Rezultatele cautarii dupa : "consumatorilor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Criteriile Environment, Social, Governance (ESG) la Atelierul de Slabit, sustinut de Clinica AS
Luni, 24 Aprilie 2023
 ,,Prin aceasta abordare, ne propunem sa tinem pasul cu noua paradigma ESG, bazata pe trei piloni esentiali – transparenta, responsabilitate si sustenabilitate, si doar prin implementarea acestor trei piloni in modul de functionare al business-ului vom putea satisface nevoile consumatorilor si mentine...
Rebranding Hell pentru ENERGY COFFEE. Noua haina se numeste HELL ICE COFFEE!
Vineri, 21 Aprilie 2023
 Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
McDonald’s este partener oficial UNTOLD pentru al doilea an consecutiv
Luni, 10 Aprilie 2023
 Colaborarea aduce o serie de activari, care vor avea loc intre 3 si 6 august 2023, in cadrul celei de-a opta editii a festivalului. In plus, participantii vor regasi produsele lor preferate intr-un restaurant de tip pop-up, concept adus de McDonald’s in premiera, la UNTOLD, inca de la editia precedent,anunta...
 Romanii fac peste 32 milioane de vizite la mall in fiecare luna. 1 in 3 in Bucuresti. Cercetare Brand Management
Miercuri, 05 Aprilie 2023
 Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de...
Consumul de apa imbuteliata in tara noastra pierde teren in fata apei de la chiuveta. Studiu Reveal Marketing Research.
Marti, 28 Martie 2023
 Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Philips Avent lanseaza biberoanele Natural Response care imita forma si comportamentul sanului si se adapteaza la ritmul de baut al bebelusului
Joi, 23 Martie 2023
 Noul biberon Philips Avent Natural Response imita forma si comportamentul sanului mamei. Tetina Natural Response sustine ritmul unic de hranire al bebelusului, lasandu-i acestuia controlul asupra alimentatiei;
Integrarea preparatelor vegane si raw vegane in alimentatia romanilor, din ce in ce mai populara
Marti, 21 Martie 2023
 52% dintre rezidentii din mediul urban mare declara ca obisnuiesc sa consume preparate vegane sau raw vegane, intr-o masura semnificativ mai mica tinerii de pana in 24 de ani (35%).
Telecomunicatii, Banking, Fashion & Jewelry si FMCG sunt industriile care folosesc cu precadere expunere de tip digital display pentru campaniile din mall-urile romanesti
Marti, 07 Martie 2023
 „Topul se aliniaza cu tendintele globale si a ramas relativ constant in ultimi ani, in ciuda evolutiei pietei. Singura industrie care a crescut vizibil din 2017 si pana azi este Fashion & Jewelry, vedeta bugetelor de indoor. Acest trend se datoreaza noilor chiriasi din centrele comerciale, care au...
Parteneriat Profi - Auchan pentru ameliorarea puterii de negociere a celor doua retele, in avantajul consumatorilor finali
Vineri, 03 Februarie 2023
 Cu exceptia negocierii impreuna cu un numar limitat de mari furnizori, in cea mai mare parte internationali, a unor anumite conditii comerciale de achizitie in cadrul parteneriatului, Profi si Auchan vor continua sa evolueze separat pe piata, ca doi concurenti redutabili. Totodata, fata de toti ceilalti furnizori,...
HONOR Romania si Tribal Worldwide lanseaza Campania PRIMUL AN, care iti aminteste de inceputuri si te incurajeaza sa mergi mai departe.
Miercuri, 01 Februarie 2023
 “Primul an nu e usor. Onoarea e de partea celor care continua”, spune noua campanie HONOR Romania. Lansata sub platforma globala #HONORtobewithyou, campania se intampla exclusiv in digital si isi propune sa ne aminteasca tuturor despre primul an de activitate, de la job, la pasiune sau chiar business....
Freshful by eMAG sare de pragul de 65.000 de clienti in Bucuresti si Ilfov
Marti, 27 Decembrie 2022
 Cu 455.000 comenzi livrate in 2022 de catre 300 de livratori si 3 din 4 clienti Freshful abonati Genius si au livrare gratuita si reduceri exclusive, produsele de baza, apa plata, bananele, avocado si produsele din carne in topul preferintelor clientilor 
AdPlayersREPORT 2022 OOH Indoor. Laurentiu Jiga, Brand Management: ,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. ”
Luni, 12 Decembrie 2022
,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. Desi prognoza s-a adeverit, viziunea este departe de asteptari. E drept ca, intre timp, a inceput un razboi si, in plus, se vad efectele pandemiei la nivel economic. Lanturile de aprovizionare au avut de suferit,...
Exploratist lanseaza serviciile integrate de marketing experiential Project Atom. Cu partenerul strategic AHA Media estimeaza o crestere cumulata cu 50%
Marti, 29 Noiembrie 2022
 ,,Colaborarea cu AHA Media ne permite sa extindem proiectele dincolo de zona de employee experience, catre zona de consumer experience, valorificand intreg potentialul marketingului experiential, atat din punct de vedere creativ, cat si din punct de vedere tehnologic”, declara Silviu Andrei Petran, Managing...
HUAWEI Consumer Business Group Romania, la Rogalski Damaschin Public Relations. Agentia a castigat contul in urma unui proces de selectie.
Marti, 22 Noiembrie 2022
 Incepand cu luna noiembrie 2022, Rogalski Damaschin Public Relations va...
KFC te provoaca sa intri in Crave Run! Campanie McCann Worldgroup Romania pentru KFC
Vineri, 18 Noiembrie 2022
 Realizata de agentia McCann Worldgroup Romania, campania recent lansata isi propune sa demonstreze cat de mult sunt dispusi sa faca fanii produselor KFC pentru pofta de pui #pebune.
Raport Dentsu Change and Opportunity. 2023 Media Trends. Marile tendinte care vor modela piata de media in 2023, inclusiv in Romania
Marti, 15 Noiembrie 2022
 Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
110 milioane de vizitatori pe an expunere in campaniile indoor advertising Brand Management
Marti, 15 Noiembrie 2022
 La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care...
Agentia Tribal Worldwide Romania (The Group) devine noul partener de comunicare al HONOR
Luni, 14 Noiembrie 2022
 In urma unui proces complex de pitch organizat in luna octombrie a acestui an, agentia de creatie digitala membra The Group a inceput un parteneriat strategic cu HONOR, noul brand de smartphone-uri lansat recent pe plan local, prin care va oferi servicii de creatie, social media, event management, media relations,...
Romanii si platile cu cardul. Cine sunt si ce obiceiuri de consum au utilizatorii din Romania. Studiu Cognition.
Joi, 03 Noiembrie 2022
 In pregatirea Black Friday si in contextul unei cresteri in ansamblu a platilor cu cardul, Cognition a derulat un studiu amplu asupra consumatorilor romani cu varste cuprinse intre 18 si 75 ani, din mediul urban si rural, pentru a vedea cine sunt si ce prefera sa achizitioneze in aceasta perioada.
ENERGY COFFEE lanseaza pe piata cafelei gata preparate aroma Rom si Nuca
Luni, 26 Septembrie 2022
 ENERGY COFFEE este lider pe piata locala de cafea gata preparata in ceea ce priveste valoarea totala si numarul de unitati vandute, conform analizei producatorului HELL ENERGY care citeaza datele raportate de Nielsen prin Serviciul sau de masurare a retailului pentru perioada de 12 luni care se incheie la 31 mai...
« 1 2 3 4 5 »