Rezultatele cautarii dupa : "comunicarii"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Schimbare la varf in UAPR. Anne Marie Obretin o inlocuieste pe Eleonore Af Schaumburg-Lippe.
Miercuri, 05 Martie 2014
 Apropiata si pana in prezent comunicarii interne UAPR, Anne Marie Obretin o inlocuieste pe Eleonore Af Schaumburg-Lippe, fostul director executiv, care, potrivit asociatiei, a ales alte provocari in cariera profesionala.

 

Piata romaneasca, dar castiga nemteste. Porsche si alti clienti de 2 Mil. EUR la Springer & Jacoby
Marti, 04 Martie 2014
 Raluca Simu, Managing Partner al Springer & Jacoby trece in revista ce-a adus anul trecut in "contul" agentiei de publicitate pe care o conduce, si ce crede ca se va intampla in 2014

 

IAA
Au facut intr-un an ceea ce lui Sarbu, Psatta si Vartosu le-a luat o viata. Excelentele sale Smiley si Bartos.
Joi, 27 Februarie 2014
 Premiile IAA le-a premiat pe excelentele sale in comunicare Smiley si Bartos.

Mesajele violente dauneaza grav sanatatii copiilor. McCann si Cif impotriva celor stradale
Vineri, 14 Februarie 2014
 McCann Erickson si CIF pregatesc o campanie impotriva mesajelor violente de pe strazi
Sigur ca ne bucura premiile. Dar e bine sa ne bucuram in punga. Felix Tataru, GMP Group.
Joi, 24 Octombrie 2013
 „Cred ca ne astepata ani in care campaniile se vor face in 3 zile, daca nu si de pe o zi pe alta” mai afirma presedintele grupului GMP, facand...
CNA, RAC
Masa rotunda CNA - RAC - PRISA pe comunicarea comerciala a suplimentelor alimentare
Vineri, 18 Octombrie 2013
 Reprezentanti ai Consiliului National al Audiovizualului (CNA), ai Consiliului Roman pentru Publicitate (RAC) si ai Patronatului Roman al Industriei Suplimentelor Alimentare (PRISA), s-au intalnit in data de 16 octombrie - Ziua mondiala a alimentatiei, in jurul unei mese rotunde pentru a  dezbate Particularitatile comunicarii comerciale pentru suplimentele alimentare.
RoDirect este asigurat: 50% sponsorizat, 50% taxat
Joi, 17 Octombrie 2013
 Organizat de ARMAD intre 7 si 8 noiembrie la Ramada Plaza Hotel, scopul evenimentului este acela de a promova marketingul direct si interactiv, de a demonstra prin studii de caz eficienta comunicarii directe cu consumatorii.
Tranzactie la secret. Proprietarii Euromedia Group trecuti sub tacere.
Miercuri, 02 Octombrie 2013
 Cea mai mare companie de publicitate outdoor Euromedia Group SA a fost vanduta de proprietarii de la JOJ Media House. Numele noilor proprietari au fost trecuti sub tacere in comunicatul de presa.
30.000 EUR pentru Praktiker.ro. Platforma revine la Infinit.
Vineri, 23 August 2013
 Praktiker isi dezvolta vanzarile online cu o platforma semnata de specialistii digitali de la Infinit Solutions, in urma unei licitatii desfasurate in luna februarie a acestui an.

Publicitate interzisa la tigari? Bugete de zeci de milioane de dolari incurajeaza “fumatul electronic.
Marti, 06 August 2013
 Cu toate ca nu sunt cifre declarate oficial, specialistii in marketing estimeaza ca Altria Group, Reynolds America dar si alti producatori de pe piata americana si-au crescut investitiile in marketing pentru acest segment la nivelul a zeci de milioane de dolari fiecare dintre ei.

 

Rene Rosenberg a achizitionat Affichage. Exclusiv adplayers.
Joi, 01 August 2013
 Incepad cu 1 august, APG  SGA SA, actionarul majoritar al companiei de publicitate outdoor Affichage Group, si-a anuntat iesirea din...
Management nou Romtelecom si Cosmote Romania. Ruxandra Voda a fost numita Director Comunicare.
Marti, 02 Iulie 2013
 De 15 ani in comunicare, schimbarea face parte dintr-o serie nou de numiri in managementul Romtelecom si Cosmote Romania. Astfel, Gunnar Pahnke este Director Executiv Strategie, Transformare si Servicii Wholesale Romania, Bogdan Voicu -Director Executiv Managementul Aprovizionarii Romania, Emmanuel Sordet - Director Executiv Relatii ale Companiei Romania, iar Olaf Lausen - Șef de...
Campanie aniversara IAA Worldwide semnata de GMP Advertising
Sambata, 22 Iunie 2013
 GMP Advertising a realizat creatia pentru campania de comunicare aniversara “The Case for Advertising”, initiata de IAA Worldwide si lansata in...
Buget de 50-100.000 euro Lexmark castigat de Media Pozitiv
Luni, 10 Iunie 2013
 Cu o cifra de afaceri de 250.000 euro pe 2012, agentia Media Pozitiv face 80% din bani din proiecte de comunicare si servicii de relatii publice & marketing, iar 20% din bugete de advertising online.
Cu 150.000 EUR fara media, ICEE Fest aduce greii miliardelor de euro investite in comunicare
Marti, 04 Iunie 2013
 Avand un buget acoperit in proportie de 50% din sponsorizari si 50% din taxe, evenimentul tinteste peste 1500 de paricipanti in cele doua zile de evenimente, pe 6 si 7 iunie
Infinit Solutions deschide drum agentiilor romanesti la Interact Barcelona
Joi, 09 Mai 2013
 Partenera la evenimentul interantional care va avea loc intre 23 si 24 mai, agentia va  avea propriul stand iar unul dintre partenerii companiei va vorbi greilor pietei de comunicare europene despre unul din conceptele proprii de business in mediul digital - Tradigital
Aplicatiile pe mobil, la inceput. Premiata la Mobilio, Cocoa Platypus vrea 250.000 EUR pe an din design.
Vineri, 26 Aprilie 2013
 Premianti la Mobilio 2013,competitia de aplicatii pe mobil dezvoltata de Ziarul Financiar, studioul de design Cocoa Platypus este de parare ca veniturile din aplicatii pe mobil sunt inca la inceput in Romania.
Tovarasi, Stejar cauta barbatul “strong cu o campanie de 100.000 de euro
Marti, 09 Aprilie 2013

Estimata de surse din piata la un buget de aproximativ 100.000 de euro, campania Stejar isi cheama consumatorul “strong” sa bea pentru gustul si emotia momentelor masculine in situatii de consum variate, inclusiv cu tovarasii.

Banca Transilvania vrea 15.000 de carduri Master Card Forte in 3 luni
Miercuri, 27 Martie 2013
 Dezvoltata de agentia de publicitate Three, cele mai importante medii de comunicare in campania “Fa acum ce visezi de mic. Daca nu acum, atunci cand?” sunt televiziunea si onlineul, asa incat peste 80% din bugetul ei este alocat acestora”, au afirmat pentru adplayers oficialii de marketing ai Bancii Transilvania.

Online simpla, la TV complicata. Telenovela cu trei agentii si influente amazoniene.
Marti, 26 Martie 2013
 In ciuda formularilor simple, productia mesajelor de marketing poate avea culise complicate si schimbari de agentii. O dovedeste si comunicarea platformei „Online va fi mereu simplu”.