Rezultatele cautarii dupa : "consumatorilor"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 07 Noiembrie 2006
Primul brand romanesc de legume si fructe conservate, asa cum îl numeste agentia, se promoveaza printr-un produs flagship - Pasta de tomate cu cea mai mare concentratie de rosii de pe piata (28-30%)
Marti, 31 Octombrie 2006
Grupul Alka anunta intrarea în productia de prajituri si încheierea primei etape a unei investitii de peste 1.000.000 Euro, din care cercetarea pentru crearea tehnologiilor si retetelor proprii si pentru sondarea preferintelor publicului a reprezentat aproximativ 40% din investitie (400.000 EUR), iar obtinerea unui ambalaj special pentru noul produs a reprezentat 10% (100.000 EUR)
Luni, 23 Octombrie 2006
Cea mai recenta promotie Rama are pasii condusi de agentia Brands&Bears, care spune ca toamna aceasta, cutiile de margarina Rama de 500gr vor avea lipit pe capac câte un CD cu cinci melodii reprezentând unul din cele opt ritmuri “pe care îti poti începe ziua"
Joi, 12 Octombrie 2006
"Am incitat la seductie, am semnat Antonio Banderas si gata. Am respirat cu totii parfumul succesului", a spus Cristina Lambru (foto), Director de Creatie la Brands&Bears legat de campania Antonio Banderas - Câstiguri de Star! care a oferit 7700 premii prealocate si, marele premiu, "un weekend de vis în doi în Spania, la Malaga"
Joi, 21 Septembrie 2006
Conceptul pentru "Puiul gatit nu face rau" a fost declinat in 2 spoturi TV, 2 postere, un website (www.fengpui.ro ) si o campanie online, site-ul precum si campania web fiind dezvoltate de Webstyler, iar partea de media (strategie, planning si buying) de Spoon Media
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
Luni, 04 Septembrie 2006
"Pe segmentul de piata indoor în care ne situam, în centre comerciale, centre de afaceri si parcari, Brand Management este lider de piata", afirma Laurentiu Jiga (foto), Director General - Brand Management, companie care vrea peste 550.000 EUR, în 2006, dintr-o estimare a pietei de 4 milioane
Vineri, 01 Septembrie 2006
Devenit de astazi BrandTailors, din FutureBrand, consultantul de brand din cadrul McCann Worldgroup România anticipeaza o crestere a cifrei de afaceri cu 10%, dupa ce a avut, în 2005, o cifra de afaceri de peste 450.000 euro
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Joi, 03 August 2006
Cu o valoare totala a premiilor de 18.000 euro în electrocasnice, Caravana Bebeko pornita de Beko si organizata împreuna cu Front Line Marketing în perioada 10 iunie – 23 iulie, la nivel national, a înregistrat 60.000 participanti si peste 20.000 taloane de tombola completate
Joi, 20 Iulie 2006
Avand ca tinta atat consumatorul final cat si revanzatorii, noul site cristim.ro a fost lansat de echipa de Marketing& Comunicare CRIS-TIM impreuna cu agentia DOT Web Design, a declarat pentru AdPlayers, Lidia Vasile – Marketing Communication Manager al procesatorului de carne
Marti, 18 Iulie 2006
Dupa ce a pierdut contul de creatie al vopselei Savana, agentia Imager “vorbeste” cu vopseaua Sayegh - Conex
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
Duminca, 02 Iulie 2006
Motorola a anuntat incheierea unui contract de exclusivitate cu David Beckham, unul dintre cei mai cunoscuti fotbalisti din lume devenind astfel ambasadorul marcii pe o perioada de 3 ani
Joi, 29 Iunie 2006
Conform Raportului Canadean, pe primul trimestru din 2006, PepsiCo este lider in Romania pe segmentul bauturilor racoritoare de tip Cola, cu crestere a vanzarilor de 25.2%, fata de primul trimestru al anului 2005
Marti, 27 Iunie 2006
Din luna mai 2006, contul Peroni Nastro Azzurro din portofoliul URSUS Breweries este gestionat de catre agentiile de publicitate Mercury Promotions (brand) si Zenith Media (media), Publicis Romania urmand sa deruleze proiecte speciale precum Ambientalia
Joi, 22 Iunie 2006
Sub titlul "Tuborg iti elibereaza imaginatia", Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara care, pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa
Luni, 19 Iunie 2006
Eckes-Granini Romania dezvolta pe piata autohona marca Granini in colaborare cu Carlsrom Beverage Co., actiunile de comunicare ale marcii fiind derulate de GAV | Scolz & Friends (agentie de brand) si Media Insight (agentie de media)
Luni, 19 Iunie 2006
In urma unui studiu efectuat de divizia Havas Sport, una dintre cele mai importante retele de media din lume - Media Planning Group (MPG), prezenta pe 91 de piete, mai arata ca publicitatea se va orienta in viitor catre sanatate si mediu
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: