Rezultatele cautarii dupa : "comunicare"
Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 10 Aprilie 2012
Cu un buget de peste 300.000 euro, contul de media "Si Harnici si Darnici" este administrat de Mindshare, iar de serviciile digitale se ocupa Senior Interactive (online) si Syscom Digital (mobile marketing). Contul...
Luni, 26 Martie 2012
Potrivit informatiilor adplayers, in pitch au mai fost vazute oferte si prezentari de la Media Direction, Creative Ideas, Roddia, HDH si Propaganda
Joi, 08 Martie 2012
Dupa iPhone 4S de la TBWA, a venit randul "resolutionarului" spot iPad 3, lansat ieri de Apple pe piata.
Miercuri, 22 Februarie 2012
Potrivit unor surse din piata, contul de media a fost castigat de agentia Initiative in urma unei licitatii de comunicare recente
Miercuri, 22 Februarie 2012
Ian Clarke - CEO Omnicom Media Group CEE, pentru adplayers, despre posibilul rol al fostului CEO al OMG ( OMD si si Phd) din Romania
Marti, 21 Februarie 2012
Nicola Porter Novelli inoveaza comunicarea corporate in Romania. Dezvaluirea in exclusivitate, in cursul diminetii de marti, a parteneriatului The Group cu Omnicom a facut ca profesionistii de comunicare ai agentiei de relatii publice sa trimita adplayers la agentii de stiri
Vineri, 10 Februarie 2012
Decizie Omnicom sau strategie de business la Bucuresti? Potrivit unor surse adplayers din piata de comunicare, biroul local ale agentiei de publicitate TBWA se muta impreuna cu cel al agentiei DDB.
Joi, 09 Februarie 2012
Printre invitati – Millenium, GMP PR, Image, V+O. Deocamdata concursul se afla in faza de preselectie.
Joi, 09 Februarie 2012
Din 1992 in creatia de publicitate, Francisc Varga se numara printre primii oameni de creatie si strategie de comunicare din Romania. A lucrat la Plus Advertising ( agentie de publicitate condusa pe atunci de Veronica Savanciuc, actuala Lowe & Partners de astazi ), Notorious / Notorious DDB, Olympic DDB / DDB Romania, McCann Erickson, Friday & Friends si in ultimii doi ani...
Vineri, 03 Februarie 2012
Finala s-a dat intre Brand Connection si Zenith Media. Estimat de surse adplayers la un buget de 1,5-2 Milioane euro, marketingul Bricostore nu a dezvaluit valoarea investitiilor in comunicare pe 2012.
Joi, 26 Ianuarie 2012
adplayersMARKET PR 2012: Clientii Agentiilor de Relatii Publice. Free Communication & Free Communication Consulting
Marti, 17 Ianuarie 2012
Infiintata la sfarsitul anului 2008, The Public Advisors este o agentie de comunicare si relatii publice care a inregistrat in 2011 o cifra de afaceri de...
Miercuri, 11 Ianuarie 2012
Asociatia Europeana a Agentiilor de Publicitate, (n.r. The European Association of Communications Agencies, EACA) a lansat oficial inscrierile la Euro Effie Awards 2012, festivalul european de eficienta in marketing si comunicare.
Miercuri, 04 Ianuarie 2012
Johan Ohlson a dezvaluit in exclusivitate pentru AdPlayers ca, desi nu pot fi comparate din punct de vedere al investitiilor in comunicare, ii plac deopotriva campaniile online pentru Pilsner Urquell, campaniile TV Spot & Teaser Trailers pentru Carlsberg. In topul primelor trei reclame ale suedezului se mai afla o campanie care i-a marcat si cariera profesionala:...
Joi, 22 Decembrie 2011
Dezvoltata de agentia de publicitate McCann Erickson, campania ROM care a reusit sa schimbe (macar o parte) din sugestiile negative generate automat de Google a avut buget de sub 20.000 EUR dupa cum au afirmat pentru adplayers.ro surse apropiate contului de comunicare.
Luni, 19 Decembrie 2011
Bugetul presupune creatie, strategie si o parte din activitatile de productie, dupa cum au afirmat surse AdPlayers apropiate contului de...
Sambata, 17 Decembrie 2011
Un numar realizat pe baza a aproximativ 100 de fotografii-document din decembrie 89, Editia Speciala de Colectie „1989 - Revolutia Romana in imagini” nu si-a propus sa contina si pagini de publicitate, dupa cum au afirmat pentru AdPlayers oficialii de comunicare ai publicatiei.
Vineri, 16 Decembrie 2011
Bugetul este aproximat de surse din piata de media la 2,5- 3 Mil. EUR pe an
Miercuri, 14 Decembrie 2011
Procesul de selectie international este estimat sa dureze mai mult de un an
Marti, 29 Noiembrie 2011
In timp ce peste 85% dintre investitorii in marketing si comunicare de pe pietele dezvoltate mentioneaza calitatea audientei + calitatea continutului video ca fiind cele mai importante atribute in selectarea unui furnizor de online video advertising (conform State of the Online Video, Surveying the advertising community, DM2Pro & Tremor Media, Aprilie 2010), in Romania lucrurile nu...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: