Cu 12 ani de publicitate, fostul sef de creatie de la Punct Advertising lucreaza in comunicare din 96, unde timp de 6 ani a activat in agentia Graffiti BBDO, iar din 2002 pentru compania de care s-a despartit in urma cu doua saptamani
Events & Production, agentia de evenimente a holdingului The Group, a organizat seria de evenimente in 7 orase din tara
Juriul a desfiintat McCann Erickson, iar Stefan Iordache a adus noroc Leo Burnett
AdPlayersCRITIC: Bogdan Tomoioaga, Pleon Graffiti, despre PR Award: „Ne-ar fi placut sa vedem in sala mai multe agentii decat in anii precedenti - din cele care sunt in topurile de care am citit cu totii in presa in septembrie”
AdPlayersCRITIC, PR Award: Eliza Rogalski- Managing Partner, Rogalski Grigoriu:„Cred ca putem vorbi despre vreo 10 agentii ale anului in mod constant pe tot parcursul anului, iar unele din ele nici macar nu participa la competitii de acest gen, ceea ce nu le descalifica deloc in fata propriilor...
Pe langa premii constand in camere digitale, poiectul castigator va fi difuzat pe Discovery Channel
Internetics a devenit un simplu festival de eficienta, iar ideea, dezvoltarea, web designul, creatia unei campanii, sau alte instrumente de masurare a relevantei unui proiect pe Internet luate in calcul pana mai ieri dispar
Competitia care rasplateste performantele in comertul electronic din Romania ofera doua premii: Magazinul Anului in eCommerce, respectiv Cel mai bun Start-up in eCommerce
La Maratonului DHL Stafeta Carpatilor au participat peste 650 de oameni – personalitati, vedete din showbiz, echipe ale unor companii
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
Asociatia Romana de Comunicatii Audiovizuale considera ca adoptarea noilor reglementari privind serviciile media audiovizuale va permite schimbari profunde in acest domeniu