Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 15 Februarie 2007
IAA România si Federatia Romana a Producatorilor de Alimente – Romalimenta recomanda CNA initierea unei campanii de educatie ca punct de vedere al industriei cu privire la restrictiile propuse în privinta publicitatii tv
Joi, 15 Februarie 2007
Editia 2007 se desfasoara în perioada 15 februarie - 05 mai si are ca suport principal site-ul www.championsplanet.ro, dupa ce editia de anul trecut a campaniei înregistra peste 20.000 de participanti si 115.000 vizitatori unici
Joi, 25 Ianuarie 2007
Noua agentie dedicata serviciilor de brand activation, numite în mod traditional BTL, OgilvyAction va fi condusa în Romania de Cristofor Iosub - Managing Director, care pâna în prezent a asigurat managementul 141, echipele din actuala agentie 141 urmând sa ramâna neschimbate, dar vor purta marca OgilvyAction
Marti, 23 Ianuarie 2007
"Directia spre are se vor orienta proiectele iLeo va avea ca scop îmbogatirea relatiei dintre consumatori si marci, în zone relevante pentru consumatori si mai putin speculate de catre branduri", afirma seful agentiei, Mugur Patrascu (foto) – Managing Partner, Leo Burnett Interactive (iLeo), compania de marketing interactiv din grupul Leo Burnett Romania
Joi, 21 Decembrie 2006
Compania mama a Grey Worldwide si parte a WPP, Grey Global Group a anuntat numirea lui James R. Heekin III în functia de Presedinte si CEO începând cu 1 ianuarie 2007, iar Joe Celia au fost avansati VicePresedinti însarcinati, la nivel global, cu comunicarea integrata, respectiv creativitatea
Joi, 14 Decembrie 2006
Primul top al celor mai valoroase 50 de branduri românesti "încearca sa faca dreptate acestui minunat instrument al managementului modern care este brandingul", spune Aneta Bogdan (foto), Managing Partner, Brandient
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot îsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, într-o lume magica în lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, însufletit de pasiunea pentru ciocolata
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson împreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, început înca din luna mai a acestui an
Joi, 02 Noiembrie 2006
Regia de vânzari de publicitate Cable Direct dezvolta serviciul 111 ca parte a unui proiect de extindere a serviciilor în domeniul publicitatii interactive si neconventionale, compania condusa de Vlad Tudosie estimând în acest an, pentru toate serviciile, o cifra de afaceri cu 45% mai mare decât anul trecut când înregistra aproape 10 milioane RON
Marti, 10 Octombrie 2006
BrandTailors a finalizat în septembrie re-brandingul pentru pateul Ardealul, aflat în portofoliul Orkla Foods Romania din luna aprilie a anului 2005, având ca obiectiv declarat cresterea cu aproximativ 50% a cotei de piata în volume
Joi, 05 Octombrie 2006
Reteaua Grey EMEA a câstigat trofeul pentru a doua oara consecutiv, anul acesta cu 1 Gold EFFIE, 1 Silver Effie si 6 Bronze Effie, Grand Prix-ul fiind adjudecat de 180 Amsterdam pentru adidas ‘Impossible Field’ urmând premiului Euro Gold Effie ‘Impossible is Nothing’ câstigat în urma cu un an
Marti, 12 Septembrie 2006
"Prin noua campanie de imagine intentionam sa ne apropiem de capacitatea maxima de 160 – 170 tone/zi", afirma oficialii de marketing Cris-Tim legat de obiectivele campaniei semnate de Leo Burnett si derulate de Starlink, amintind de campania de lansare a Salamului Sasesc Cris-Tim, care, sub acelasi slogan, în anul 2002, a condus rapid compania catre vârfuri de vânzare de 60 tone/zi
Marti, 12 Septembrie 2006
O investitie estimata la 55 de milioane de Euro, TNUVA Romania a ales grupul de comunicare McCann Romania pentru a dezvolta campania integrata de comunicare, acoperind toate disciplinele de comunicare, de la media, PR, creatie, la BTL si relatii cu consumatorii, compania tinand sa devina un jucator important pe piata romaneasca a lactatelor
Joi, 24 August 2006
Reteaua de magazine Wal-Mart Stores, Inc. a numit Saatchi & Saatchi X (birourile Springdale, Arkansas) pentru a coordona serviciile de Comunicare in-store, shopper marketing si strategie de comunicare
Vineri, 18 August 2006
Sub titlul "Tu cui ai da 3 masini?", Grey Worldwide România a semnat promotia estivala Golden Brau care a pus sub capace patru mari premii constând în câte patru Skoda Octavia, valoarea totala a premiilor fiind de 600.000 de euro
Miercuri, 09 August 2006
Campania media se deruleaza prin agentia de media MindShare pe televiziune - Pro TV, Antena 1, TVR 1, TVR 2, presa scrisa - publicatii precum Ioana, Avantaje, Libertatea pentru Femei, Practic in Bucatarie, si outdoor în Brasov, Bucuresti, Cluj Napoca, Constanta, Craiova, Iasi.
Marti, 25 Iulie 2006
Comunicarea noului Cif Power Cream Spray se face cu Lowe Worldwide ( agentia de publicitate) si Mindshare (agentia de media), activitatile BTL fiind sustinute de agentiile BrandsOn iar cele de PR de catre Creative Brand Communication
Luni, 17 Iulie 2006
Maximize Communications a comunicat in aceasta vara promotie in cooperare Bosch Electocasnice - Reckitt Benckiser, agentia asigurand toate serviciile de comunicare pentru divizia electrocasnice Bosch si Siemens, precum si cele de media, impreuna cu Media Investment
Luni, 17 Iulie 2006
Sub titlul "Alunga rutina din viata ta!" si sloganul "Golden Brau. Una buna impreuna", Grey Worldwide Romania semneaza noua campanie de comunicare a brandului de la Brau Union ce se va desfasura, in perioada iulie-decembrie 2006, prin agentia Mediacom
Joi, 13 Iulie 2006
Agentia Grey Worldwide Romania semneaza prima campanie de print Nokia conceputa in Romania pentru Nokia 6234 si serviciul Vodafone Live!, campania fiind derula in media de agentia Mediacom Romania
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: