania.
Miercuri, 31 Martie 2021
 Initiativa subscrisa noii viziuni de brand a Vodafone, „Impreuna putem”, gardienii digitali ai padurii detecteaza sunetele specifice actiunilor de exploatare forestiera. Dispozitivele sunt conectate la reteaua Vodafone si semnaleaza in timp real pericolele.
1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in pandemie. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 17 Martie 2021
 1 din 3 romani nu frecventeaza restaurantele din mall in contextul COVID-19. Studiu Reveal Marketing Research
Medalie comemorativa la 200 de ani de la Revolutia din 1821, condusa de Tudor Vladimirescu de la Casa de Monede
Marti, 09 Martie 2021
 Aceasta va fi oferita cu titlu gratuit intr-un tiraj de 50.000 de exemplare, in ordinea inscrierilor pe site-ul campaniei, in limita unei medalii per gospodarie. 
2 din 3 romani spun ca promotiile de Ziua Femeii imbunatatesc imaginea brand-urilor. Studiu Reveal Marketing Research
Luni, 08 Martie 2021
 Aproape 4 din 10 romani (39%) ar alege mai degraba brandurile care au promotii cu ocazia zilei de 8 martie.
1 din 3 romani au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021. Studiu Reveal Marketing Research
Miercuri, 03 Februarie 2021
 1 din 3 romani (33%) au aflat despre liberalizarea pietei de energie abia dupa 1 ianuarie 2021, iar 1 din 2 (48%) spun ca au aflat de liberalizarea pietei in ultimele 4 luni din 2020, releva un studiu Reveal Marketing Research. Mai mult 1 din 2 romani (54%) au aflat de la TV.
Parteneriat Auchan Retail Romania - Costa Coffee pentru ,,coffee corners'' in toate magazinele MyAuchan din statiile Petrom
Marti, 02 Februarie 2021
 ,,Conceptul de coffee corner completeaza oferta noastra de cafea disponibila atat in magazine, pentru consumul acasa, dar si in localurile partenere HoReCa, preparata de specialisti barista. Astfel, Costa va fi sursa de energie perfecta pentru drum, oriunde in tara.”, spune Cristina Funieru, Coffee Business...
Crestere de brand awareness de 84%. Stefanini Infinit a lansat noile Cif Disinfect & Shine in comunitati cu cei mai relevanti creatori de continut
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Intr-o perioada in care acasa a devenit locul in care ne petrecem cel mai mult timp, Stefanini Infinit si echipa Cif Unilever au lansat noua gama de produse dezinfectante Cif Disinfect & Shine, alaturi de comunitati si cei mai relevanti creatori de continut
Nou CEO la varful global Ogilvy PR&Influence. Julianna Richter are obiective de crestere si eficientizare a business-ului
Vineri, 29 Ianuarie 2021
 Julianna Richter are o experienta indelungata in comunicare, acumulata in agentii, start-up-uri si companii care se regasesc in topuri internationale, acoperind dintre cele mai diverse domenii de activitate, de la marketing, health, digital media sau tehnologie.
McDonald’s si DDB Romania (The Group) lanseaza campania locala Home Menu – un meniu pe care nimeni nu il poate refuza
Marti, 19 Ianuarie 2021
Dezvoltata local, noua campanie de comunicare integrata este dedicata Home Menu – bundle-ul de produse care vine sa raspunda nevoilor de consum ale clientilor in contextul pandemic, dar si calendaristic actual.
Pofta de emotii, pofta de viata. Gateste un Craciun asa cum simti cu Floriol si WOPA
Joi, 17 Decembrie 2020
 “Emotia ramane cel mai important ingredient pentru o masa perfecta. Dupa 20 de ani de prezenta pe piata din Romania si 15 ani in care a urat romanilor ”Pofta de viata”, Floriol stie bine acest lucru si le propune consumatorilor sai un stil de viata echilibrat si sanatos."...
Campania globala Metro #Uitadegatit sustine industria gastronomica. Indeamna sa comanzi meniul de Craciun de la restaurantele preferate
Miercuri, 09 Decembrie 2020
 Obiectivul campaniei: sa incurajeze cati mai multi oameni sa comande meniuri festive de Craciun de la restaurantele locale preferate pentru a evada din rutina impusa de carantina/distantarea sociala. Lansata in cele 18 tari in care lantul de magazine METRO este prezent, campania globala pune in lumina...
Schimbari la varful Philip Morris Romania
Vineri, 04 Decembrie 2020
 Echipa de management a Philip Morris Romania e compusa din Branislav Bibic (Managing Director), Herman Van Staalduinen (Manufacturing Director), Ruxandra Pasca (Director Consumer Experience), Sonia Micu (Director Marketing & Digital), Claudiu Ilian (Director Commercial Operations), Stere Garofil (Head of...
OMV Petrom, la Mindshare. Agentia de media din grupul WPP a castigat contul de media planning si buying al OMV Petrom pe piata din Romania
Joi, 03 Decembrie 2020
 Potrivit agentiei de media, expertii Mindshare ofera echipei OMV Petrom servicii de consultanta si strategie media, planificare si media buying pentru toate mediile (TV, Online, Print, Radio, Out of Home media). Parteneriatul are obiective pe termen lung si intregeste gama pe servicii pe care agentiile WPP le ofera...
GroupM Romania, lider pe new business pe piata de media, dupa primele 9 luni din 2020. Studiu COMvergence.
Joi, 26 Noiembrie 2020
 Conform raportului realizat de COMvergence, companie independenta care monitorizeaza evolutia pietelor de media la nivel international, grupul de media GroupM isi consolideaza pozitia de lider pe segmentul de new business, atat pe piata locala, cat si la nivel global, cu performante de new business si retentie de 4...
De Craciun, un an de Netflix. Campanie Vodafone ONE de Craciun cu 12 luni de Netflix cadou
Miercuri, 25 Noiembrie 2020
 Cu ocazia sarbatorilor de iarna, clientii care achizitioneaza servicii Vodafone ONE (fixe si mobile) vor primi un cadou ce consta in 12 luni de Netflix gratuit si un discount de 2 EUR/luna pentru servicii timp de 24 de luni, anunta compania. Promotia este valabila intre 19 noiembrie 2020 si ianuarie 2021.
ACE Romania, parte din grupul FATER, extinde portofoliul de produse.
Marti, 24 Noiembrie 2020
 ACE face parte din Grupul FATER, o companie italiana in parteneiat cu Procter & Gamble si Angelini Group, care fabrica si distribuie produsele brandului ACE in 39 de tari din Europa. Grupul FATER este lider de piata in Europa pe segmentul inalbitorilor si investeste anual circa 4%  din cifra de afaceri in...
Papaya o angajeaza pe Oana Pellea coach-trainer-mentor la KAFUNE. Noua campanie a brandului de cafea detinut de La Fantana
Miercuri, 11 Noiembrie 2020
 Sub semnatura KAFUNE – The Fun Coffee, Papaya continua “campania de angajari” pentru extinderea echipei de vanzari a brandului cu celebritati – anul acesta, Oana Pellea este prima vedeta care a trecut de faza de interviuri si a fost inrolata drept coach-trainer-mentor-guru in...
Asevi vine in sprijinul consumatorilor cu metode eficiente pentru a intari sistemul imunitar
Vineri, 30 Octombrie 2020
Alimentatia bine aleasa, cantitati moderate de zahar, hidratarea optima, igiena corespunzatoare a mainilor, curatenia locuintei si un stil de viata sanatos se Numara printre cele cateva trucuri simple, care ne feresc de bolile de sezon
« 5 6 7 8 9 »