Rezultatele cautarii dupa : "consum"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 6 7 8 9 10 »
Cei 18 premianti care pot folosi timp de un an eticheta Votat Produsul Anului
Vineri, 19 Mai 2017
 Premiile “Produsul Anului” au fost decernate joi, 18 Mai, in cadrul unei Gale ce s-a desfasurat la Crowne Plaza Bucharest Hotel.
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
3 din 4 copii folosesc Internetul Video, spun parintii! Ei vor distractia, iar mama si tata ii vor programatori.
Miercuri, 10 Mai 2017
 Potrivit studiului Open-i realizat pentru Orange si Itsy Bitsy, jumatate dintre copiii de peste 7 ani, din Bucuresti, petrec peste 2 ore pe zi la un dispozitiv digital, in special cu jocuri si filmulete, in timp ce parintii ar vrea sa ii stie in fata calculatorului pentru a invata ceva, pentru educatie.
De 12 ani a strans peste 2.000 de voluntari si 150 de companii pentru putina caldura celor aflati in nevoie.
Vineri, 10 Martie 2017
"A evolua inseamna sa ramai neincetat in conditia umilitatii, intr-un spatiu care te indeamna pe tine, cel ‚in putere’, sa imbunatatesti configuratia realitatii in care te dezvolti, in care muncesti, in care iti cresti copiii.” Alexandra Tinjala. 20 de ani comunicare din care 12 in voluntariat.
Inteligenta Artificiala si 10 tendinte in media Zenith pentru 2017
Luni, 30 Ianuarie 2017
 Zenith a dat publicitatii 10 tendinte in media privind modul in care inteligenta artificiala va stimula implicarea in itinerariul consumatorului, generand astfel oportunitati de conectare si crestere a eficientei pentru marketeri.  
Impactul consumului de alge marine in sanatatea alimentara
Marti, 29 Noiembrie 2016
 Mai putin cunoscute pe piata romaneasca, beneficiile aduse de algele marine in sanatatea alimentara sunt argumentate de cercetari care au studiat impactul acestora in viata consumatorilor, dupa cum releva o comunicare si un infografic, remise de agentia Galeriu and Partners (The Group).
S-a lansat si s-a terminat. Doar la 1,25 si 2 litri.
Luni, 28 Noiembrie 2016
 „Succesul remarcabil de care se bucura Coca-Cola Lime a depasit toate estimarile, ceea ce face ca, in prezent, produsul sa nu mai fie disponibil in ambalajele de 1.25 L si 2L”, spun reprezentantii de comunicare ai producatorului. 
Consumul de media pe Internet: 75% pentru mobile. Hong Kong, 89% - cea mai mare rata in 2018.
Luni, 31 Octombrie 2016
Potrivit raportului Zenith Mobile Advertising Forecasts, rata de utilizare a internetului mobil acrescut rapid, de la 40% in 2012 la 68% in 2016, cu o estimare de 79% pentru 2018.
Presedintele Comisiei pentru Industria Alimentara, Nini Sapunaru, vine la conferinta dedicata reducerii risipei alimetare
Miercuri, 21 Septembrie 2016
 Presedintele Comisiei pentru agricultura, silvicultura, industrie alimentara si servicii specifice din Camera Deputatilor, deputatul Nini Sapunaru, participa in calitate de speaker la Conferinta "Reducem risipa alimentara. Pretuim hrana!", din 27 septembrie, de la Romexpo.
Buget de peste 200.000 de euro in noua campanie ALTEX “Fara Teama. Media la Media Investment (The Group).
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Beneficiile plantelor medicinale la Digi Life. Productie proprie de 20 de mini-documentare.
Joi, 01 Septembrie 2016
 Digi Life lanseaza seria de 20 de mini-documentare “Vraci, secrete si retete”, o productie proprie, care aduce in prim plan lumea miraculoasa si beneficiile plantelor medicinale, a caror traditie dateaza din vremea dacilor.
Cum va arata publicitatea dupa Brexit? Masa rotunda Midas Awards (New York Festivals)
Joi, 11 August 2016
Festivalul de publicitate specializat in marketing si comunicare financiara Midas Awards a intrebat creativii din agentii cum va arata publicitatea dupa iesirea istorica din Uniunea Europeana a Regatului Unit al Marii Britanii.
 Consumul de video online va creste cu 19,8% pe an, la 30.1 mld USD in 2018.
Joi, 28 Iulie 2016
 Potrivit cercetarii Zenith, acest lucru va duce la 31,3% cota cheltuielilor de publicitate aferenta video online in cadrul display-ului digital, fata de 26,7% in 2015.
Mobilele atrag 1 din 3 euro in publicitatea display
Vineri, 20 Mai 2016
Peste 33% din afisarile campaniilor publicitare de tip display au fost efectuate de pe dispozitive mobile, conform Monitorizarii Investitiilor in Publicitatea Online (MIPOnline) pentru prima parte a lunii mai 2016, se arata intr-o infromare pu sa la dispozitie de catre departamentul de Monitorizare a Investitiilor in Publicitatea de profil, din cadrul Biroului Roman de Audit Transmedia (BRAT).
Adolescentii stau 3 ore online. Socializare, filme si spatiu de invatare (50%)
Marti, 17 Mai 2016
Rezultatele cercetarii au fost prezentate in cadrul evenimentului “Universul adolescentilor 2.0: intre online si offline”, care a avut loc la SNSPA in luna mai 2016
Reglementari in comunicare pe piata de 500 mln.E. Locul I in topul consumatorilor de publicitate.
Joi, 28 Aprilie 2016
 “Regulamentele Europene sunt aplicabile publicitatii pentru orice produs sau supliment alimentar si pentru orice spatiu publicitar - de la audiovizual pana la mediul online sau la marca in registrata”, a afirmat Stephane Martin, presedintele Aliantei Europene a Standardelor in Publicitate (EASA) , la conferinta ”Bune practici in publicitatea suplimentelor alimentare”
Mititeii tocati marunt de APC. Retele supermarket si hipermarket incalca reglementari de etichetare
Marti, 26 Aprilie 2016
 Asociatia pentru Protectia Consumatorilor din Romania (Asociatia Pro Consumatori, „APC”)  a demarat un studiu privind calitatea mititeilor. Cercetarea face parte din Campania Nationala de Informare si Educare: ”Hrana sanatoasa – o investitie pe termen lung in sanatatea noastra”.
Coada s-a mutat. De la supermarket la bijuterii.
Luni, 04 Aprilie 2016
"Consumatorul s-a rafinat de la necesitati imediate la unele sofisticate" este de parere Raluca Zamfir, Managing Partner, Ran Events Communication.
Presa locala a ramas relevanta. Atat in publicul atins cat si in publicitate.
Joi, 28 Ianuarie 2016
 Conferinta BRAT: Publicatiile locale au ramas relevante, atat sub aspectul publicului atins cat si al pietei de publicitate, chiar in contextul schimbarilor generate de criza economica si dezvoltarea mediului online.
Cat de sustenabila este presa tiparita si online? Conferinta BRAT despre dezvoltarea si sustenabilitatea presei locale
Luni, 11 Ianuarie 2016
 Evenimentul BRAT  va avea loc in 22 ianuarie 2016,ora 10:00, la Rin Grand Hotel Bucuresti

« 6 7 8 9 10 »