Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 07 Iunie 2023
„Misiunea noastra, ca agentie, este sa sprijinim consolidarea brandurilor si sa sustinem in mod organic comunicarea strategiei si obiectivelor acestora. Suntem deosebit de incantati sa facem acest pas alaturi de Skechers, un brand puternic si dinamic, cu care impartasim un angajament comun fata de...
Marti, 23 Mai 2023
Barbatii viziteaza centrele comerciale mai des decat femeile, dar ele petrec mai mult timp per sesiune. Barbatii sunt cei care cheltuie mai mult in mall, in timp ce principalul motiv pentru care femeile merg la mall este...
Vineri, 05 Mai 2023
„Software-ul, conectivitatea, inteligenta artificiala si noile baterii tehnologice brevetate vor alimenta urmatoarea generatie de tehnologie Dyson. La fel ca investitiile noastre pe termen lung in tehnologia de varf a motoarelor electrice digitale, tehnologia de ultima generatie a bateriilor Dyson va...
Luni, 24 Aprilie 2023
,,Prin aceasta abordare, ne propunem sa tinem pasul cu noua paradigma ESG, bazata pe trei piloni esentiali – transparenta, responsabilitate si sustenabilitate, si doar prin implementarea acestor trei piloni in modul de functionare al business-ului vom putea satisface nevoile consumatorilor si mentine...
Vineri, 21 Aprilie 2023
Brand-ul popular de cafea rece, cunoscut anterior sub numele de ENERGY COFFEE, este de acum disponibil in magazine sub numele de HELL ICE COFFEE, cu o imagine si o comunicare mai puternice si independente, venite din partea brandului de origine.
Luni, 10 Aprilie 2023
Colaborarea aduce o serie de activari, care vor avea loc intre 3 si 6 august 2023, in cadrul celei de-a opta editii a festivalului. In plus, participantii vor regasi produsele lor preferate intr-un restaurant de tip pop-up, concept adus de McDonald’s in premiera, la UNTOLD, inca de la editia precedent,anunta...
Miercuri, 05 Aprilie 2023
Potrivit celor mai recente date colectate de Brand Management, lider pe piata romaneasca de comunicare indoor si prima companie de profil cu acoperire nationala, cele mai multe vizite, atat la nivel national, cat si in capitala, sunt facute de catre femei, care merg la mall in procent de 57%, spre deosebire de...
Marti, 28 Martie 2023
Cei mai multi dintre romani obisnuiesc sa cumpere cel mai des ambalaje de 2l (60%) sau 5l (56%), urmate de cele de 1l si 0.5l, ambele inregistrand scoruri de 36%. Generatia Z (18-24 ani) manifesta un interes mult mai ridicat in a cumpara cantitati mai mici de 0,5l (57%) sau 1l (64%), aceasta fiind si categoria de...
Joi, 23 Martie 2023
Noul biberon Philips Avent Natural Response imita forma si comportamentul sanului mamei. Tetina Natural Response sustine ritmul unic de hranire al bebelusului, lasandu-i acestuia controlul asupra alimentatiei;
Marti, 21 Martie 2023
52% dintre rezidentii din mediul urban mare declara ca obisnuiesc sa consume preparate vegane sau raw vegane, intr-o masura semnificativ mai mica tinerii de pana in 24 de ani (35%).
Marti, 07 Martie 2023
„Topul se aliniaza cu tendintele globale si a ramas relativ constant in ultimi ani, in ciuda evolutiei pietei. Singura industrie care a crescut vizibil din 2017 si pana azi este Fashion & Jewelry, vedeta bugetelor de indoor. Acest trend se datoreaza noilor chiriasi din centrele comerciale, care au...
Vineri, 03 Februarie 2023
Cu exceptia negocierii impreuna cu un numar limitat de mari furnizori, in cea mai mare parte internationali, a unor anumite conditii comerciale de achizitie in cadrul parteneriatului, Profi si Auchan vor continua sa evolueze separat pe piata, ca doi concurenti redutabili. Totodata, fata de toti ceilalti furnizori,...
Miercuri, 01 Februarie 2023
“Primul an nu e usor. Onoarea e de partea celor care continua”, spune noua campanie HONOR Romania. Lansata sub platforma globala #HONORtobewithyou, campania se intampla exclusiv in digital si isi propune sa ne aminteasca tuturor despre primul an de activitate, de la job, la pasiune sau chiar business....
Marti, 27 Decembrie 2022
Cu 455.000 comenzi livrate in 2022 de catre 300 de livratori si 3 din 4 clienti Freshful abonati Genius si au livrare gratuita si reduceri exclusive, produsele de baza, apa plata, bananele, avocado si produsele din carne in topul preferintelor clientilor
Luni, 12 Decembrie 2022
,,Anul 2022 a inceput cu o viziune. Piata de indoor advertising a fost estimata la o valoare cu 20% mai mare. Desi prognoza s-a adeverit, viziunea este departe de asteptari. E drept ca, intre timp, a inceput un razboi si, in plus, se vad efectele pandemiei la nivel economic. Lanturile de aprovizionare au avut de suferit,...
Marti, 29 Noiembrie 2022
,,Colaborarea cu AHA Media ne permite sa extindem proiectele dincolo de zona de employee experience, catre zona de consumer experience, valorificand intreg potentialul marketingului experiential, atat din punct de vedere creativ, cat si din punct de vedere tehnologic”, declara Silviu Andrei Petran, Managing...
Marti, 22 Noiembrie 2022
Incepand cu luna noiembrie 2022, Rogalski Damaschin Public Relations va...
Vineri, 18 Noiembrie 2022
Realizata de agentia McCann Worldgroup Romania, campania recent lansata isi propune sa demonstreze cat de mult sunt dispusi sa faca fanii produselor KFC pentru pofta de pui #pebune.
Marti, 15 Noiembrie 2022
Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Marti, 15 Noiembrie 2022
La 18 ani de activitate, Brand Management, lider pe piata de afisaj indoor din Romania, a tras linie si a totalizat 250.000 mp expunere, 2.700 campanii, respectiv o audienta de 75% din totalul populatiei urbane a Romaniei si anunta planuri de dezvoltare in 10 piete din strainatate in urmatorii 5 ani, printre care...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: