Rezultatele cautarii dupa : "concept media"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
Cea de-a VI-a editie a Festivalului International de Nai „Gheorghe Zamfir”, pe 16-18 august 2024, la Gaesti, locul nasterii celebrului muzician roman.
Luni, 12 August 2024
Printre artistii internationali invitati in aceasta editie se afla: Andrea GRIMINELLI – Italia, Elia CMIRAL – SUA, Nedyalko NEDYALKOV – Bulgaria, Aydin YAVAS -Turcia, Kim JUHYEONG - Coreea de sud, Vasile IOVU – Artist al poporului din Republica Moldova, Igor PODGOREANU – Republica Moldova,...
Creativitate eficienta. Cum cresc vanzarile brandurilor suporturile neconventionale de indoor advertising
Joi, 06 Iulie 2023
 Combinand punctele forte ale indoor advertising cu medii de imprimare specifice si suporturi neconventionale, am creat nenumarate platforme prin care brandurile sa-si promoveze produsele si, astfel, sa-si mareasca vanzarile. Sunt suporturi care si-au dovedit eficienta in timp, astfel ca ne-au fost cerute din ce in...
Dupa campaniile memorabile cu Bruce Willis, HELL ENERGY vine cu noi eroi pentru fani
Marti, 04 Iulie 2023
 Potrivit autorilor, pregatirea campaniei a durat 6 luni, a angrenat o echipa de 100 de profesionisti, alti peste 100 de figuranti si 20 de actori, care au participat la 3 zile de filmari, expuse in 4 povesti, a caror post productie a durat inca 5 saptamani. Asa arata, pe scurt, cea mai recenta reclama a HELL...
Absolventii celei de-a-X-a editii a Scolii ADC*RO
Vineri, 01 Iunie 2018
 Board-ul de tutori al editiei 2018 a fost format din: Adrian Preda – Creative Director GAV, Andrei Tripsa – Creative Partner Three, Catalin Rusu – Chief Creative Partner & CEO Rusu+Bortun Brand Growers, Claudiu Dobrita – Creative Director FCB Bucharest, Laura Nedelschi – Creative Director Kubis Interactive, Liviu Turcanu – Creative Director...
Danone prezinta drumul iaurtului. O experienta in realitate virtuala la Mega Image
Joi, 31 Mai 2018
 Danone le ofera consumatorilor experiente VR direct in magazin prin campania „Arunca un ochi. Ramai pentru experienta”, un proiect pilot derulat in lantul de supermarketuri Mega Image din Bucuresti
Cele 29 produse si servicii care vor purta in campanii Votat Produsul Anului 2018. Castigatorii competitei.
Vineri, 25 Mai 2018
Studiul in baza caruia consumatorii au votat produsele si serviciile a fost realizat online, pe 29 de categorii, de Exact Business Solution, pe un esantion de 7100 de consumatori romani, reprezentativ pentru populatia din mediul urban cu varsta cuprinsa intre 18 si 54 de ani, utilizatori de internet. Eroarea maxima de esantionare este +/-1.2%.
Cine va urca pe scena Galei Produsul Anului 2017? Raspunsul pe 18 mai.
Vineri, 12 Mai 2017
 Pe data de 18 Mai, la Crowne Plaza Hotel, va avea loc Gala de decernare a trofeelor Produsul Anului, din acesta an.
 Cu o lungime de 330 m, cel mai lung tobogan pe apa vine la Bucuresti cu un buget de 200.000 de euro
Vineri, 26 August 2016
 Cu o lungime de parcurs pe apa de 330 m si avand 3 culoare,  evenimentul are loc pe 27 si 28 august intr-un decor urban absolut spectaculos: pe Calea 13 Septembrie, pe panta situata langa Casa Poporului.
Business de aproape 2 mln. EUR in marketingul si comunicarea din Romania se extinte in Europa. Grupul Infinit Agency deschide in Olanda.
Marti, 21 Iunie 2016
Alex Cernatescu vorbeste in premiera in adplayers despre motivatia expansiunii in afara granitelor tarii a afacerii de marketing si comunicare fondata in Romania acum 9 ani. Prima tinta: Olanda. Tinta extinsa: 2-3 birouri in regiunea Benelux, urmand  in viitor grupul sa se gandeasca la si la alte piete. 
 1000000DeVersuri. Cea mai mare poezie colectiva din lume isi asteapta confirmarea recordului din Romania
Luni, 29 Februarie 2016
 Un proiect integral Media Concept Store, campania este sustinuta de "Vorbe pudrate cu  talc",  cartea scrisa de Nicoleta Padure, directorul general al agentiei de comunicare.
Concept DDB (The Group), PR Porter Novelli. Promotie Negru pe Alb Media Galaxy
Marti, 20 Octombrie 2015
 Cu un concept DDB (The Group) si relatii publice Porter Novelli, Media Galaxy lanseaza promotia „Negru pe Alb”, cu reduceri de pret de la 15% la 70% la 1000 de produse
Lion House estimeaza 80-120 mii euro pe an cu Money Magazine
Vineri, 10 August 2012
Lion House estimeaza 80-120.000 euro pe an cu Money Magazine, dupa cum a declarat pentru adplayers Andrei Cristea (foto), managerul agentiei. Compania de dezvoltare a postului de...
Branding de 20-25.000 EUR Intact Media Academy, cu Seed Consultants
Luni, 14 Martie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 20-25.000 EUR, compania de consultanta de brand si design Seed Consultants, partener exclusiv Landor in Romania,...
300.000 EUR in promotie Milli cu Momentum, Starcom, Syscom Digital si Senior Interactive
Marti, 08 Martie 2011
 Estimata de AdPlayers la un buget de 300.000 EUR, campania promotionala integrata pentru lactatele Milli dureaza trei luni si are premii totale in valoare de peste 52.000 EUR (223.579 lei)

100-200 mii EUR creatie si packaging Heidi Chocolat, in campanie cu Pastel Group
Miercuri, 21 Aprilie 2010
 Campania de responsabilitate sociala „Cards of Joy” se dezvolta cu Pastel Group, iar componenta online este dezvoltata cu Grapefruit
Contul Algida (Unilever), incredintat direct DDB Bucuresti
Joi, 16 Iulie 2009
 „Contul Algida ne-a fost incredintat direct de catre Unilever in ianuarie”, a afirmat Mirela Angelescu, Managing Director la DDB Bucharest
Zentiva aduce Modafen de la Ogilvy One Praga. Media - la MPG
Marti, 22 Ianuarie 2008

Spotul TV ‚Modafen invinge raceala si gripa’ ruleaza pe canale TV pana in luna martie a acestui an

Grey Bucuresti a cstigat creatia si strategia Opus Land Development
Miercuri, 29 August 2007
Cristiana Spataru, Client Service Director, Grey spune ca proiectul de comunicare Opus Land Development “urmareste sa lanseze un brand, cu un concept rotund, declinat in media traditionala, dar si in actiuni de BTL, CRM, PR”
Realitatea Catavencu a lansat saptamnalul de afaceri Money Express
Marti, 17 Aprilie 2007
Tiparit intr-un tiraj de 20.000 exemplare si la un pret de coperta de 4 lei, potrivit editorului, saptamanalul de afaceri aduce in Romania un partener exclusiv cu Newsweek si va face parte dintr-un concept integratcross-media, potrivit editorului - pentru prima data in Romania, si care va reuni produse de business din Publishing, TV si Portal online
PR, TV, 23
Salma Hayek joaca n Hotel Campari
Sambata, 09 Decembrie 2006
Campania este  implementata n Romnia de agentiile Luna Promotions si Starlink Media, noul concept Hotel Campari n imaginea lui Mario Testino si regia lui Matthew Rolston fiind disponibil n versiunea tiparita, reclame TV, online si ntr-o editie limitata de colectie a unui calendar distribuit ntr-un tiraj de 9999 exemplare pe piete selecte din ntreaga lume
1 2 »