Rezultatele cautarii dupa : "comunicarii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 1 2 3 4 5 »
Prima agentie de comunicare din Romania membru AMEC, GRF+ aduce un plus de cercetare si evaluare in industria comunicarii locale
Luni, 29 Mai 2023
 AMEC este cel mai mare corp profesional specializat in cercetare, evaluare, analiza si insighturi pentru comunicare si este organizatia fondatoare a Principiilor de la Barcelona, ce dau directia evolutiei zonei de planificare si masurare a impactului in industria de marcom
Dyson investeste 2,75 miliarde de lire sterline intr-o fabrica de baterii de ultima generatie in Singapore si campusuri de dezvoltare in Filipine si in Regatul Unit
Vineri, 05 Mai 2023
  „Software-ul, conectivitatea, inteligenta artificiala si noile baterii tehnologice brevetate vor alimenta urmatoarea generatie de tehnologie Dyson. La fel ca investitiile noastre pe termen lung in tehnologia de varf a motoarelor electrice digitale, tehnologia de ultima generatie a bateriilor Dyson va...
Sapte beneficii ale publicitatii indoor. Cercetare Brand Management.
Miercuri, 12 Aprilie 2023
 Georgian Draghici, Directorul Comercial Brand Management (
Freshful by eMAG sare de pragul de 65.000 de clienti in Bucuresti si Ilfov
Marti, 27 Decembrie 2022
 Cu 455.000 comenzi livrate in 2022 de catre 300 de livratori si 3 din 4 clienti Freshful abonati Genius si au livrare gratuita si reduceri exclusive, produsele de baza, apa plata, bananele, avocado si produsele din carne in topul preferintelor clientilor 
„Bursele Telekom” de 12 ani. Telekom Mobile ofera burse de studiu pentru zece studenti, cate o bursa lunara in valoare de 3.000 de lei brut
Joi, 22 Decembrie 2022
 In competitie s-au inscris peste 160 de studenti admisi in institutii de invatamant superior de stat din Romania, in anul I, invatamant la zi, la una dintre specializarile: automatica si calculatoare, cibernetica, informatica, matematica, inginerie electrica, electronica, telecomunicatii si tehnologia...
MCCANN HEALTH BRAIN & HEART. Cea mai mare retea globala de comunicare si marketing medical, IPG Health formeaza o alianta strategica cu Brain & Heart Communications din Romania.
Joi, 24 Noiembrie 2022
 Cu sediul in Bucuresti, McCann Health Brain & Heart este condusa de Ruxandra Vasilescu, un veteran al industriei de comunicare si advertising, cu peste 16 ani de experienta. Vasilescu a facut parte din proiectele globale McCann Health incepand din anul 2015 si are un palmares de peste 70 de premii locale si...
Raport Dentsu Change and Opportunity. 2023 Media Trends. Marile tendinte care vor modela piata de media in 2023, inclusiv in Romania
Marti, 15 Noiembrie 2022
 Reclame pe Netflix si Disney+, shopping direct de la TV, cu telecomanda ca si aparitia magazinelor virtuale pe platformele de social media sunt previziunile Raportului „Change and Opportunity. 2023 Media Trends” al grupului de marketing si comunicare Dentsu
Agentia Tribal Worldwide Romania (The Group) devine noul partener de comunicare al HONOR
Luni, 14 Noiembrie 2022
 In urma unui proces complex de pitch organizat in luna octombrie a acestui an, agentia de creatie digitala membra The Group a inceput un parteneriat strategic cu HONOR, noul brand de smartphone-uri lansat recent pe plan local, prin care va oferi servicii de creatie, social media, event management, media relations,...
Au salvat de la aruncare 7,5 tone de alimente cu aplicatia mobila Bonapp.eco in Bucuresti si Cluj
Vineri, 30 Septembrie 2022
 Aplicatia mobila de cumparaturi responsabile Bonapp.eco, anunta in premiera pentru Romania primele date despre comportamentul unei generatii de consumatori care incearca sa evite risipa alimentara. In zece luni, utilizatorii Bonapp.eco au salvat 7,5 tone de alimente aflate aproape de termenul de expirare....
Doar 43% dintre romani merg la medicul dermatolog, comparativ cu 80% in 2016. Fundatia pentru Sanatatea Pielii si Reveal Marketing Research au cercetat perceptia romanilor despre cancerul de piele
Luni, 01 August 2022
 Realizat in parteneriat cu Dr. Leventer Centre, Eau Thermale Avene, MagnaPharm Marketing and Sales, MPR Agency, studiul ”Perceptia romanilor si nivelul de cunostinte despre cancerul de piele”, a fost realizat de Reveal Marketing Research, in luna iunie, la solicitarea Fundatiei pentru Sanatatea...
Eroi sunt multi. Trebuie doar sa-i cautam. ,,Bine faci, Bun castigi. Noua campanie Unilever, cu Wopa.
Miercuri, 27 Iulie 2022
 Campania de comunicare se deruleaza pe multe medii (TV, digital, in-store, PR, e-commerce, etc.), a avut startul la inceputul lunii iulie si este planificata in doua valuri, intre 1 iulie – 15 august si intre 15 septembrie – 15 noiembrie.
Transparenta nivelului salarial pe agenda Parlamentului European. Ce schimbari va aduce in Employer Branding din Romania?
Joi, 21 Iulie 2022
 Textul instituie, printre altele, dreptul angajatilor si al candidatilor de a primi informatii clare si complete cu privire la nivelurile salariale individuale si medii, defalcate pe gen. De asemenea, se instituie interzicerea secretului salarial, prin masuri care interzic clauzele contractuale care restrictioneaza...
Dupa 25 de ani de constructie in industria de comunicare, GraffitiPR devine Graffiti Plus (GRF+)
Vineri, 01 Iulie 2022
 Noul Graffiti Plus (GRF+) va practica idea co-design cu si pentru branduri active in societate. Schimbarea identitatii de brand GRF+ are loc ca urmare a unui proces de...
,,Mobila ta te asteapta acasa!. Noua campanie Casa Rusu semnata de Wopa.
Joi, 05 Mai 2022
 Laura Rusu, Founder Casa Rusu: ,,Absolut toata mobila care este produsa la Casa Rusu are amprenta celor care au lucrat la ea. De exemplu, de multe ori, o piesa noua va fi vazuta ca si ”copilul” celor care lucreza la ea. De aceea, multe dintre produsele noastre poarta numele apropiatilor, prietenilor si...
Cu o prezenta globala in 32 de tari, Burlington English Romania a ales sa comunice cu McCannPR
Miercuri, 13 Aprilie 2022
 “Am colaborat cu McCann PR pana acum pe proiecte punctuale si am descoperit nu doar o echipa cu experienta si cu energie buna, ci si un partener de incredere, cu o intelegere a brandului Burlington English si o abordare bazata pe gandire strategica, creativitate si performanta” a spus Shay Hafzadi, CEO...
Premiera in grupul de comunicare Dentsu. Marius Tianu, Creative Director, Dentsu, Southeast Europe
Luni, 11 Aprilie 2022
 Tianu va contribui la intarirea liniei de servicii creative ale grupului, consolidand oferta dentsu pentru clientii de pe pietele din Europa de Sud-Est. De asemenea, grupul isi mareste capacitatile de marketing si comunicare la nivel regional odata cu numirea Danielei Balaei.
Cu 20 de ani dedicati radioului, dintre care ultimii 17 la Europa FM, Toader Paun intra in echipa de Digital PR Zaga Brand
Vineri, 08 Aprilie 2022
“Am primit provocarea de a intra in echipa Zaga Brand imediat cum a devenit publica intentia de a ma retrage de la Europa FM. Am simtit pasiunea care alimenteaza Zaga, ambitia de a face cele mai bune proiecte si de a avea o echipa unita de valori cu care ma identific si eu ” spune Toader Paun, Director de Dezvoltare si Comunicare Zaga Brand.
Cinema City, in Brasov. La15 ani in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute si aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020
Luni, 14 Februarie 2022
 15 ani mai tarziu de la deschiderea primului multiplex Cinema City in Romania, 65.5 milioane de bilete vandute la aproape 3 milioane de proiectii de film intre 2007 si 2020, Cinema City a deschis cel de al 28 lea cinema la AFI Brasov.
A iesit din actionariatul Biz. Dragos Balan a ales Marcom Hub - proiecte de tech marketing si digital marketing, in tandem cu GT - Grafica si Tipar
Miercuri, 09 Februarie 2022
 Dragos Balan, unul dintre cei mai cunoscuti si activi antreprenori romani din industria productiei de marketing si de evenimente, a decis, la finalul anului trecut, sa paraseasca actionariatul Revistei Biz si sa se concentreze pe celelalte proiecte ale sale: Marcom Hub, dedicat proiectelor de tech marketing si...
Studiu Ogilvy: Influence Trends Report 2022. De la influencing-ul purpose-driven, la metavers si fenomenul incluziunii
Vineri, 28 Ianuarie 2022
 In al treilea an consecutiv de la declansarea celui mai puternic eveniment global contemporan, pandemia, industria comunicarii si instrumentele aferente acesteia trebuie sa se reinventeze astfel incat sa fie relevante pentru noua realitate.
« 1 2 3 4 5 »