Rezultatele cautarii dupa : "comportamentul"
Ordonare dupa: data / relevanta
Joi, 06 Noiembrie 2014
Scrisoare din noiembrie 2014, pentru copiii nostri care vor vota in 2019 (I). Moto: “Daca prin social-democratie s-a intrat in comunism, nu se poate iesi din comunism tot pe-acolo. E ca o usa care se poate deschide numai dintr-o parte” Petre Tutea
Vineri, 24 Octombrie 2014
Compania de consultata si strategie de brand fondata de Aneta Bogdan a fost desemnata pentru a conceptualiza, implementa si dezvolta un brand capabil sa sustina abordarea de business si nevoia de crestere a afacerii
Bomba preciziei audientelor TV a explodat in SUA. Afacerea audientelor tv Kantar SUA vanduta Rentrak
Miercuri, 15 Octombrie 2014
Operatiunile de masurare a audientelor tv Kantar US au fost vandute Rentrak, lider in masuratori precise de film si TV oriunde
Joi, 02 Octombrie 2014
La sesizarea "negustorului cinstit", 11 agentii de media care deruleaza afaceri 90% din piata de media au fost amendate cu 14,56 Milioane lei (aprox 3,3 Mil. EUR) de Consiliul Concurentei.
Joi, 11 Septembrie 2014
“Anumite aspecte in comportamentul shopper-ului nu vor putea fi adresate decat in fata raftului.”
Luni, 30 Septembrie 2013
" Clientii isi redirectioneaza, mai mult ca niciodata, cote din ce in ce mai mari din bugetele de marketing din media traditionala catre solutii digitale de marketing, mult mai bine tintite, masurabile si eficiente” afirma pentru adplayers Dimitris Karpouzas, Digital Marketing Director la MSPS Grecia
Luni, 09 Septembrie 2013
Cu un buget cuprins intre 5.000 si 10.000 de euro, evenimentul organizat de asociatia non-guvernamentala Interactive Advertising Bureau (IAB) Romania va oferi o perspectiva de 360 de grade asupra industriei de publicitate online de la tendinte la evaluarea rezultatelor in mediul digital.
Miercuri, 12 Decembrie 2012
Autor a doua carti de referinta in advertising: “The Advertised Mind” si “The Branded Mind”, Erik du Plessis, Chairman Millward Brown, Africa de Sud, vorbeste exclusiv in adplayers despre viitorul marketingului intr-un interviu luat la Amsterdam de Ana Iorga, manager al agentiei Lemon Studio si specialist in neuromarketing.
Miercuri, 10 Octombrie 2012
„Uraste-ti baietelul care a devenit de nestapanit. Uraste-ti baietelul care niciodata nu vrea sa stea locului si nici nu te asculta. Uraste-ti baietelul care se enerveaza din nimic si se poarta urat cu ceilalti” este doar o parte din primul indemn la ura impotriva celor de langa noi.
Joi, 15 Martie 2012
CLIENTI RECENT CASTIGATI*: (2011-2012), Castrol, BP, Aral, Cumpana, Parma Food.
Vineri, 30 Septembrie 2011
Romania nu mai are invatamant superior de specialitate de cand l-a desfiintat .... Elena Ceausescu. In 1974. Pe fondul tot mai multor schimbari in comportamentul consumatorului de informatie tiparita, Print Magazin sprijina invatamantul tehnic si profesional in domeniul tehnologiei grafice.
Marti, 27 Iulie 2010
In ciuda predictiilor pozitive ale agentiilor de publicitate, potrivit unui studiu EACA care a cuprins asociatiile membre din 31 de tari, mass media este vazuta drept cel mai mare perdant al climatului economic, cu 54% dintre respondenti asteptand evolutii negative in 2010
Miercuri, 19 Mai 2010
Conform unui studiu Inititative Worldwide citat de Nicki Boswell, Head of Research la Futures Worldwide, specialistul de cercetare al retelei de media, Internetul a devenit un canal...
Luni, 22 Februarie 2010
Maia Novolan, Managing Partner, Syscom Digital, prezenta la evenimentul desfasurat intre 15 si 18 februarie la Barcelona
Miercuri, 15 Aprilie 2009
Indiferent cine urca pe scena, Client sau Agentia care inscrie cazul, (main agency in regulamentul Effie) castigatorul festivalului este Brand-ul si echipa din spatele acestuia,...
Miercuri, 28 Ianuarie 2009
Peter Jansen, noul Presedinte UAPR, organizatie ai carei membri platesc studiul, justifica disponibilitatea partiala a informatiilor prin faptul ca „pentru o parte dintre agentii rezultatele sunt mai favorabile, iar pentru altele mai putin favorabile”
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
Cercetarea Leo Youth a fost realizata de Leo Burnett in colaborare cu D&D Research, iar datele rezultate sunt reprezentative pentru tinerii intre 16 si 24 de ani din orasele de peste 100.000 locuitori din...
Joi, 06 Decembrie 2007
InBev Romania, prin Bergenbier Non Alcool, in parteneriat cu Brigada de Politie Rutiera a Municipiului Bucuresti a lansat pentru al doilea an consecutiv campania „De Sarbatori, nu conduce dupa ce ai baut”
Luni, 15 Octombrie 2007
International Advertising Association - IAA Romania va derula o campanie de comunicare integrata privind stilul de viata sanatos, alaturi de Consiliului National al Audiovizualului
Miercuri, 01 August 2007
Partea doua a comunicarii campaniei “Dragoste fara griji”, realizata de GMP se face pe Tv, presa scrisa, BTL, si comunicare neconventionala, compnenta Tv fiind difuzata in regim de spot social pe TVR1, RealitateaTV, Prima TV, Romantica si UTV
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: