Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 05 Martie 2014
Apropiata si pana in prezent comunicarii interne UAPR, Anne Marie Obretin o inlocuieste pe Eleonore Af Schaumburg-Lippe, fostul director executiv, care, potrivit asociatiei, a ales alte provocari in cariera profesionala.
Marti, 04 Martie 2014
Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014
Joi, 27 Februarie 2014
Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.
Vineri, 14 Februarie 2014
McCann Erickson si CIF pregatesc o campanie impotriva mesajelor violente de pe strazi
Joi, 24 Octombrie 2013
„Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
Vineri, 18 Octombrie 2013
Reprezentanti ai Consiliului National al Audiovizualului (CNA), ai Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) si ai Patronatului Roman al Industriei Suplimentelor Alimentare (PRISA), s-au intalnit in data de 16 octombrie - Ziua mondiala a alimentatiei, in jurul unei mese rotunde pentru a dezbate Particularitatile comunicarii comerciale pentru suplimentele alimentare.
Joi, 17 Octombrie 2013
Organizat de ARMAD intre 7 si 8 noiembrie la Ramada Plaza Hotel, scopul evenimentului este acela de a promova marketingul direct si interactiv, de a demonstra prin studii de caz eficienta comunicarii directe cu consumatorii.
Miercuri, 02 Octombrie 2013
Cea mai mare companie de publicitate outdoor Euromedia Group SA a fost vanduta de proprietarii de la JOJ Media House. Numele noilor proprietari au fost trecuti sub tacere in comunicatul de presa.
Vineri, 23 August 2013
Praktiker isi dezvolta vanzarile online cu o platforma semnata de specialistii digitali de la Infinit Solutions, in urma unei licitatii desfasurate in luna februarie a acestui an.
Marti, 06 August 2013
Cu toate ca nu sunt cifre declarate oficial, specialistii in marketing estimeaza ca Altria Group, Reynolds America dar si alti producatori de pe piata americana si-au crescut investitiile in marketing pentru acest segment la nivelul a zeci de milioane de dolari fiecare dintre ei.
Joi, 01 August 2013
Incepad cu 1 august, APG SGA SA, actionarul majoritar al companiei de publicitate outdoor Affichage Group, si-a anuntat iesirea din...
Marti, 02 Iulie 2013
De 15 ani in comunicare, schimbarea face parte dintr-o serie nou de numiri in managementul Romtelecom si Cosmote Romania. Astfel, Gunnar Pahnke este Director Executiv Strategie, Transformare si Servicii Wholesale Romania, Bogdan Voicu -Director Executiv Managementul Aprovizionarii Romania, Emmanuel Sordet - Director Executiv Relatii ale Companiei Romania, iar Olaf Lausen - Șef de...
Sambata, 22 Iunie 2013
GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in...
Luni, 10 Iunie 2013
Cu o cifra de afaceri de 250.000 euro pe 2012, agentia Media Pozitiv face 80% din bani din proiecte de comunicare si servicii de relatii publice & marketing, iar 20% din bugete de advertising online.
Marti, 04 Iunie 2013
Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Joi, 09 Mai 2013
Partenera la evenimentul interantional care va avea loc intre 23 si 24 mai, agentia va avea propriul stand iar unul dintre partenerii companiei va vorbi greilor pietei de comunicare europene despre unul din conceptele proprii de business in mediul digital - Tradigital
Vineri, 26 Aprilie 2013
Premianti la Mobilio 2013,competitia de aplicatii pe mobil dezvoltata de Ziarul Financiar, studioul de design Cocoa Platypus este de parare ca veniturile din aplicatii pe mobil sunt inca la inceput in Romania.
Marti, 09 Aprilie 2013
Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.
Miercuri, 27 Martie 2013
Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.
Marti, 26 Martie 2013
In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: