Rezultatele cautarii dupa : "comunicare marketing"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 4 5 6 7 8 »
Pantofarul fara pantofi.
Vineri, 12 Ianuarie 2018
 Zilele trecute vorbeam cu un client care si-ar fi schimbat jobul si parca, parca ii tragea cu ochiul industria publicitara. Meserie cool, clienti misto, fete destupate si creative, salariul bun si mediu de lucru relaxant. Suna bine, nu? 
Om de afaceri sau negustor, in 2018?
Miercuri, 03 Ianuarie 2018
 Uite o intrebare buna pentru noul an care tocmai a inceput. Probabil ca multi dintre noi nu ne-am pus niciodata aceasta intrebare obisnuiti fiind sa ne vedem de ”nevoile si neamul” vorba poetului national.
Palatul, sclavul si bomboana. La psiholog cu Adriana Petrescu
Miercuri, 20 Decembrie 2017
Energia din multe agentii de publicitate seamana cu un palat in care domneste misterul, puterea si intrigile, daca imi este permisa comparatia. Pe vremea mea, ca este bine sa nu ne uitam trecutul, exista un aer boem, ca un parfum scump si o oarecare eleganta in care se ”valsa” cu clientul.
Noua campanie Volkswagen T-Roc. Spotul TV intra pe ecrane in mai multe tari din Europa
Marti, 12 Decembrie 2017
 Agentiile responsabile pentru campanie sunt DDB Berlin, DDB Hamburg si Adam&Eve DDB Londra
Vise creative. La psiholog cu Adriana Petrescu.
Joi, 07 Decembrie 2017
 Exista pe lumea asta putine meserii care nu pot fi facute fara vocatie. Una ar fi cea legata de actul de creatie si cealalta de arta de a conduce oameni.
De la psihologie la publicitate si invers. Cu Adriana Petrescu.
Vineri, 17 Noiembrie 2017
 Absolventa de psihologie, Adriana Petrescu a ales sa intre in anii 90 in publicitate. A lucrat in trecut in agentii locale sau afiliate unor retele internationale pe atunci Focus Publicis, Graffiti BBDO, Scala Thompson, Notorious / DDB.
Presedintia Romaniei la UE sub emblema Daciei. Studentii au fost preferati in locul profesionistilor.
Miercuri, 08 Noiembrie 2017
Competitia pentru imaginea Presedintiei Romaniei la UE a fost lasata pe mana studentilor, profesionistii fiind probabil menajati pentru treburi mai grele sau pentru ca proiectul nu cere neaparat si vreo calificare si nici macar vreo indrumare in servicii de consultanta de brand.
Phoenix Media a lansat primul instrument de management si administrare a campaniilor de publicitate digital out-of-home (DOOH)
Vineri, 22 Septembrie 2017
 Phoenix Media, lider pe piata locala din Romania in publicitatea digitala out-of-home (DOOH), a lansat primul instrument integrat de planificare si administrare a campaniilor de publicitate integrata , care include  STOC – modulul de administrare a campaniilor (Standard Tool for Organising Campaigns) si CSM – modulul de management al...
IAA a numit-o pe Ioana Marzac - Sigarteu Vicepresedinte Regional IAA YP, Europa de Est
Marti, 19 Septembrie 2017
Ioana Marzac preia responsabilitatile globale YP dupa trei ani in care a coordonat Chapter-ul local IAA Young Professionals Romania.
McCann Erickson, Leo Burnett, Zenith Media, Graffiti BBDO, Ogilvy&Mather si Springer & Jacoby invitate sa descopere noutatile Print & Sign 2017
Luni, 18 Septembrie 2017
McCann Erickson, Leo Burnett, Zenith Media, Graffiti BBDO, Ogilvy&Mather Advertising si Springer & Jacoby au fost invitate chiar de Mesagerii PRINT & SIGN 2017 sa descopere noutatile din print si semnalistica care vor veni la editia din acest an a targului.
 Airbnb a ales Wieden+Kennedy pe creatia globala
Marti, 12 Septembrie 2017

Contul se afla in licitatie din primavara acestui an, iar in finala au ajuns agentiile Wieden+Kennedy si DDB

Carrefour Romania participa la Forumului Traditiilor Creative de la Muzeul Taranului
Vineri, 08 Septembrie 2017
 Desfasurat in perioada 6-10 septembrie, la Muzeul National al Taranului Roman, evenimentul isi propune sa aduca in acelasi loc mestesugari, mesteri populari, mici intreprinzatori si entitati care au o abordare creativa a mostenirilor culturale si care, impreuna, pot valorifica si revitaliza meseriile traditionale romanesti.
IAA Young Professionals organizeaza seara YP dedicat inovatiei in marketing si comunicare
Vineri, 01 Septembrie 2017
 Evenimentul aduce in discutie rolul inovatiei in industria de marketing si comunicare si este structurat pe 3 directii: business, marketing (produs/serviciu) si comunicare (campanii de comunicare).
The HUB Partners, prima agentie integrata de direct communication, angajeaza Account Manager si Senior Account Manager (P)
Joi, 31 August 2017
The HUB Partners, prima agentie integrata de direct communication, angajeaza Account Manager si Senior Account Manager.  Clientul este mare, strategic, inovativ si plin de provocari (din acelea pozitive). Citeste mai multe despre ce cautam mai jos, iar despre noi aici:...
Primul hipermarket unde clientii se autoservesc si platesc fara casier.
Vineri, 25 August 2017
 Lansat saptamana aceasta in hipermarketul Carrefour Baneasa, serviciul integrat „Casa ta - Self Service” este prima casa de marcat unde clientii au posibilitatea de a scana si plati singuri, in acelasi loc, produsele cumparate
Spotify a ales Universal McCann (UM) ca agentie globala de media, dupa o competitie cu Zenith Optimedia si Vizeum
Miercuri, 16 August 2017
 Indisponibil inca in Romania, serviciul de streaming muzical Spotify a ales Universal McCann dupa o competitie cu agentii precum Zenith Optimedia (Publicis Groupe) si Vizeum (Dentsu) potrivit revistelor de marketing si comunicare Adweek (US) si Marketing (Singapore).
Coca-Cola inlocuieste din august Coca-Cola Zero cu un nou produs
Sambata, 05 August 2017
 Noua Coca-Cola Zero Sugar (Coca-Cola Zero Zahar) va fi disponibila in Statele Unite ale Americii incepand din luna august si este insotita de o campanie integrata de marketing si comunicare
Statuia unui soldat se topeste in Trafalgar Square. Ogilvy & Social.Lab Belgia pentru Visit Floanders.
Vineri, 28 Iulie 2017
 Agentia de turism Visit Floanders comemoreaza batalia de la Passchendaele din Primul Razboi Mondial, unde 475.000 de soldati au fost dati morti sau disparuti pe campul de lupta
Biroul Cannes Lions in Romania anunta un regal de creativitate peste vara
Miercuri, 19 Iulie 2017
 Cannes Lions este decantat ca la carte, in patru intalniri de seara, sub umbrela lui #CanneSummer, in iulie (20, 27) si in august (24, 31), anunta reprezentantii biroului din Romania condus de Teodora Migdalovici.
40% vor lichidari de stoc, 30% reduceri peste 35%. Pretul si promotiile conving in achizitiile online
Miercuri, 12 Iulie 2017
Cei mai multi cumparatori online, aproximativ 40%, sunt influentati intr-o mare masura de campaniile de lichidari de stoc sau cele care se incadreaza in umbrela campaniilor de tip „Black Friday”, in timp ce 30% dintre persoanele chestionate isi indreapta atentia catre acest tip de campanie doar daca produsele pe care intentioneaza sa le cumpere au o reducere mai mare de 35%, arata...
« 4 5 6 7 8 »