Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 28 Octombrie 2009
Pentru marele premiu la Testul de Afacereza, postul de televiziune mai pregateste pe langa un Opel Vectra in valoare de 24.000 EUR, si un Executive MBA la CEU Business Scool in valoare de 21.000 EUR
Marti, 27 Octombrie 2009
Cele doua marci italiene ofera premii cursuri de pilotaj de o zi la bordul unui bolid Ferrari F430
Vineri, 18 Septembrie 2009
Doua productii ale radioului public, "Planeta Mediocrilor", de Ioan Grosan, regizata de Attilla Vizauer, si "Visarion,...
Vineri, 11 Septembrie 2009
Cu primul juriu international din istoria competitiei, ADOR a aratat aseara unui public de 350-400 de oameni timp de 2 ore zeci de finalisti si premii, si nu in ultimul rand ca se...
Marti, 08 Septembrie 2009
Postul de radio pentru copii si parinti a castigat inca 9 licente radio in sedinta de marti, 8 septembrie, frecvente care fac parte dintr-un pachet special destinat infiintarii unui serviciu de programe pentru copii
Marti, 11 August 2009
Pe langa companiile de relatii publice Image, Rogalski Grigoriu si V+O Communication, una din curiozitatile licitatiei este participarea la concurs a „agentiei” PR Wave...
Vineri, 07 August 2009
Licenta exclusiva pentru Romania a formatului “Desafio”, emisiunea este un reality-show concurs care, de peste 10 sezoane, se bucura de un mare succes in America Centrala, si a...
Marti, 04 August 2009
Fosta vedeta Realitatea Tv lucreaza cu Paprika Production pentru realizarea emisiunii „Rataciti in Panama”, un concurs de supravietuire cu vedete, care va intra in grila de toamna la Kanal D
Vineri, 03 Iulie 2009
Evenimentul Aniversar de 10 ani al grupului Renault a avut loc aseara la Sala Tronului din Muzeul National de Arta
Miercuri, 03 Iunie 2009
Pozitia comitetului de organizare Effie lasa totusi un semn de intrebare: cand ar trebui informate agentiile in privinta compatibilitatii inscrierii unor campanii intr-o categorie:...
Luni, 01 Iunie 2009
McCann Erickson, una dintre cele mai premiate agentii in festivaluri de creatie, nu a luat niciun premiu de eficienta
Luni, 18 Mai 2009
Postul de radio pentru copii si parinti care emite in prezent in 6 orase este subventionat 50% din casa de productie On Air Studio, dar refuza in continuare „bauturi carbogazoase, tot ceea ce noi consideram „junk food”, mai precis chips-uri, si chiar un lant de fast-food-uri” explica Nadia Tataru, fondatoarea postului
Vineri, 15 Mai 2009
„Siteul concurslg.ro nu este interactiv in sine - ci este un agregator al tuturor posturilor si inscrierilor din concursurile celor patru bloggeri.” Radu Ionescu,...
Vineri, 15 Mai 2009
Nu stim daca autorii campaniei se asteptau a doua zi de la lansare, astazi, la ora 14.30 la zero reactii, dar aceasta este realitatea
Vineri, 08 Mai 2009
Sunt premiile despre care se vorbeste in „Goana dupa Aur” intradevar incadrate la „metale pretioase” si...
Joi, 30 Aprilie 2009
Cu 44 de categorii structurate pe 5 mari sectoare, competitia internationala este dedicata exclusiv packaging design-ului a dat start inscrierilor intre 1 Mai si 12 Iunie
Luni, 27 Aprilie 2009
Cu premii in valoare de 15.500 EUR, Directoratul General pentru Agricultura si Dezvoltare Rurala din cadrul Comisiei Europene invita toti studentii la arta si design din cele 27...
Vineri, 17 Aprilie 2009
„Pune zidarul sa construiasca, atunci cand vrei o casa” spune, la 6 ani de FRIENDS Advertising, Sorin Tranca, Managing Director al agentiei, dupa un an in care a castigat 8 din 30 de licitatii, si a fost nevoit sa renunte la 14 invitatii in pitch, atunci cand a simtit ca unii clienti nu stiu ce vor, sau ce fel de agentie cauta
Miercuri, 15 Aprilie 2009
Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Vineri, 10 Aprilie 2009
In septembrie-octombrie 2008, Unilever a avut in plan o promotie de 4-5 Mil. EUR. Unul dintre participantii la brief-ul pentru ceea ce se dorea sa fie „cea mai mare promotie” Unilever facuta vreodata pe piata romaneasca rupe tacerea si spune ca la capatul a trei saptamani de munca si propuneri ale agentiei raspunsul clientului a fost ca promotia „Nu se mai face”
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: