Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 06 Septembrie 2007
Identity Communication (I.C.), o revista trimestriala gratuita dedicata tinerilor va fi distribuita gratuit prin reteaua magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum si intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante frecventate de tineri
Luni, 03 Septembrie 2007
„Intr-o epoca in care brandurile fac parte din experienta noastra, mediul interactiv al Internetului prezinta o oportunitate unica pentru consumator de a participa si chiar de a lua parte la dezvoltarea unui brand”, sustine Steve Garton, Global Head of Media la Synovate, care va sustine o prezentare la IAA European Summit, pe data de 27 septembrie 2007, la Palatului Parlamentului
Miercuri, 29 August 2007
Cristiana Spataru, Client Service Director, Grey spune ca proiectul de comunicare Opus Land Development “urmareste sa lanseze un brand, cu un concept rotund, declinat in media traditionala, dar si in actiuni de BTL, CRM, PR”
Joi, 23 August 2007
“Intr-un an, BTL-ul ar putea fi in jurul a 10% din business-ul Starlink Group”, a declarat la infiintarea diviziei BTL, pentru AdPlayers, Marcel Straut - Managing Partner al grupului, care nu ezita sa deconspire si noul pas la Starlink: “Cautam acum cei mai buni oameni de outdoor din piata”
Vineri, 17 August 2007
“Pâna acum avem peste 1000 de participanti, si estimam ca vom avea peste 1.400 pâna la sfârsitul programului de comunicare”, a afirmat pentru AdPlayers, Raluca Oltean de la Mercury360, agentia de publicitate responsabila pentru conceptul, implementarea si productia evenimentului
Joi, 16 August 2007
Carmen Tanasie a fost numita CEO al Omnicom Media Group Romania, a confirmat pentru AdPlayers Ruxandra Stefan (foto) - Managing Director la OMD Romania, una din companiile retelei de media OMD care, alaturi de retelele PHD si Prometheus Media Services, face parte din grupul de media Omnicom Media Group
Marti, 31 Iulie 2007
Postul de televiziune se anunta cu peste 80% muzica romaneasca, de diferite genuri – dance, pop, hip-hop, rock, adresandu-se tuturor iubitorilor de muzica de calitate, in special celor din segmentul de varsta 15-35 de ani
Luni, 09 Iulie 2007
Ajax Professional Extra Power este sustinut de o campanie integrata de promovare: spot TV, macheta print, activitati de PR, materiale POP si diferite activitati promotionale desfasurate la punctele de vanzare
Vineri, 06 Iulie 2007
Campania "Si casa plange" pentru gama de produse Apla beneficiaza de un buget de peste 700.000 EUR, incluzand 500.00 EUR numai pentru Tv la care se adauga peste 200.000 EUR pentru outdoor, tranzit, radio, a declarat pentru AdPlayers.ro, Florina Necula - Marketing Manager Atlas Corporation
Vineri, 29 Iunie 2007
"Este singurul eveniment de ATL al brandului, restul fiind concentrat pe partea de trade marketing, pentru ca avem restrictii de comunicare", a afirmat pentru AdPlayers.ro, Daniela Dumitrescu, Brand Manager pentru Teacher’s
Joi, 28 Iunie 2007
Mai mult de 150 dintre ele au fost validate pe site-ul oficial al concursului, www.absolutshape.ro, iar cele mai votate 50 de catre public au intrat in deliberarea juriului compus din Cristi Puiu (regizor), Alex Galmeanu, Cosmin Gogu, Ionut Staicu, Gicu Serban, Alexandru Molovata, Marius Baragan (fotografi)
Miercuri, 27 Iunie 2007
Suma reprezinta valoarea sponsorizarii pentru sprijinirea creatiei de filme documentare de catre studenti, la prima editie a concursului de film documentar de scurt-metraj In your 20s. Scene 1. Take 1
Marti, 26 Iunie 2007
"Colaborarea cu Gedeon Richter este o consecinta fireasca a experientei pe care a acumulat-o agentia pe piata farmaceutica si nu numai", spune Remus Frunza - General Manager al agentiei de publicitate The Ad Store
Marti, 26 Iunie 2007
Trase intr-un tiraj de 30.000 exemplare florile autocolante se vand numai impreuna cu editia de iulie-august a revistei Casa si gradina, la pretul de 7,9 lei si reprezinta inceputul unei serii de produse proprii ce va purta semnatura revistei de la Sanoma Hearst
Joi, 21 Iunie 2007
Promotia ofera consumatorilor sansa de a petrece trei zile in cantonamentul echipei Chelsea si, Avand in vedere ca majoritatea consumatorilor Pepsi sunt pasionati de lumea digitala, campania de comunicare folosit in principal mediul online ca mijloc de implicare si interactiune
Joi, 14 Iunie 2007
"Proiectul 15forCANNES este pentru generatia tanara o sansa de a-si creste propria sa valoare si de a impune idei si tendinte noi pe piata", declara Miguel Goncalves, Director de Creatie la Tempo si Project Manager al "15forCANNES"
Miercuri, 13 Iunie 2007
Noul Brand Manager, Irina Izota are o experienta de 6 ani in marketing si a lucrat ca Brand Responsible la Autoitalia si Brand Manager la Reader’s Digest
Miercuri, 13 Iunie 2007
Scala JWT a abordat la 360° campania Jacobs 3 in 1. Asa mai stam de vorba
Vineri, 08 Iunie 2007
Campania de comunicare extinsa se desfasoara incepand cu a doua jumatate a lunii mai pana in august in presa scrisa, outdoor si online, dar principalul mijloc de comunicare este blog-ul creat special pentru aceasta campanie, www.localwarming.ro
Miercuri, 30 Mai 2007
Potrivit oficialilor companiei, in prezent, 14.3 milioane de camine din Marea Britanie sunt conectate la Internet - sursa principala de stiri si informatii pentru milioane de oameni din toata lumea
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: