Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 27 August 2007
“Deloitte isi cauta o companie cu care urma sa comunice, Tempo PR fiind aleasa in urma unei propuneri de colaborare din partea agentiei”, a declarat pentru AdPlayers Simona Dan - PR Group Account Manager la divizia de relatii publice de la Tempo
Joi, 23 August 2007
Prezenta in Romania incepand din 2006, din portofoliul V+O Communication Romania fac parte companiile: COSMOTE Romania, Germanos Romania, Romtelecom, IKEA, Microsoft, Coca-Cola, METRO si real,-
Marti, 21 August 2007
“Tnuva ar putea avea si un buget media anual care ar ajunge si la 6-7 Mil. EUR net, depinzand de obiectivele de marketing si de viteza cu care vrea sa atinga aceste obiective”, a afirmat pentru AdPlayers, Sorin Doru – Managing Partner la compania de consultanta in media Media Hub
Miercuri, 15 August 2007
Ionel Blanculescu si fostul PR de la Publicis Romania au lansat agentia specializata de comunicare si relatii publice First Line Communication, in care cei doi parteneri detin 60% - Blanculescu, respectiv 40% - Durlan, dupa cum a afirmat ,pentru AdPlayers, Razvan Durlan - Managing Partner al companiei
Vineri, 10 August 2007
Proiectul Coca-Cola Land pentru promovarea estivala neconventionala Coca-Cola a fost câstigat de Mercury360 în urma unei licitatii la care, potrivit companiei, au mai participat si alte agentii
Marti, 17 Iulie 2007
Valeriu Ispir (24 ani) a venit consultant la The Practice dupa ce a fost anterior Senior Account Executive la Free Communication
Marti, 17 Iulie 2007
Agentia de PR din grupul Graffiti BBDO comunica pentru Rolex si Mikimoto - doua marci de lux distribuite de Chronolink in Romania
Joi, 12 Iulie 2007
Cu 9 ani in aceeasi agentie despre care nu vorbeste de o despartire definitiva, Catalin Popa (40 de ani) este unul dintre cei mai longevivi oameni de creatie intr-o companie de publicitate
Vineri, 29 Iunie 2007
"Redesenarea brandului Redox a insemnat in primul rand crearea unei noi identitati, complexe si distincte, care sa dea amploare si consistenta brandului, adecvata pozitiei de varf a companiei" spune Bogdan Branzas, Creative Director si CEO al Branzas
Joi, 28 Iunie 2007
Claudia Cochina (34) – este noul Manager al departamentului de Consultanta pe proiecte institutionale la Mercury360, Cristina Badea (25) -proaspat Account Executive si Diana Guta (23) – copywriter sunt noile achizitii ale agentiei
Joi, 21 Iunie 2007
Daca prima etapa a campaniei Residenz s-a desfasurat sub sloganul Willkommen acasa si expunea viitorilor rezidenti beneficiile traiului intr-un cartier construit exclusiv de un antreprenor german (LBBW Immobilien), sub garantia sigurantei si calitatii oferite de numele Tiriac, noua etapa se concentreaza in jurul ideii de diversitate – mai multe apartamente la vanzare, mai multe optiuni
Luni, 18 Iunie 2007
Agentia romaneasca de consultanta in branding si design Branzas a realizat pentru noul brand de oua Galbenel de la Triticum Sebes intregul proces de branding, incepand de la audit si strategie, la naming si identitate, pana la packaging si materiale de comunicare
Joi, 14 Iunie 2007
"Campania de Ziua Mediului organizata de GMP face parte din strategia neconventionala propusa de agentie in cadrul licitatiei de anul trecut", spune Giovana Soare, Director de Comunicare Veolia Apa
Miercuri, 06 Iunie 2007
Autodesk a anuntat alegerea companiei internationale de relatii publice, BondPR, ca partener regional pentru servicii si consultanta PR in Europa de Est, inclusiv pentru Romania, piata unde campania PR va fi derulata de agentia de relatii publice Headline, membra a retelei BondPR
Marti, 05 Iunie 2007
Chiar si asa, directoarea de creatie a agentiei Graffiti BBDO este convinsa ca festivalul mai poate fi schimbat doar daca toti cei intreresati de soarta festivalului se vor aduna la o masa rotunda, schimbare in urma careia Prisca - fosta executiv de creatie Leo Burnett, crede ca Naumovici ar putea reveni asupra deciziei de neparticipare a agentiei Leo Burnett in 2008, ca sa-si masoare fortele...
Luni, 04 Iunie 2007
Intregul proces de rebranding, incluzand resursele agentiei care au fost alocate “clientului” Mercury360, a presupus un buget de aproape 100.000 de euro, dupa cum apreciaza Radu Toncu, directorul de dezvoltare al companiei, iar evenimentul de lansare, o piesa de teatru 100% conceputa, scrisa si jucata de angajati Mercury360 in care a performat si Radu Miu General manager-ul...
Miercuri, 30 Mai 2007
In urma unei licitatii, societatea de avocati RTPR (Radu Taracila Padurari Retevoescu) a selectat Ogilvy Public Relations sa dezvolte strategia de comunicare si relatii publice, precum si identitatea corporate a societatii
Miercuri, 23 Mai 2007
Cunoscuta publicului larg ca Roland-Garros, French Tennis Open a ales Initiative Sports Futures sa se ocupe de monitorizarea audientei TV globale si de raportarile legate de competitie
Miercuri, 16 Mai 2007
Fost Media Director la OFC / DMB&B (D’Arcy), Director de Vanzari la Global Media si avand 14 ani de experienta in media si publicitate, Daniel Stanciu (foto) a intrat pe piata consultantei de media ca Managing Director al filialei de la Bucuresti a companiei de media audit Media Strategy, companie care detine 28% din piata de profil in Cehia
Miercuri, 16 Mai 2007
Noul brand Mercury 360, spune Marius Ursache - Chief Creative Officer la Grapefruit, comunica trecerea de la o abordare lineara la o abordare circulara si integrata: Mercury 360 ofera solutii cuprinzatoare de comunicare de marketing, centrate pe rezultatele clientului
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: