Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 19 Aprilie 2021
Compania Coca-Cola anunta lansarea unui nou model de design pentru brandul Coca-Cola, ce reuneste variantele Coca-Cola si Coca-Cola Zero Zahar sub o versiune actualizata a strategiei ”One Brand”, care s-a lansat in intreaga lume in 2016. Noul design este simplificat, eliminand elementele suplimentare precum...
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Joi, 09 Mai 2019
In cadrul campaniei ,,Dupa Noi, strangem tot noi", de la inceputul lunii februarie si pana la jumatatea lunii aprilie, prin reteaua Big Belly, au fost colectate 8,4 tone de materiale reciclabile in cele 15 containere dedicate colectarii deseurilor reciclabile, acest volum reprezentand 64% din volumul total...
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Joi, 18 Octombrie 2012
Sub numele RetailRate, compania de cercetare Reveal Marketing Research si Smart Corporation Group (SCG) lanseaza un program care poate spune unui producator daca este posibil sa intre pe o piata.
Luni, 24 Noiembrie 2008
Florin Ionescu (23 ani) a lucrat la Campaign, publicatie care si-a incetat de curand aparitia, si Image Promotion, in prezent Image PR
Luni, 30 Iulie 2007
"Este vorba de intreg contul de activare, hai sa-i zicem BTL, desi nu-mi place termentul pentru ca este atat de vag", a declarat pentru AdPlayers, Cristofor Iosub, Managing Director al OgilvyAction Romania : "brand-urile de whisky Johnnie Walker si J&B, vodka Smirnoff si crema de whisky Baileys"
Marti, 15 Mai 2007
"Momentul acesta reprezinta o asumare publica a rolului nostru de agentie integrata si o obligatie, auto-impusa, de a aplica abordarea 360 de grade ori-de-cate-ori avem de rezolvat o problema a unui brand sau a unui marketer", afirma Radu Miu, General Manager Mercury360, seful companiei cu 140 de oameni si 12 Mil. EUR, anul trecut
Luni, 22 August 2005
Declaratia directorului de creatie Lowe&Partners vine dupa ce lucrarea a fost de curand singura finalista din Romania la Cresta Awards si pare sa justifice ca, daca ar fi participat, agentia de publicitate ar fi putut scoate o distinctie si la Ad'Or 2005
Miercuri, 08 Iunie 2005
Campania semnata de Lowe & Partners si derulata pe media cu Initiative vrea sa mai indrepte din procentul de 93% dintre romani care discrimineaza, constient sau nu
Miercuri, 01 Iunie 2005
"Sper sa si castigam un premiu, campania este mult prea buna. Si e asa cum spuneam, nu am vrut sa participam la Ad'Or anul acesta.” spune Daniel Gavrila, MD, Lowe
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: