Rezultatele cautarii dupa : "consumatorilor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Leo Burnett are Cris Tim din plin
Marti, 25 Octombrie 2005
Campania sub sloganul "Carne din plin" precum si parteneriatul dintre cele doua companii nu au loc in urma unei licitatii de publicitate ci a unei invitatii din partea CrisTim
Coca-Cola light a trecut creatia in 3D
Miercuri, 19 Octombrie 2005
Semnata de Lowe&Partners Romania, campania "Premiile spun totul despre tine!" cuprinde 1 spot TV, 1 spot radio de 15 sec, print ad-uri in revistele glossy si se deruleaza prin Universal McCann
BTL Net Marketing pentru Kosarom
Luni, 17 Octombrie 2005
Noua identitate vizuala a procesatorului de carne a fost promovata printr-o caravana below-the-line in 27 de orase din tara
Pretuieste noua sticla de aluminiu
Marti, 27 Septembrie 2005
Produsa in serie limitata, noua Stella Artois 0.33 l in sticla de aluminiu este promovata pe canale HoReCa de agentia Momentum
Camay a condus 13.936 EUR
Joi, 15 Septembrie 2005
Desfasurata in perioada 11 iulie – 31 august, promotia de vara "Lasa-te condusa de senzatiile Camay!" a dat marele premiu unei Marii, chiar de Sfanta Maria
Promotia Timisoreana atrage vanzari pe cinste
Marti, 13 Septembrie 2005
Mihai Barsan, Senior Brand Manager Timisoreana a declarat ca "vanzarile Timisoreana Lux au crescut cu 70% peste aceeasi perioada a anului trecut, in mare parte si datorita acestei promotii"
Bamboocheste-te prin lume!este semnata de Ogilvy NY si implementata in Romania de McCann
Vineri, 29 Iulie 2005
In spoturile TV Fanta Bamboocha pentru promotia locala, McCann a folosit filmarile Ogilvy New York, spoturile radio fiind realizate in intregime de McCann Erickson Romania
Dupa o licitatie de proiect, Foote Cone & Belding Bucharest gateste o promotie Philips
Joi, 28 Iulie 2005
Implementata cu Frontline Marketing, campania diviziei Domestic Appliances & Personal Care (DAP) pentru robotii de bucatarie din gama Cucina se desfasoara in 400 de magazine
132.000 de plicuri au indeplinit dorintele Amigo pentru 133.000 USD
Luni, 25 Iulie 2005
Campania Panfoods comunicata de AdVenture, Fresh Advertising si Grey Worldwide a acordat, printre altele, 3 limuzine VW Passat, 3 excursii la Cannes si 300 USD zilnic timp de 40 de zile
Karom Drinks lanseaza Corrido Sangria cu Grey Worldwide si AdVenture
Marti, 12 Iulie 2005
Cu o campanie media derulata pe TV si in presa semnata de Grey Worldwide Romania, bautura traditionala a Spaniei va beneficia de o lansare pe litoral cu AdVenture
Arctic Diffusion - eaza frigider european
Luni, 11 Iulie 2005
Campania de comunicare din Romania este semnata de Odyssey Communications, media este investita de Media Investment iar campania de PR se face pe relatiile publice ale Image Promotion
M-Joy cu Milka la Internetics 2005
Vineri, 08 Iulie 2005
Ogilvy & Mather a castigat sectiunea "Banner Campaign" a festivalului Internetics 2005 pentru campania realizata cu ocazia lansarii Milka M-joy
Petrisor Obae este Tanarul Jurnalist al Anului 2004 pe Media Publicitate
Vineri, 01 Iulie 2005
Jurnalistul de la Capital a luat Marele Premiu pentru interviul cu Dragos Seuleanu din articolul "Cum se duc banii radioului pe apa promovarii" scris in colaborare cu Petre Barbu
Productia de premii Internetics 2005
Luni, 27 Iunie 2005
Festivalul a schimbat eticheta comunicarii digitale de la "ieftin" la "indispensabil"
Duminica incepe The World’s Best Advertising
Vineri, 17 Iunie 2005
Festivalul de publicitate de la Cannes reuneste in 2005 peste 22.000 de inscrieri si zeci de seminarii si workshop-uri tinute de top executivi ai unor retele internationale din publicitatea mondiala
Orangina lucreaza cu Tempo pe conturile ATL, PR si ProMarket pe BTL
Vineri, 10 Iunie 2005
Marca distribuita in Romania de Carlsrom Beverages detine in Franta 45% din piata bauturilor carbonatate
Omo comunica noul concept Murdarirea este buna
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia  GMP/MAP
Odyssey trage 6 spoturi pentru Primesti mai mult in noua familie Arctic
Joi, 26 Mai 2005
Noua gama de electrocasnice Arctic comunica noul design unitar pentru frigidere, masini de spalat, aragazuri si televizoare intr-o noua abordare a marcii
Gillette “te cheama sa fii din nou suporter adevarat!” si in 2005
Marti, 24 Mai 2005
Promotia se comunica prin Ogilvy PR (relatii publice), Maximize ( publicitate ATL) si MindShare (media)
Anitra „a atacat” consumatorii cu un Volkswagen Polo si 50 masini Candy
Luni, 23 Mai 2005
Promotia „Si acum, cu Anitra la atac!” a fost realizata cu Foote Cone & Belding Bucharest