Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 27 Septembrie 2016
Desi bugetul nu a dezvaluit, surse din piata vorbesc despre o investitie in comunicare de peste 150.000- 200.000 de euro. Campania este de tip multi-channel, avand declinari pe OOH (citylights, bus shelters), pe radio, in presa, in Social Media (pagina de Facebook), display banners.
Vineri, 16 Septembrie 2016
Campania de comunicare Altex se va desfasura in perioada 15 septembrie – 15 noiembrie si se deruleaza in media TV, Radio, Online si Out of Home (OOH) si este administrata de de agentiile Cohnandjansen JWT (Creatie si strategie),...
Joi, 15 Septembrie 2016
Bugetul de media Altex este administrat de agentia Media Investment (parte din holdingul The Group) iar serviciile de relatii publice si comunicare sunt administrate de Porter Novelli (The Group).
Vineri, 09 Septembrie 2016
Festivalul de publicitate specializat in marketing si comunicare financiara Midas Awards anunta ultimele zile de inscrieri la editia 2016.
Miercuri, 07 Septembrie 2016
Agentia de Cooperare si Coordonare Turca (TIKA) a dotat Sectia de Oftalmologie a Spitalului Municipal din Mangalia cu echipament medical de ultima generatie, in valoare de 30.000 de euro, anunta reprezentantii de relatii publice si comunicare ai proiectului de la agentia Golin Bucharest.
Marti, 06 Septembrie 2016
Audienta posturilor de radio din familia Digi a crescut, conform rezultatelor Studiului de Audienta Radio realizat de catre IMAS si Mercury Research in perioada mai- august 2016, citate de reprezentantii de comunicare.
Vineri, 02 Septembrie 2016
Desi nu a comentat valoarea investitiei, agentia McCann PR, care a coordonat campania de comunicare dedicata lansarii brand-ului Forever 21 in Romania, a dezvaluit adplayers ca aceasta a avut focus pe zona de PR, radio, OOH, social media si parteneriate strategice
Luni, 22 August 2016
Romania a atras de la inceputul anului 2016 fonduri europene de 2,9 miliarde de euro, suma aferenta exercitiului financiar 2007-2013, arata Ministerul Fondurilor Europene intr-o comunicare publica, citand date dintr-un interviu acordat hotnews de catre Primul Ministru al Romaniei, Dacian Ciolos.
Joi, 11 August 2016
Festivalul de publicitate specializat in marketing si comunicare financiara Midas Awards a intrebat creativii din agentii cum va arata publicitatea dupa iesirea istorica din Uniunea Europeana a Regatului Unit al Marii Britanii.
Miercuri, 27 Iulie 2016
Peste 150,000 de spectatori au vizionat filme in format IMAX in 2015, si alti peste 150,000 de spectatori au avut parte in 2015 de experienta 4DX. Dealtfel salile 4DX din reteaua Cinema City Romania sunt aproape mereu sold-out, avand un grad de ocupare de 99% au declarat pentru adplayers reprezentantii de relatii...
Vineri, 15 Iulie 2016
Director in cadrul unui important grup de marketing si comunicare din Romania, Oana Cociasu a impartasit prietenilor de pe o retea sociala scenele de cosmar ale atentatului care a avut loc aseara in Franta, la scurt timp dupa ce a realizat aceasta fotografie
Joi, 30 Iunie 2016
Noua campanie Arctic a fost dezvoltata impreuna cu grupul de comunicare McCann Worldgroup Romania (McCann Bucuresti, UM si MRM//McCann Romania) si Image PR.
Vineri, 24 Iunie 2016
Potrivit unor surse adplayers apropiate mutarii, Refuah, Chief Creative Officer MRM//McCann Romania si Chief Innovation Officer pentru McCann CEE,Joi, 23 Iunie 2016
Cu un “Mise en Scene” de exceptie in comunicare pe scena Teatrului National din Bucuresti, Miercuri a avut loc priemiera piesei #DupaNoi, in regia si scenografia McCann Pr si Coca-Cola.
Joi, 23 Iunie 2016
Compania franceza RATP, al cincilea jucator ca marime la nivel global in transportul public, extinde angajamentul fata de mediu si in cazul serviciilor de comunicare, prin alegerea hartiei ecoresponsabile Cocoon extra-alb, hartie reciclata 100% de la Antalis
Vineri, 17 Iunie 2016
Chiar daca mesajul publicitar nu a fost confirmat, din informatiile adplayers de pana la aceasta ora, mesh-ul gigant ar putea avea dimensiuni de aproape 1.500 mp (aproximativ 70m x 20m).
Miercuri, 08 Iunie 2016
Comunicarea integrata a fost realizata de agentiile Unity Group: Bloom Communication – branding, creatie, digital si Social Media, We-Do Communication – Media Buying, Impressum Communication – PR, Nomenius - consultanta inregistrare marci si proprietate intelectuala.
Miercuri, 18 Mai 2016
Inspirati de juriile festivalurilor de publicitate formate de directorii de creatie care isi dau premii unii altora, o mana de creativi propun competitia HandyAwards - premiile pe care creativii si le pot da singuri
Miercuri, 11 Mai 2016
Estimat la servicii de marketing de agentie de 50.000-70.000 euro anual la care se adauga investitiile in media si comunicare, bugetul ansamblul de birouri apartine Portland Trust care a mai dezvoltat Opera Center I si II, Bucharest Business Park, Floreasca 169A si Floreasca Park.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: