Ordonare dupa: data / relevanta
„Ziua Barbatului, a 2-a agentie de comunicare interactiva din Romania”, Marius Pahomi, Mediaedge:cia
Marti, 06 Noiembrie 2007
Vorbind despre premiul iLeo, a doua agentie clasata in competitie, „Personal cred ca, la Campanii Interactive, juriul a fost incapabil sa delimiteze componenta online in cadrul mixului de media, sa delimiteze obiectivele specifice ale acesteia si sa evalueze strict rezultatele campaniei online”, sustine Marius Pahomi, Interaction Business Development Manager la Mediaedge:cia
Miercuri, 24 Octombrie 2007
Pe langa Lowe PR, printre membrii CCRP se numara 2activePR, DC Communication, Free Communication, Image Promotion, Millenium Communications, Ogilvy PR, Perfect, Prais Corporate Communications, Premium Communication si The Practice
Joi, 18 Octombrie 2007
Cei doi oameni de Client Service sunt Mihaela Barsan (foto), Account Director si Alexandra Cantor, Account Manager
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania de imagine a Grupului Rompetrol este prezenta cu toate executiile sale pe statiile tv si in presa scrisa, dar in acelasi timp este comunicata si intern catre cei peste 8000 de angajati ai companiei
Vineri, 12 Octombrie 2007
Gianni Catalfamo / CEO Pleo Intalia va dezbate cele doua teme la Toolbox Online, eveniment la care mai sunt invitati sa vorbeasca marti, 16 octombrie, Catalin Tolontan (GSP), Victor Ciutacu / Jurnalul National, Razvan Exarhu / Radio Clandestino, Radu Ionescu / Kinecto, Victor Kapra / Ziarul Financiar, Sorana Savu / Premium Communication
Joi, 11 Octombrie 2007
Intr-o campanie GMP, Alexandra Gatej - Presedintele Unilever South Central Europe, a devenit eleva IAA School dupa ce, in prima etapa de promovare a IAA School, campania i-a avut drept protagonisti pe Mihai Ghyka – General Manager al InBev Romania SA si Radu Florescu - CEO Saatchi & Saatchi.
Joi, 11 Octombrie 2007
Agentia de media a fost desemnata sa implementeze strategia de lansare a campaniei de promovare a mall-ului din Cluj
Miercuri, 03 Octombrie 2007
Prima etapa a campaniei se desfasoara in lunile septembrie-octombrie si este o campanie de imagine care prezinta activitatea fundatiei Concordia in Romania, iar cea de a doua etapa va avea loc in 2008 si are ca scop strangerea de fonduri pentru a sprijini cauza copiilor defavorizati
Marti, 02 Octombrie 2007
Gianni Catalfamo este invitatul special al primei editii a Toolbox | Online Communication, eveniment ce va fi organizat de Evensys, pe 16 octombrie
Joi, 27 Septembrie 2007
IAA Summit Live: Making Communication Planning Real, Charles Stopford, Global Media Director Unilever
Joi, 27 Septembrie 2007
IAA European Summit Live: 3 Principii puternice, "for Better or for Worse - Relationships that work" , Lakish Hatalkar, Integrated Communication - P&G CEEMEA
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
Joi, 20 Septembrie 2007
Participanta la sectiunea de discutii a modulului de Legislatie si Autoreglementare, ce va avea loc joi, 27 Septembrie, în cadrul IAA Summit, Mihaela Ungar - Presedinte RAC mai afirma, pentru AdPlayers.ro, ca “poate singura problema pe terenul autoreglementarii este o mai buna cunoastere a activitatii si existentei RAC-ului”
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
Marti, 18 Septembrie 2007
„Indiferent cât de bine sau cât de prost se face publicitate, daca s-a auzit de marca ta, se vinde”, reia Bogdan Naumovici - Chief Creative Oficer la Leo Burnett, pentru cursurile Qualians, o declaratie mai veche pentru AdPlayers.ro
Luni, 17 Septembrie 2007
21 Septembrie este ultima zi in care mai pot fi facute rezervarile pe module la IAA European Summit, a afirmat pentru AdPlayers.ro Victor Dobre - Director Executiv IAA, care a mai adaugat ca cei interesati de diverse teme ar trebui sa se grabeasca pentru a mai prinde un loc, pentru ca rezervarile vin continuu pe email
Marti, 11 Septembrie 2007
Grupul independent de marketing si comunicare la care s-a afiliat recent Friends, vrea sa aiba în România în urmatorii 2 ani o cifra de afaceri cuprinsa între 10 – 15 Mil USD, anuntând pentru urmatoarele 2-3 saptamâni si o alta achizitie româneasca
Joi, 06 Septembrie 2007
Identity Communication (I.C.), o revista trimestriala gratuita dedicata tinerilor va fi distribuita gratuit prin reteaua magazinelor Cosmote si ale partenerilor sai, precum si intr-o serie de cafenele, baruri si restaurante frecventate de tineri
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Cele doua noi executii TV pentru brandul Lemarco, zahar alb si zahar brun, sunt semnate de Starlink Group, autorii campaniei care au afirmat pentru AdPlayers ca lucreaza pentru Lemarco din luna iunie a.c
Marti, 04 Septembrie 2007
Diana Oanta (foto) si Catalina Târlea, doi Account Directors Ogilvy&Mather, si Donald Simionoiu - Senior Art Director sunt noii veniti în echipa Ogilvy Group
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: