Rezultatele cautarii dupa : "comunicare 20 20"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 3 4 5 6 7 »
Spaga. Ce nu vezi in Ghidul de Licitatii in Publicitate? “Practic, nu mai exista bugete de publicitate relevante nearanjate.
Miercuri, 03 Februarie 2016
 “Practic, nu mai exista licitatii pe bugete locale de publicitate relevante nearanjate. Exceptie fac doar deciziile de retea si ale proprietarilor de afaceri locali, direct interesati de succesul afacerii” a afirmat sub protectia anonimatului un om cu 20 de ani de experienta in agentii comunicare.
Comunicare publica de maidan:Baga-mi-as **** in ei Primarul Bucurestiului
Vineri, 13 Noiembrie 2015
Intrebat de reporterul EuropaFM,  daca si de cand se va opri apa calda in Bucuresti, edilul a reactionat nervos si a exclamat: "Baga-mi-as **** in ei", dupa care a inchis telefonul.

18 agentii si 132 inscrieri romanesti la Golden Drum
Luni, 05 Octombrie 2015
Cele mai multe inscreiri apartin agentiilor de publicitate din Turcia (280 de inscrieri), Romania (132 de inscrieri) si Ungaria (124 de inscrieri).

Campanie de 800.000 euro fara E-uri. Investitia Agricola in Mese de poveste in 2015.
Luni, 21 Septembrie 2015
 Investitia producatorului Agricola in campania „Mese de poveste” din acest an este de aproximativ 800.000 de euro pentru care doar valoarea premiilor se ridica la 20.000 de euro, dupa cum au afirmat pentru adplayers reprezentantii de comunicare ai companiei.

Crestere pe publicul comercial la televiziunile Intact
Joi, 06 August 2015
 
Ce vor agentiile in licitatii? Etape obligatorii, 3-5 agentii, buget si transparenta. Onorariul, optional.
Marti, 23 Iunie 2015
 
Exclusiv Licitatia Unicef: 3 iulie, termen limita atat pentru propuneri cat si anuntarea participarii
Luni, 22 Iunie 2015
 Detalii privind caietul de sarcini aii viitoarei campanii de comunicare Unicef de la Bucuresti pot fi obtinute de la Raluca Zaharia / Communication for Development Officer
FRIENDS TBWA a crescut de 4,5 ori in 2015
Joi, 04 Iunie 2015
 La un an de la fuziunea celor doua echipe independente, agentia FRIENDS   TBWA a inregistrat in primul trimestru al anului 2015 un volum de afaceri de aproape 1 milion de euro (845,000 euro), in crestere de  4,5 ori comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut.
Cu 11 agentii si 70 Mil. EUR in 2014, The Group deschide piata “programmatic cu Prometheus
Joi, 16 Aprilie 2015
 Fondata in 2005 ca agentie de servicii de marketing si comunicare, The Group reuneste astazi un holding cu 220 de angajati ce lucreaza in diferitele discipline ale comunicarii (creatie publicitara, investitie in media, relatii publice, dezvoltare de continut online, productie, etc).

Rezultate? Personalizati comunicarea! Top Tendinte.
Joi, 16 Aprilie 2015
 “Crearea experientelor personalizate ce vin in intampinarea consumatorului vor deveni esentiale pentru brandurile care urmaresc obtinerea unor rezultate remarcabile, pe termen lung” spune Linda Tan, Strategic Insights Director ZenithOptimedia, comentand raportul Top 10 Emerging Trends ale retelei de media
Spectatori de 132 Milioane USD la Cenusareasa. 40.000 de copii mari si mici in Romania
Joi, 19 Martie 2015
 
Studii de caz digitale din Romania prezentate la varful comunicarii mondiale
Vineri, 13 Martie 2015
S-au dezbracat pentru rebranding-ul agentiei. Voi?
Marti, 10 Martie 2015
  “Foarte potrivit si pentru piata din Romania” se rezuma succint Bogdan Branzas, specialistul de brand de la Branzas Design. Vedeti mai jos de ce.

 

Vor 600.000 de euro din publicitatea parentala. Familia Dondorici a infiat si publicitatea DespreCopii.com
Marti, 03 Februarie 2015
 Recent, regia Parenting ADS a atras in portofoliu de vanzari si reprezentarea publicitatii DespreCopii.com
PR de 220.000 euro se extinde. Agentia fondata de Raluca Bailescu si Cristian Ditoiu devine MakeSense.
Joi, 29 Ianuarie 2015
Rebranding MCCANN PR si afaceri de 3,4 Mil. euro, cu 200.000 euro profit in 2014.
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Legat de cum va fi 2015? “Lumea buna spune ca anul acesta va fi mai bun decat anul trecut. Eu am contractele in fata si stiu ce negocieri au loc pe bugetele, asa ca sunt ceva mai precauta.” Imola Zoltan, Managing Partner, MCCANN PR
@SAATCHI.RO  devine @CENTRADE.RO
Vineri, 16 Ianuarie 2015
 Prima informatie care confirma oarecum schimbarea numelui intregului grup a fost anuntul de la sfarsitul anului trecut potrivit caruia Saatchi PR a devenit Centrade PR.
Retrospectiva audientelor Pro TV 2014
Luni, 05 Ianuarie 2015
 Avatar a fost cel mai urmarit film al ultimilor 11 ani in Romania, Romanii au talent a stabilit un record de exceptie pe piata televiziunilor comerciale - 59.1% share, audienta medie in Prime Time de 9.5 puncte a fost cea mai buna din ultimii 10 ani
Cu ce clienti ramane Radu Florescu la Centrade, fara Saatchi & Saatchi?
Luni, 24 Noiembrie 2014
 P&G, Rompetrol, Raiffeisen, Mondelez, Sensiblu, Hochland, Chio, Enel, Toyota, Visa, Tuborg, Novartis, BASF, Metro, Astra Zeneca, Kaufland, PMI, Euralis sunt doar o parte din clientii agentiei independente cu care Radu Florescu va ramane de la inceputul anului 2015
Agentia condusa de Bogdan Enoiu da in judecata Consiliul Concurentei
Joi, 09 Octombrie 2014
 McCann Erickson contesta in instanta decizia Consiliului Concurentei: "Suntem o companie dedicata corectitudinii si ne vom implica si in continuare in initiative care urmaresc autoreglementarea industriei de media si a practicilor de lucru aplicate in acest domeniu"
« 3 4 5 6 7 »