Compania este acum detinuta in proportie de 50% de Radu Ionescu, fondatorul companiei si managing partner, si de Dragos Grigoriu in proportie de 50%, estimand ca anul acesta va avea venituri provenite din consultanta in comunicare digitala de 1 milion de euro
„Am lansat marca de ciocolata, de origine belgiana, Côte d`Or ce va completa portofoliul nostru de marci de succes de pe piata romaneasca: Poiana, Milka, Africana”, declara Lachlan Grave, Director General
Compania de arhitectura de evenimente Event Plus a realizat cel mai recent eveniment aniversar al Impression Graphics Romania, companie specializata in productii tipografice de mari dimensiuni
Agentia specializata in solutii de email marketing condusa de Andrei Georgescu va gestiona comunicarea prin email, dintre clienti si compania de vanzari directe Quelle
GMP PR comunica lansarea in Romania a producatorului german de iaurturi Muller
Schimabarea de la 1 octombrie a afectat si unele din companiile din cadrul grupului care foloseau numele Matsushita sau National
Pozitia va fi preluata de la 1 februarie 2009, si ii urmeaza lui Sergiu Toader, Presedintele in exercitiu al grupului
A doua editie AdCouture de la The Money Channel ii are ca invitati la emisiunea programata in fiecare luni, de la ora 23:00, pe Dan Petre (D&D Research) si Adrian Tuluca (Propaganda, vicepresedinte UAPR) care vor vorbi despre AdMarket si Felix Tataru la insider despre GMP
Dezvoltata integral de echipa Ziarului Financiar, campania de comunicare incepe din 15 septembrie, sub sloganul “ZF. De 10 ani prima pagina in afaceri”
Cu o echipa ce sare de 20 de oameni, unul dintre proiectele agentiei – o harta interactiva, este recomandata chiar pe site-ul producatorului iPhone 3G si de Yahoo!, pentru folosirea hartilor sale
Divizia specializata in servicii BTL de la Next a fost lansata ca agentie de sine...
Fosta Senior Strategic Planner la McCann Erickson, Bogdana Butnar va fi Managing Director si Head of Strategy al MRM Partners Romania
Laura Grigore (27) este noul Corporate Communication Consultant cu care compania vrea sa dezvolte consultanta in comunicare de la produs si pentru servicii
Din august, compania schimba numele abonamentelor pentru serviciile de telefonie din „Confort” in „Voce”