Rezultatele cautarii dupa : "consecinta"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 »
Violenta psihologica si fizica  in scoli pedepsite. Legea educatiei nationale nr.1/2011 va defini, preveni si interzice bullying-ul
Miercuri, 05 Decembrie 2018
 Senatul a votat luni, 3 decembrie, tarziu, in unanimitate, modificarea Legii educatiei nationale nr.1/2011, care va defini, preveni si interzice violenta psihologica, adica bullying-ul, in spatiile destinate educatiei, precum scolile si gradinitele
Contractate sau necontractate, ideile digitale sunt asteptate la IAB MIXX Awards Romania 2018.
Joi, 11 Octombrie 2018
 Sponsorii IAB MIXX Awards Romania 2018 sunt: Beck’s, Staropramen, Group M - mPlatform, Renault Romania, Cramele Averesti, Tchibo, Douglas Romania
Doua initiative legislative impotriva violentei in scoli au fost depuse in Parlament la initiativa Itsy Bitsy FM si a unei asociatii de parinti
Miercuri, 23 Mai 2018
 Asociatia Parintilor Isteti si Itsy Bitsy FM, initiatori ai campaniei de prevenire a bullying-ului inca din 2017, au gasit in deputatii Andrei Pop si Petre - Florin Manole doi aliati dedicati acestei cauze.
Global Records si Untold au lansat noua Mainstage, The Agency. Fost director regional Visa, Madalin Nitis conduce agentia.
Luni, 23 Aprilie 2018
 Fost director regional Visa, Madalin Nitis conduce agentia lansata de Global Records si Untold: Mainstage, The Agency. Agentia de creatie cu focus pe digital, experiential si celebrity marketing,  reuneste creatori de continut si specialisti din marketing si comunicare premiati international.
Burda distribuie prima metoda de fitness creata de un roman si aprobata de Men's Health SUA.
Luni, 16 Aprilie 2018
Florin Cujba vine in sprijinul pasionatilor de sport si alimentatie sanatoasa cu „Metoda Eleven”, carte ce va fi distribuita prin editura Burda si va avea editie limitata de 5000 de exemplare la pret early bird, dupa care se va gasi in format online pe...
Carrefour Messenger ChatBot te duce la magazin, locuri de munca sau reprezentantii retelei Carrefour. Centrade I Cheil a scris codul-sursa.
Miercuri, 04 Aprilie 2018
„Practic, functia digital a crescut exponential ca volum de activitate si a devenit parte integrata in toate campaniile noastre de comunicare (in unele cazuri, este chiar punctul de plecare in strategia clientului)” afirma Radu Florescu, CEO Centrade | Cheil South East Europe
Producatorii de medicamente reiau protestul privind impactul negativ al taxei clawback asupra pacientilor
Joi, 11 Ianuarie 2018
 Intr-o comunicare trimisa adplayers, organizatia patronala ce reuneste cei mai reprezentativi producatori si distribuitori de medicamente subliniaza faptul ca aproape 10% din medicamentele care costa sub 25 lei au disparut in ultimii 2 ani datorita cresterii taxei cu peste 50%.
BRAT lanseaza Studiul de Audienta Outdoor (SAO). Companiile participante in studiu aduc 10.000 de panouri din Bucuresti si 10 orase.
Luni, 15 Mai 2017
Cercetarea presupune suprapunerea datelor de mobilitate ale populatiei cu ariile de vizibilitate ale panourilor se vor determina indicatorii de audienta ai fiecarui panou si profilele sociodemografice ale acestora, pentru ca in final toate aceste rezultate sa fie integrate intr-un soft specializat de analiza si planificare media.
10 milioane de abonati; 984,7 mln. euro venituri consolidate; 175,2 mln. euro EBITDA. Rezultatele financiare Telekom Romania 2016.
Joi, 02 Martie 2017
 370.000 clienti pentru serviciile convergente MagentaONE (Telekom Romania Communications), Venituri totale in crestere cu 4,2%, la 457,1 milioane euro, pentru intreg anul 2016 la Telekom Romania Mobile Communications
Masuri impotriva comertului ilegal cu lemn. Schweighofer a ramas fara certificarea FSC
Vineri, 17 Februarie 2017
Forest Stewardship Council (FSC) se dezasocia de compania Holzindustrie Schweighofer (HS), activa in industria lemnului, si solicita companiei sa ia masuri impotriva comertului ilegal cu lemn si sa remedieze punctele slabe din sistemul sau de gestiune a lemnului
Salamul de Sibiu ar putea sa nu mai fie romanesc.
Joi, 28 Aprilie 2016
In conditiile reglementarilor de comercializare a alimentelor, Salamul de Sibiu, pentru care Romania a obtinut Indicatia Geografica Protejata, nu va mai fi considerat produs romanesc.
Trepcea avertizeaza: Tabloidizarea nu urmareste interesul public, binele omului(..). Ci zapacirea lui prin soc si hipnotizarea cu lucruri ingrozitoare
Vineri, 04 Septembrie 2015
 „O firma care promoveaza produse pentru femei nu ar trebui sa isi permita sa sponsorizeze o emisiune care calca in picioare demnitatea femeii” mai spune cunoscuta judecatoare de la CNA
IAA
Au facut intr-un an ceea ce lui Sarbu, Psatta si Vartosu le-a luat o viata. Excelentele sale Smiley si Bartos.
Joi, 27 Februarie 2014
 Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.

La doar 28 de ani, creativa din spatele Bibliotecii Digitale Vodafone, in juriul CLIO AWARDS.
Marti, 11 Februarie 2014
 Ioana Filip, Group Creative Director McCann face parte din Juriul Clio Awards, la Categoria Direct & Engagement.

Viu la 80 de ani dupa campanie. Incredibilul produs de PR si marketing sportiv Gogea Mitu!
Miercuri, 27 Noiembrie 2013
 Da stiu, “astia au luat-o razna” veti spune la vederea unui asemenea titlu. Inainte insa de a da verdicte, asezati-va comod si luati aminte:
Sigur ca ne bucura premiile. Dar e bine sa ne bucuram in punga. Felix Tataru, GMP Group.
Joi, 24 Octombrie 2013
 „Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
Razvan Capanescu (Publicis Romania), in juriul Golden Drum
Luni, 25 Iulie 2011
 „Eu cred ca premiile ar trebui sa reprezinte o frumoasa consecinta a muncii depuse pentru un client, dar nu un scop in sine”, afirma Capanescu. „Nu am castigat premii promovand restaurantul din colt sau vreun salon de coafura pentru animale de companie”
Ei vor altfel marketingul si comunicarea. Pentru Romania.
Joi, 06 Ianuarie 2011
Editorialul de inceput de an „Doamne ajuta, in 2011” privind drama marketingului si comunicarii care ar trebui...
Rosul care invrajbeste. Prietenii fotbalului stiu de ce
Joi, 18 Martie 2010
 Cum au fost invesmantati tricolorii in turneele finale de fotbal la care au participat de-a lungul vremii, cu mentiunea ca, evident, pana in 1990 nu se punea problema de marketing, sponsori sau publicitate.
Cine urca pe scena Effie, si cine este castigatorul?
Miercuri, 15 Aprilie 2009
 Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
« 1 2 3 4 »