Rezultatele cautarii dupa : "concept"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Holsten face Petrecerea burlacilor la Graffiti BBDO
Luni, 04 Iulie 2005
Campania include spot TV cu executii de 45 si 30 de secunde care vor rula in aceasta vara pe 8 posturi TV nationale si publicitate outdoor
Romtelecom estimeaza 100.000 de oameni pentru turneul Povestea trebuie spusa
Vineri, 24 Iunie 2005
De conturile ATL, BTL si PR ale operatorului de telefonie se ocupa agentia Grey Worldwide Romania, iar cumpararea si planificarea media este asigurata de compania Mediacom
Peugeot 407 sau Tuborg 2005 ?
Vineri, 24 Iunie 2005
Agentia Prospero a dat drumul pe strada unei noi promotii de vara Tuborg cu "10 Peugeot 407 in cautarea unor stapani"
Unicef Moldova merge un an cu Synergy Communications
Vineri, 17 Iunie 2005
Licitatia pentru informarea femeilor insarcinate a fost castigata cu proiectul "Pentru un Fat Frumos si Sanatos"
Headvertising deschide drumul sanctiunilor publice in copierea reclamelor
Vineri, 10 Iunie 2005
In urma unei investigatii, agentia renunta la Art Director-ul responsabil pentru asemanarile din vizualul unei reclame la noul show-room Smart si o campanie VW Beetle
Omo comunica noul concept Murdarirea este buna
Luni, 06 Iunie 2005
Pentru brand-ul Omo, Unilever lucreaza in Romania pe ATL cu agentia Lowe, pentru media planning cu Mindshare Media, iar pe BTL si PR cu agentia  GMP/MAP
Headvertising exporta Amica in Cehia si Slovacia
Miercuri, 25 Mai 2005
Media Investment deruleaza campania de media din Romania, marca poloneza de electrocasnice atacand "pragmatismul categoriei de oameni tineri care locuiesc departe de casa"
Averea este incredintata publicitatii Publicis Romania
Vineri, 13 Mai 2005
Cu 55.000 de exemplare si 10.000 lei,  “Primul cotidian popular din Romania” desfasoara campania cu trei spoturi: “Pasarea”, “Recompensa” si “Alpinistul
Beko face BeBeko cu Odyssey
Joi, 12 Mai 2005
Campania pentru electrocasnice “Noua linie Bebeko. Si te gandesti la copii”  cuprinde spot TV, advertoriale in presa scrisa declinate pe fiecare categorie de produs si POSM
Headvertising scoate HotNews din RevistaPresei
Joi, 21 Aprilie 2005
Revista online cu 25.000-28.000 de cititori unici pe zi a facut “un rebranding care sa defineasca mai bine adevarata natura a produsului” spune Serban Alexandrescu
Deadline inscrieri Ad'Or 2005: 6 mai
Miercuri, 20 Aprilie 2005
RAAA supervizeaza festivalul prin Radu Florescu, Adrian Dura, Tereza Munteanu, Cristina Jansen, Lucian Georgescu, Bogdan Naumovici, Adrian Botan si Daniel Gavrila
Media On lanseaza si oficial Euro Lider
Marti, 19 Aprilie 2005
Dupa cum spun reprezentantii sai, revista are abonate deja 2.500 de companii de top iar tariful paginii de publicitate este 2.999 EUR
Publicis Romania exporta Germanos in Macedonia, Bulgaria si Polonia
Vineri, 15 Aprilie 2005
“Traieste Primavara” a inceput astazi si se adreseaza in special tinerilor
“Fabrica de radio” de 12 ani
Vineri, 15 Aprilie 2005
La aniversare, ProFM relanseaza DEMOnstratia, conceptul ce isi propune sa lanseze si sa promoveze noi nume si hit-uri in muzica
Cohn & Jansen a “spionat” forumul Internetics
Joi, 14 Aprilie 2005
“Inscrie-te la Internetics” a pornit de la mesajul “sigur imi veti sterge post-ul”