Coordonarea biroului din Romania al Ogilvy Public Relations va fi realizata in continuare de Alina Stanciu, Managing Director al Ogilvy Public Relations
„Unde e coloana vertebrala a unui festival bine pus la punct care are un regulament, un criteriu de jurizare clar stabilit, un juriu impartial si categorii care raman aceleasi de la an la an?”, a mai spus general managerul Twenty
Angelos Coursoumis, va fi secondat de Mirela Angelescu, recent numita Managing Director, si a fost responsabil de o cifra de afaceri de 40 milioane EUR a agentiei din Atena
AdCouture ii aduce in aceasta saptamana la The Money Channel pe Dragos Stanca, New Media Director – Realitatea Catavencu, Bogdan Naumovici - Creative Director 23 Communications Ideas si pe Adrian Botan, Vicepresedintele UAPR, si regional Creative Director McCann Erickson CEE
Cu titlul de agentia anului castigat de Rogalski & Grigoriu Public Relations, competitia a mai acordat si 10 premii pentru studentii participanti la Junior PR Award
Agentia a inregistrat o cifra de afaceri cu 22% mai mare fata de aceeasi perioada a anului precendent
Agentia Lowe PR a fost desemnata castigatoarea unei licitatii recente in urma careia va administra contul relatiile publice pentru procesul de rebranding ABN AMRO
SPM Indoor Division este o agentie specializata in indoor adverstising ce opereaza in centre comerciale de tip mall, hypermarketuri si cinematografe.
„Pentru mine a sosit momentul de a accepta si alte provocari profesionale”, a spus Larisa Toader, fara sa deconspire viitorul pas in cariera profesionala
Cei 10 membri noi ai echipei sunt Albert Borbely, Client Service Director, Alina Agapie - Print Media Buyer, Media planner-i: Alexandra Zidaru, Andreea Dobrescu, Catalina Constantinescu, Doina Porumb; Dragos Eustafievici -Senior Media Manager, Emil Zamfir - Media Researcher, Ioana Georgescu - Group Client Service Director,...
Castigatorii festivalului de eficienta in publicitate Effie Awards Romania 2008
90 de intrari din 29 de agentii se vor bate in festivalul de publicitate acum cu si mai multe categorii de concurs
Cu 9 ani de comunicare, ea va prelua conducerea activitatilor companiei, ocupandu-se de extinderea portofoliului de clienti, de dezvoltarea expertizei de creatie si strategie