Rezultatele cautarii dupa : "comunicarii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
GreenPoint Management a primit Silver Recognition in cadrul CST Index 2021 - cel mai important demers privind sustenabilitatea corporativa din Romania
Vineri, 10 Decembrie 2021
 Compania a contribuit la gestionarea corect? a peste 254.000 de tone de deseuri de ambalaj in 2020, potrivit informatiilor incluse in cel de-al treilea Raport de Sustenabilitate. 
Grupul Eurial Invest - Singura concesiune din Romania cu 4 marci in portofoliu din grupul Stellantis importate prin Trust Motors - Peugeot, Citroën, DS si Opel.
Marti, 07 Decembrie 2021
 Cu ocazia implinirii a 30 de ani de activitate in domeniul auto, Eurial anunta rebranding-ul la nivelul intregului grup si raporteaza o crestere de 15% YTD pe segmentul de SUV-uri si 12% vanzari de vehicule electrice
Cu experienta de 20 de ani in SRI, de la ofiter Antitero, la prorector al Academiei Nationale de Informatii, prof. univ. dr. Cristian Barna, invitat sa vorbeasca de Intelligence in Business, Marketing & Communication in AdPlayers.
Marti, 23 Noiembrie 2021
Cu o experienta de ofiter activ in cadrul Brigazii Antitero din SRI si de Pro-Rector al Academiei Nationale de Informatii “Mihai Viteazul”, Cristian Barna, Profesor Asociat al Facultatii de Istorie, Universitatea Babes Bolyai din Cluj Napoca si al Facultatii de Sociologie si Asistenta Sociala, Universitatea...
Kaufland lanseaza campania de brand de angajator „E TIMPUL PENTRU CEVA NOU”
Miercuri, 29 Septembrie 2021
 Lantul de magazine a primit recent certificarea Inspiring Employer si anunta transparentizarea salariului brut de pornire si introduce un asistent digital care sa ii ghideze pe candidati in procesul de aplicare
De peste 20 de ani in media, marketing si comunicare, Mihai Berejan este noul Head of Digital al agentiei Bakers Digital Communication
Marti, 14 Septembrie 2021
Anterior, Berejan a fost digital media manager in cadrul OMD, unde a lucrat pentru clienti precum The Walt Disney Company, Metro Romania si First Bank, iar inainte a lucrat in domeniul bancar, ca Marketing Manager (Retail) la Banca Tiriac, ING Bank. Experienta lui in digital media, incepe la TouchPoint Media (JWT/WPP),...
Licitatia pe comunicare in-store pentru Hochland Romania, adjudecata de Cheil|Centrade
Vineri, 10 Septembrie 2021
 Agentia va demara noul parteneriat cu implementarea comunicarii integrate pentru componenta de trade maketing pentru noul sub-brand Hochland Crème in toate retelele de tip cash&carry, hypermarket, supermarket si traditional trade partenere ale producatorului german.
2 in 1 la Romanian PR Award. Start inscrierilor 2021, cu proiecte eligibile desfasurate in ultimii doi ani.
Vineri, 03 Septembrie 2021
 Jurizarea este asigurata de directori de comunicare ai companiilor Telekom, Raiffeisen Bank, Coca Cola HBC, Ursus Breweries, Banca Transilvania, Honeywell, JTI, Sphera Franchise Group, Mondelez, Penny, MedLife, L’Oréal, ING Bank, Sanofi, Novo Nordisk, Citibank, Unicredit, Enel, Farmec, Globalworth,...
Audienta de tineri semnificativ prezenta pe Snapchat. Studiu de caz – Durex pe Snapchat – platforma din spatele e-commerce-ului de succes
Vineri, 27 August 2021
 Platforma ocupa primul loc in clasamentul “Top 10 most innovative companies in augmented and virtual reality”1! Iar realitatea virtuala nu este doar un instrument atractiv, ci si foarte indragit de persoanele din acest segment de varsta.
Concurs cu sponsorizarea a 10 CV-uri eJobs cu cate 1.000 de euro . Vodafone lanseaza platforma jobseekers.connected pentru cei ce cauta un job.
Miercuri, 11 August 2021
 Compania vine in sprijinul celor interesati cu orientare si ghidare profesionala prin Future Jobs Finder  si acces gratuit la peste 650 de cursuri online pe platforma Udemy, la care adauga si 2 luni de gratuitate urmate de o reducere de 10% la abonamentele de servicii medicale pentru adulti si copii oferite de...
Apa Nova a lansat „Eroii Orasului”. Cea mai recenta campanie este semnata de DDB Romania, Porter Novelli Romania si Tribal Worldwide
Marti, 03 August 2021
 „Bucurestiul pare sa fie ilustrat preponderent prin povesti negative in ultima vreme. Dar printre ele, in viata de zi cu zi, ne lovim si de povesti frumoase, inaltatoare, cu protagonisti care sunt eroi fara sa stie si fara sa vrea” spune Stefan Vasilachi, Director de Creatie DDB Romania.
,,Boromir - Imparte Bucurii” versus ,,Aloma - Imparte Bucurie”. Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma ,,pana la revizuirea comunicarii si eliminarea deficientelor
Vineri, 02 Iulie 2021
 Intrunit in sedinta pe 30 iunie, Consiliul Roman pentru Publicitate opreste campania Aloma pana la revizuirea comunicarii in cauza si eliminarea deficientelor constatate. Termenul de punere in aplicare - 5 zile de la data comunicarii deciziei. Din informatiile AdPlayers, decizia a fost comunicata joi, 1 iulie 2021...
Gustul original al optimismului, din 1991. Campanie aniversara Coca-Cola de 30 de ani pe piata locala
Vineri, 28 Mai 2021
 Noua campanie de brand, ”Gustul original al Optimismului – Savureaza-l mereu”, este inca o invitatie de a privi spre viitor cu speranta. Campania include o serie de experiente digitale, dar si un spot video...
Ema Prisca este noul Chief Marketing Officer al Electric Castle Festival
Marti, 25 Mai 2021
 In ultimele doua decenii, Ema Prisca a condus departamente de creatie in agentii internationale, a lucrat in patru tari si a castigat peste 60 de premii internationale printre care Cannes Lions si Euro Effie. Campaniile de comunicare dezvoltate pentru clienti din cele mai diverse domenii au fost derulate in Europa...
Cu 19 ani in comunicare si media, fosta Nestle, Gabriela Terchila, vine in managementul V+O Communication Romania.
Miercuri, 19 Mai 2021
 Fost managing director al agentiei Proximity Bucharest (2006-2011), pozitie in care a accedat dupa un parcurs profesional de peste cinci ani in diferite functii in cadrul aceleeasi agentii, Gabriela Terchila a petrecut ultimii noua ani (2011-2020) in cadrul Nestle Romania, avand responsabilitati extinse in...
Fondatoarea Free Comunication, Alexandra Dinita, este noul presedinte Public Relations Global Network
Miercuri, 12 Mai 2021
„Preluarea conducerii unei retele globale de agentii intr-un an in care lumea speram ca incepe sa-si revina din pandemia de Covid-19 reprezinta o adevarata provocare de leadership, din orice perspectiva. Imi plac provocarile si, totodata, oportunitatile care apar intr-un astfel de context fara precedent”,...
Peste 450 de productii si 1001 de zile de streaming video V+O Communication, pentru continuarea comunicarii in martie - decembrie 2020
Joi, 06 Mai 2021
,,Am ales sa fim empatici cu clientii nostri, carora le multumim pentru deschidere si curaj. I-am ajutat sa suplineasca prin productii multimedia inovative absenta contactului social fizic intre membrii echipelor si al...
Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii, AGERPRES si MediaSind au relansat Proiectul ReStart pentru un jurnalism de calitate
Miercuri, 05 Mai 2021
Primul eveniment al noului parteneriat va fi organizat in data de 10 mai 2021 impreuna cu studentii FJSC si cu profesionisti din domeniu, jurnalisti si reprezentanti ai asociatiilor profesionale. Facultatea de Jurnalism si Stiintele Comunicarii va gazdui o conferinta (online) pe tema libertatii presei din Romania dupa un...
Premiera TVR in European Broadcasting Union. Oana Gherghe, Coordonator al Serviciului Continut Digital, membru in Comitetul Director Digital EBU
Marti, 27 Aprilie 2021
 ,,Digitalizarea si dezvoltarea online sunt prioritati pentru Televiziunea Romana si este foarte important pentru noi sa devenim o prezenta puternica in mediul online, livrand produse jurnalistice de calitate, asa cum facem si pe TV.", a spus Oana Gherghe.
Raport BRAT privind campania impotriva COVID-19 in Presa Scrisa tiparita, Online, Outdoor si Radio
Vineri, 12 Martie 2021
 In PRESA SCRISA tiparita, campania s-a desfasurat in perioada 17 iunie – 31 decembrie 2020, prin publicarea a aproximativ 9.000 de machete in aproximativ 200 de publicatii. In Online- campania s-a desfasurat in perioada 12 iunie – 31 decembrie 2020, prin afisarea de peste 3,14 miliarde de ori a...
Campanie Scoala IAA de Valentines 2021. 14% discount pentru partenerii profesionali agentie + client
Vineri, 12 Februarie 2021
 Scoala IAA de Marketing si Comunicare ofera o reducere de 14% pentru partenerii profesionali client-agentie care se inscriu impreuna la unul dintre modulele din aceasta primavara. Initiativa este menita sa incurajeze relatiile profesionale profunde si sanatoase si sa sustina colaborarea pe termen lung
« 1 2 3 4 5 »