Rezultatele cautarii dupa : "consumator"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4 5 6 »
Smartphone-ul si tableta – televizorul noii generatii. Elena Badea, Ernst & Young.
Marti, 23 Iulie 2013
 Ce inseamna pentru advertiseri si branduri apropierea de consumatori oferita de smartphones? Elena Badea, Director Marketing, Ernst & Young Romania vorbeste despre cate companii din Romania se promoveaza pe mobil sau cate campanii de publicitate reusite s-au intamplat in acest mediu la noi:

 

Aplicatie Rompetrol pe drumul Single sign on. Buget de 5-10 mii de euro.
Luni, 10 Iunie 2013
 Evaluata de surse din piata de media interactiva intre 5.000 si 10.000 Euro in functie de complexitate si functionalitati, Rompetrol a lansat prima...
Interzise publicitatii. De interes editorial. Cine a distrus negocierile de publicitate in presa?
Miercuri, 18 Iulie 2012
 Pana acum doi ani la BRD, acum consultant in comunicare: Raluca Zamfir: Agentiile investesc doar in eficienta „audiovizuala”, ignorand practic interesul consumatorului de produse si servicii pentru ziare si reviste. In timp ce clientii pentru care lucreaza agentiile sunt interesati „sa apara” editorial in ziare si reviste, evident pentru consumator, acelasi cititor...
2 Mil. de euro in campania Skol. Cont la Papaya (Creatie), MEC Romania (media), GolinHarris (PR).
Joi, 31 Mai 2012
 Robert Tiderle, Papaya: "Poate pentru prima data in comunicarea unui brand de bere in Romania se vorbeste despre consumator, nu inspre consumator. Skol evita inteligent si cu umor sa se impauneze, spunand mai degraba ce ar vrea brandul sa faca pentru barbati, nu cum trebuie sa fie sau ce trebuie sa aprecieze barbatii care beau Skol.“
Friptura de 1 Milion de euro. Red Angus frige un steakhouse si in Satul Francez
Miercuri, 14 Martie 2012
 Daca lucrurile vor merge asa cum se vad astazi, Dragos Panait, managerul restaurantului, estimeaza ca sfarsitul anului 2012 ar putea aduce in contul noului...
Desfiintata de Elena Ceausescu. Scoala graficii de print incotro?
Vineri, 30 Septembrie 2011
 Romania nu mai are invatamant superior de specialitate de cand l-a desfiintat .... Elena Ceausescu. In 1974. Pe fondul tot mai multor schimbari in comportamentul consumatorului de informatie tiparita, Print Magazin sprijina invatamantul tehnic si profesional in domeniul tehnologiei grafice.
Grup Sapte: BTL de 6,5 Milioane EUR in 2010
Joi, 10 Februarie 2011
 Repozitionata in 2010 BTL full service si avand peste 2500 de merchandiseri si promoteri colaboratori in 90 de orase, agentia Grup Sapte a incheiat anul trecut cu 6,5 Milioane EUR (27,43 Milioane lei), in crestere cu 18% comparativ cu anul precedent, cand tragea linie sub 5,5  mil. EUR
Trade Round Table FMCG cu 220 de invitati si buget de 20.000 EUR
Vineri, 22 Octombrie 2010
 Cu o taxa de acces de 160 EUR, participantii la evenimentul organizat de Magazinul Progresiv au stat de vorba cu invitati de  prima pana...
Bugetul de marketing si mercurialul capitalismului original
Marti, 20 Iulie 2010
 Opinie de Calin Diaconu, Director General si fondatorul agentiei Springer & Jacoby Romania ( anterior Babel Communications )
Criza a schimbat 75% din comportamentul consumatorului. Internetul: cu 35% mai de incredere, si cu 50% mai obiectiv decat TV-ul
Miercuri, 19 Mai 2010
 Conform unui studiu Inititative Worldwide citat de Nicki Boswell, Head of Research la Futures Worldwide, specialistul de cercetare al retelei de media, Internetul a devenit un canal...
Bosch Electrocasnice inovativ in 50 de locatii OOH, cu Brandstalk si Media Investment
Marti, 27 Aprilie 2010
 Estimat de AdPlayers la aproximativ 100-150 mii de euro, bugetul celei mai recente campanii Bosch Electrocasnice include canale media print, online si un proiect inovativ cu oglinzi unde potentialul consumator este proiectat alaturi de produse
Noutatile mobile marketingului de la Mobile World Congress, Barcelona 2010
Luni, 22 Februarie 2010
 Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
Intalniri cu Andra si Catalin Maruta, premii de la Delikat
Luni, 21 Decembrie 2009
 Lowe si Lowe PR au lucrat pentru activarea promotionala „Ghici cine vine la masa?”, in care marele premiu al promotiei pentru 10 familii de romani il reprezinta intalniri...
Promotia Goana dupa Aur sau Goana  dupa Tinichele ?
Vineri, 08 Mai 2009
 Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la  „metale pretioase” si...
Propaganda: 6,4 Milioane EUR, 30% media in 2008
Marti, 03 Martie 2009
 Adrian Tuluca, managerul si unul dintre fondatorii Propaganda,  spune ca agetia de publicitate a avut anul trecut o cifra de afaceri de 6,3-6,4 Milioane EUR, din care 30% din serviciile de media

 

UAPR taie robinetul AdMarket de PR pentru 3-4 agentii
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
 Peter Jansen, noul Presedinte UAPR, organizatie ai carei membri platesc studiul, justifica disponibilitatea partiala a informatiilor prin faptul ca „pentru o parte dintre agentii rezultatele sunt mai favorabile, iar pentru altele mai putin favorabile”
Internetics si Premiile Nobel pentru poezie in vers alb si tratamente alternative Catalin Tenita, TreeWorks
Marti, 04 Noiembrie 2008

„Interneticsul se afla la acelasi nivel ca si industria”, mai spune Tenita, managerul TreeWorks, unul dintre premiantii festivalului

Vlad Macovei a fost numit Redactor Sef la Evenimentul Zilei
Vineri, 03 Octombrie 2008

Fostul Redactor Sef al publicatiei pana in prezent - Horia Ghibutiu, va ramane in cadrul echipei Evenimentul zilei pe pozitia de Senior Editor.

Margaritar si Coronita (Agrana ) in campanii noi de imagine cu The AdStore
Miercuri, 20 August 2008
Agentia de publicitate condusa de Remus Frunza continua campania de imagine cu doua spoturi noi pentru marcile Margaritar si Coronita de la Agrana Romania
Jeff Zucker - seful NBC Universal, la IAA World Congres
Vineri, 21 Martie 2008

Pe langa numarul 1 de la NBC, printre vorbitorii congresului se numara Maurice Lévy - Publicis  Groupe, Kevin Johnson – Microsoft sau Michael Roth - Interpublic Group

« 2 3 4 5 6 »