Rezultatele cautarii dupa : "consumatorilor"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Spor in haine noi. Rebranding semnat de Graffiti BBDO, dupa un pitch cu 4 agentii
Marti, 20 Mai 2014
 Procesul de rebranding al ambalajului a durat aproximativ sase luni, timp in care au fost analizate peste 20 de propuneri primite de la cele patru agentii de publicitate participante la pitch.
Trading digital de 1,25 Mil. EUR. Infinit Solutions se mandreste ca este romanca.
Luni, 10 Martie 2014
 Daca multe fete frumoase ale publicitatii romanesti incearca sa-si marite independenta prin alte parti ale lumii, avem si una mandra de statutul de romanca. Drapelul romanesc este la loc de frunte la intrarea in cladirea Infinit Solutions.
A lasat Kubis, pentru Infinit. Shuja Shaikh a ales “cea mai mare agentie digitala independenta.
Vineri, 13 Septembrie 2013
 Fost manager la Kubis Interactive, Shuja Shaikh a ales sa fie Managing Partner la Infinit Solutions

Coace “Painea noastra cea de toate zilele. Padurariu despre moara fainei Dobrogea.
Luni, 26 August 2013

„Pot spune ca am vazut si situatii mai varza decat cea de acum. In general vorbind, un proces de schimbare strategica a unei afaceri nu este unul usor nu ca nu stii in ce directie sa mergi, ci ca schimbarea in sine este extrem de greu de digerat de catre echipa de management” 

Iulian Padurariu vrea sa scoata Eugenia din insolventa
Luni, 12 August 2013
 Estimat de surse din piata la o valoare cuprinsa  intre 30.000 de euro si 50.000 de euro, Iulian Padurariu, consultant de marketing asociat la Marks...
Publicitate interzisa la tigari? Bugete de zeci de milioane de dolari incurajeaza “fumatul electronic.
Marti, 06 August 2013
 Cu toate ca nu sunt cifre declarate oficial, specialistii in marketing estimeaza ca Altria Group, Reynolds America dar si alti producatori de pe piata americana si-au crescut investitiile in marketing pentru acest segment la nivelul a zeci de milioane de dolari fiecare dintre ei.

 

Smartphone-ul si tableta – televizorul noii generatii. Elena Badea, Ernst & Young.
Marti, 23 Iulie 2013
 Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:

 

Campanie aniversara IAA Worldwide semnata de GMP Advertising
Sambata, 22 Iunie 2013
 GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in...
Elvetienii o spun lumii intregi: Dacia si Arctic au cel mai bun raport calitate pret
Miercuri, 12 Iunie 2013
Marcile Dacia, Arctic, Milka, Nokia, Adidas sau Nivea sunt simboluri tipice ale celui mai bun raport calitate-pret (cea mai buna valoare) de pe piata romaneasca, conform unui studiu „Best Buy Award” realizat de organizatia Incertias-- Asociatia Internationala de Certificare GmbH, Elvetia.

 

Cat vinde Emotia? Strategie de marketing cu nerv.
Miercuri, 12 Decembrie 2012
 Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
175.000 de euro in noua campanie Whirlpool
Joi, 08 Noiembrie 2012
 Campania „Upgradeaza ce conteaza” este sustinuta de magazinele partenere din intreaga tara si este promovata in mediul online prin instrumente specifice dar si in media printr-un spot TV.
Branding Melliris, de la Brandtailors. Buget estimat: 50.000 euro
Vineri, 02 Noiembrie 2012
 Compania de strategie si design de brand Brandtailors a creat, pentru unul dintre cei mai importanti producatori de miere autohtoni, brandul...
Mobile marketing de la markeri vizuali la NFC. Subtire, subacvatic sau proiector?
Luni, 05 Martie 2012
Editia din acest an a Mobile World Congress Barcelona 2012 a avut un numar de 1.400 de expozanti, un catalog de 450 de pagini (cantarind peste 2 kg !!!) si un cont bancar al organizatorilor cu siguranta mult mai gras decat cel de anul trecut. Scurt overview Mobile World Congress 2012, de Maia Novolan, Managing Partner Syscom Digital.
Produs in Romania, din 1927. Fabricantul de sosete Ciserom a castigat un rebranding de 25-30 mii EUR.
Joi, 01 Martie 2012
 Estimat la o valoare de 25.000-30.000 euro, marele premiu al concursului „Cel mai promitator brand romanesc” - un program de rebranding Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a fost castigat de CISEROM, un producator roman de sosete din 1927.

 

Ursus schimba seful de marketing. Grant McKenzie pleaca. Mihai Barsan (re)vine.
Marti, 07 Februarie 2012
 Mihai Barsan este noul Vice Presedinte de Marketing, inlocuindu-l pe Grant McKenzie care va conduce echipa de marketing a companiei din grupul SABMiller din Republica Ceha.
Premiu in valoare de zeci de mii de euro in concursul “Cel mai promitator brand romanesc 2012
Joi, 05 Ianuarie 2012
 Estimat de AdPlayers la o valoare de cateva zeci de mii de euro, competitia “Cel mai promitator brand romanesc” 2012 lansata de Seed Consultants, partener exclusiv Landor Associates in Romania, a ajuns la a doua editie, dupa ce Plantavorel a fost ales castigatorul premiului din 2011
Publicitate pe mijlocul drumului
Marti, 26 Iulie 2011
Cu investitii in publicitate online si in materiale de promovare  amplasate - dupa cum se vede in imaginea surprinsa de AdPlayers - inclusiv pe...
Fondatorul Wave Division vrea 500.000 EUR pe an pentru Brandage din vanzari online de servicii
Joi, 14 Iulie 2011
 Fondatorul agentiei de servicii de marketing Wave Division, Al Kamara, vrea 500.000 EUR pe an pentru Brandage, din vanzari online de servicii

Piata de milioane de euro din friptura la gratar. Steakhouse de 500.000 EUR pentru cea mai buna.
Miercuri, 09 Martie 2011
 Cu 500.000 EUR investiti “de la rosu” intr-o cladire de la intrarea in centrul istoric al Bucurestiului, un roman a recrutat un...
Fructe si legume la pahar de 300.000 EUR. Marketing Fitto Cafe.
Miercuri, 23 Februarie 2011
 Cu o cifra de afaceri de 300.000 EUR pe an, si avand sloganul „The Sportish Healthy Way”, marketingul cafenelei Fitto Cafe de pe Calea Floreasca din Bucuresti vinde  racoritoare din fructe si legume, intampinand din partea casei clientii cu un sfert de tona de morcovi la pahar.