SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adverstising ce opereaza in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe.
Liviu Ion, Director de Comunicare la Dacia despre evenimentul de lansare Dacia Sandero
Prezentarile echipelor finaliste au loc maine, la Palatul Parlamentului, incepand cu ora 10.00
Cu 9 ani de comunicare, ea va prelua conducerea activitatilor companiei, ocupandu-se de extinderea portofoliului de clienti, de dezvoltarea expertizei de creatie si strategie
Babel Communications va derula incepand din aceasta luna contul de PR al Arcelor Mittal Construction Romania (Kontirom).
Campania de comunicare include promovare pe TV, in presa, pe mediul online, prin panotaj stradal si prin PR
Detinator al unui titlu de Executive MBA Marketing la Assebus si Director de Marketing la Pepsi Americas din luna octombrie 1999, Margasoiu afirma ca va imbratisa pe viitor consultanta in strategie de business si marketing strategic
Bogdan Prajisteanu (foto), Managing Director al agentiei de media a afirmat pentru AdPlayers ca decizia BCR de a lucra cu MEC Romania urmeaza unei...
Fost PR Manager in cadrul AVON Canada, noul GM de la V+O si-a inceput cariera in domeniul relatiilor publice in Romania, in 1997, a fost in prima echipa a Departamentului de Comunicare al Connex, actualul Vodafone, si mai apoi PR Director la Graffiti BBDO
Vineri, 11 aprilie, emisiunea a inregistrat, la nivelul intregii populatii a Romaniei, o audienta de aproape 1,5 Milioane de oameni si, pe publicul urban, un varf de 12 puncte de rating si 27,3 procente cota de piata
Contactati de catre AdPlayers in aceasta dimineata, reprezentantii de comunicare Lowe au evitat sa faca vreun comentariu legat de filmele virale
In urma unei licitatii pentru servicii de comunicare Grupul Financiar Carpatica a ales Bigger Group la care au mai participat alte 6 agentii
Regia se pozitioneaza o structura de vanzari concentrata pe media de nisa, strategia Upgrade Media fiind aceea de a-si ajuta clientii printr-o targetare cat mai precisa si eficienta a mesajelor de comunicare
Odyssey a fost aleasa pentru a gestiona activitatile integrate de comunicare pe conturile brandurilor internationale Super-Premium – Peroni Nastro Azzurro si Pilsner Urquell
Stroe vine de la Starcom, unde a a lucrat ca Strategic Planning Director