Rezultatele cautarii dupa : "consumatorilor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Duminica incepe The World’s Best Advertising
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Omo comunica noul concept Murdarirea este buna
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia  GMP/MAP
Odyssey trage 6 spoturi pentru Primesti mai mult in noua familie Arctic
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
Anitra „a atacat” consumatorii cu un Volkswagen Polo si 50 masini Candy
Luni, 23 Mai 2005
Promotia „Si acum, cu Anitra la atac!” a fost realizata cu Foote Cone & Belding Bucharest
PR, TV, Y&R
Young&Rubicam / Team Advertising a semnat 4 spoturi la “Drogurile ucid
Miercuri, 18 Mai 2005
Campania non profit pentru ONG-ul Salvati Copiii contine si o campanie print pe langa spoturile “Zbor”, “Respectul de sine”, “Frumusete” si “Cimitirul”
Agricola Bacau investeste 1 milion de Euro in campania Sigur pe gustul tau
Miercuri, 11 Mai 2005
Semnata de Tempo Advertising, campania cuprinde un spot cu 2 executii de 30 si 20 sec, machete in presa scrisa si se va derula in perioada 13 mai - 26 iunie si lunile septembrie octombrie
Amigo iti indeplineste dorintele” invita la o cafea 15.046 premii in valoare de 133.000 USD
Marti, 10 Mai 2005
Promotia Panfoods comunicata de Grey Worldwide si semnata de Adventure introduce noua platforma "nu lasa lucrurile bune sa treaca pe langa tine"
TV
ROM face „Senzatii tari din 1964” in „frizeria” si „garderoba” McCann
Miercuri, 04 Mai 2005
Spoturile TV „Rockerul” si „Vizita de lucru” sustin lansarea noii campanii de publicitate pentru batonul de ciocolata de la Kandia-Excelent
Si totusi se invarteste! la Ursus 0.33l
Luni, 25 Aprilie 2005
Marca CBR devine prima bere romaneasca ce introduce capacul twist-off, inlaturand astfel desfacatorul, cheile si alte obiecte ingenioase destinate deschiderii sticlei
Saatchi a lu’ Florescu a gatit promotia Unisol a lu’ Bunge Romania
Duminca, 24 Aprilie 2005
Promotia de Pasti "cu Veta, Suca si Gogu a lu’ Zapacitu " schimba prazu’ cu 200 de milioane
TV, URBB
New face in town pentru Carlsberg
Miercuri, 20 Aprilie 2005
Marca din portofoliul URBB schimba designul sticlei fiind si prima marca de bere de pe piata romaneasca cu eticheta transparenta
O zi de filmare si 4 luni postproductie pentru 10% mai mult Tide
Joi, 14 Aprilie 2005
Promotia “Acum cu 10% mai mult” a pus “Atlasii” pe umerii P&G si Leo Burnett
Din 14 aprilie presa scrisa are valoare de schimb in promotiile CuponPro
Luni, 11 Aprilie 2005
Ziarele pot fi schimbate pe reduceri importante la 619 magazine din Romania
CBR se extinde in segmentul premium cu Peroni Nastro Azzurro
Miercuri, 06 Aprilie 2005
Marca de bere mizeaza pe o publicitate ambientala puternica si pe expunerea in spatii inedite unde "va intalni” consumatorul