Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 15 Februarie 2008
Potrivit unei vcercetari daedalus Consulting, spotul TV „Ciucas Iarna”, semnat de agentia de publicitate Gavrila & Asociatii, se situeaza intre primele doua reclame care au atins cel mai...
Miercuri, 13 Februarie 2008
Autorii, prin vocea lui Liviu David - Creative Director Next Advertising, si criticii: Alexandru Dumitrescu - Associate Creative Director, McCann Erickson, Adrian Preda – Co Creative...
Joi, 07 Februarie 2008
Avand 12 tutori dintre cei mai buni directori de creatie din industrie, prima scoala de profil din Romania spera sa aiba 60 de studenti la fiecare 3 luni
Marti, 22 Ianuarie 2008
Spotul TV ‚Modafen invinge raceala si gripa’ ruleaza pe canale TV pana in luna martie a acestui an
Sambata, 15 Decembrie 2007
Trimestrialul editat de Edipresse AS Romania apare din decembrie, intr-un tiraj de 20.000 de exemplare, si un tarif lista pentru o pagina de publicitate de 8.900 RON
Joi, 29 Noiembrie 2007
Editia de colectie National Geographic “Viata salbatica - cele mai bune 100 fotografii” va ramane pe piata timp de 3 luni, iar tirajul este de 20.000 exemplare
Duminca, 25 Noiembrie 2007
„Emisiunea este facuta dupa o idée si un concept american, trecut prin Australia si ajuns in Romania pe diverse cai”, spune chiar Silviu Prigoana. „ Noi nu facem nimic altceva decat sa copiem, precum maimutele!”
Marti, 20 Noiembrie 2007
Proiectul de comunicare este o adaptare a unui concept international si se va derula in perioada 19 noiembrie - 10 decembrie pe Antena 1, Prima, ProCinema, Discovery, AXN, NG, B1TV, Pro TV
Joi, 15 Noiembrie 2007
Prezenta la nivel global in peste 20 de tari, J&B lanseaza si in Romania campania “Start a party!”
Joi, 25 Octombrie 2007
Cu un tiraj de 100.00 de exemplare trimestrial, On spune in primul numar si cum a reusit o agentie de publicitate romaneasca sa castige un Leu de Argint la prestigiosul Cannes Lions International Advertising Festival.
Miercuri, 10 Octombrie 2007
„Le-am spus oamenilor de PR sa aiba grija ce ne trimit, asa cum bine s-au invatat ei pe multe site-uri”, spune Iulian Trasa (foto), unul din fondatorii Imagoo. ”Nu o sa mai publicam chiar asa la prima mana, rahatul lor corporatist. Mai intai sa invete sa scrie, si dupa aia discutam”
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Conceptul Brand Care este lansat impreuna cu celelalte statii membre ale grupului Pro7Sat1, intr-o piata care este in plina ascensiune, si in conditiile in care statiile de televiziune sunt sold out perioade tot mai lungi, in fiecare an
Luni, 01 Octombrie 2007
Campania Experienta in contul tau – si o serie de 4 vizualuri, declinate pe outdoor si in presa scrisa, la care se adauga o campanie radio
Luni, 24 Septembrie 2007
Agentia de publicitate Spotlight a elaborat si dezvoltat intregul proces de branding si comunicare a Cellulight, noua gama de produse anticelulitice ale companiei Elmi Prodfarm
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
Miercuri, 19 Septembrie 2007
Sorin Tranca - Managing Partner si Creative Director la Friends, a declarat pentru AdPlayers.ro ca agentia de publicitate a castigat, incepand cu luna august, serviciile de strategie de comunicare, creatie, productie audio-video pentru Libra Bank
Luni, 10 Septembrie 2007
Matanya Schwartz, Directorul General al ELITE ROMANIA, a mai afirmat pentru AdPlayers.ro ca „intregul buget anual de marketing si comunicare al companiei Elite Romania este cuprins intre 8 si 11 Milioane EUR, depinzand de planul de comunicare pe fiecare brand din portofoliul companiei”
Miercuri, 29 August 2007
Cristiana Spataru, Client Service Director, Grey spune ca proiectul de comunicare Opus Land Development “urmareste sa lanseze un brand, cu un concept rotund, declinat in media traditionala, dar si in actiuni de BTL, CRM, PR”
Joi, 26 Iulie 2007
Cu MOL Body Wash, un inedit instrument de marketing, producatorul vine cu o modalitate de racorire pe timp de canicula prin amplasarea unei echipament similar spalatoriilor auto - spuma din toate partile, urmata in faza urmatoare de un aparat de aburi indeparteaza spuma parfumata, iar ultima cea a uscarii – exact ca intr-o spalatorie auto
Marti, 26 Iunie 2007
"Avem in plan investitii de 130 de milioane de euro. Aceste actiuni trebuie sprijinite de o campanie de publicitate bine structurata si organizata, care sa poata comunica abilitatile noastre si calitatea servciilor", spune Michele Meoni, Directorul Operational al Continental Hotels
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: