Rezultatele cautarii dupa : "comportament"
Ordonare dupa: data / relevanta  
« 2 3 4
Proiecte sociale de 7,9 Milioane EUR inscrise la Gala Societatii Civile
Marti, 22 Aprilie 2008

La editia a VI-a a competitiei a carei evaluare are loc pana la 12 mai, au fost inscrise 115 proiecte sociale

'Cea mai mare comunitate feminina din Internetul romanesc' la AdPlayersCritic
Marti, 11 Martie 2008
Ce spun editorii parteneriatului feminis-eastrolog, pe de o parte, si Magdalena Zander ( Sales Director, NetBridge Investments) si Mihai Seceleanu ( Managing Partner, Internetcorp ), despre „cea mai mare comunitate feminina din Internetul romanesc”
Petrom Resurse pentru Viitor, de Ogilvy Group
Miercuri, 12 Decembrie 2007
Campania face parte din platforma de responsabilitate sociala „Respect pentru viitor", dezvoltata pentru compania Petrom
Mihai Fanache (MediaCafe): 'Vrem sa atragem cel putin 1 Mil. EUR, anul acesta, pentru reteaua Yahoo'
Joi, 29 Martie 2007
"Suntem peste toate volumele de trafic adunate de la toate retelele de publicitate", a declarat, pentru AdPlayers, Mihai Fanache - Managing Director la MediaCafe - "singura retea  autohtona ce reprezinta reteaua Yahoo in Romania", aceasta din urma fiind accesata in fiecare luna de catre 5.3 milioane de vizitatori unici din Romania
Gala Societatii Civile da start înscrierilor
Miercuri, 28 Martie 2007
Un proiect initiat de Millenium Communications si sprijinit de ApaNova, editia anterioara a Galei Societatii Civile adus in randul participantilor  peste 100 de organizatii nonprofit din toate regiunile tarii care au inscris in concurs 127 de proiecte sociale
Fan Courier expediaza cu FRIENDS, Oriunde, cu placere
Marti, 07 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Oriunde, cu placere", care înlocuieste mai vechiul "Expediem rapid si sigur", imaginea reîmprospatata a companiei de curierat din portofoliul agentiei FRIENDS Advertising va fi comunicata pe mai multe segmente media presa scrisa, outdoor, radio, internet
Unde beau adolescentii?
Vineri, 16 Iunie 2006
Campania "Alcoolul nu te face mare", desfasurata in perioada 15 mai – 15 iunie avand ca scop informarea adolescentilor cu privire la riscurile consumului de alcool, a raspuns si la intrebari legate de comportamentul privind consumul de alcool al celor cuprinsi intre 15 si 19 ani
Headvertising exporta Amica in Cehia si Slovacia
Miercuri, 25 Mai 2005
Media Investment deruleaza campania de media din Romania, marca poloneza de electrocasnice atacand "pragmatismul categoriei de oameni tineri care locuiesc departe de casa"
« 2 3 4