Ordonare dupa: data / relevanta
Miercuri, 30 Martie 2016
Festivalul de publicitate a dat start inscrierilor unde sunt asteptate lucrari difuzate, publicate sau dezvoltate pe un canal media comercial, cu aprobarea clientului, in perioada 1 iulie 2015 si 31 iulie 2016.
Joi, 24 Martie 2016
Furnizorii de media pentru campaniile de publicitate pe coloane si pe ecrane la Metrou asteapta o decizie definitiva.
Joi, 10 Martie 2016
Cu 1.600 de campanii creative implementate anul anul 2015 in 45 de tari, echipa JCDecaux Creative Solutions din intreaga lume a votat cea mai buna campanie caritabila a echipei JCDecaux din luna ianuarie (January Creative Solutions campaign) un proiect al organizatiei non profit Caritas, Austria.
Vineri, 04 Martie 2016
Cele doua premii au fost acordate pentru rebrandingul Comitetului Olimpic si Sportiv Roman si cel al Interactive Group
Joi, 03 Martie 2016
Clasament al creativitatii agentiilor, Gunn Report masoara aceasta performanta in baza premiilor si distinctiilor obtinute de agentii in peste 50 de festivaluri si competitii internationale de profil.
Joi, 04 Februarie 2016
Contactat telefonic, Vlad Ruta, Administrator Special al Spectacular, a afirmat ca este la curent cu intentiile de alianta ale Metrorex si companiei Sindicatului lucratorilor de la Metrou, dar ca spera ca aceasta sa duca la deblocarea contractului, nicidecum imptriva companiei Spectacular.
Miercuri, 20 Ianuarie 2016
Marcos de Quinto - Directorul de Marketing al Companiei Coca-Cola, dezvaluie noua strategie globala de marketing „One brand” care reuneste, pentru prima data, Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero si Coca-Cola Life sub acelasi brand iconic Coca-Cola in campania „Taste the Feeling”
Luni, 18 Ianuarie 2016
Construit greenfield, pe un areal de 250.000 de mp, complexul are o suprafata totala de peste 30.000 mp si o capacitate de 4.000 de persoane simultan.
Luni, 11 Ianuarie 2016
Dupa doar 20 de zile de la premiera din 18 decembrie 2015, „STAR WARS: Trezirea Fortei” a devenit filmul anului in Romania, avand incasari de aproximativ 2,7 milioane de dolari americani (peste 11.300.000 de RON) si aproape 510.000 de spectatori.
Marti, 08 Decembrie 2015
Disponibila in perioada 16 noiembrie – 13 decembrie 2015, pentru a-l gasi si a-l insoti pe Mr. Applehead in intreg procesul de fabricatie Strongbow®, pagina instagram.com/Strongbow_ro/ lansata de Strongbow si Ogilvy & Mather si-a depasit obiectivele de comunicare cu 200%.
Vineri, 25 Septembrie 2015
In acord cu importanta continutului video in noua era digitala landor.com, contine si un film de prezentare in care vorbeste inclusiv presedinta companiei – Louis Jacobs, CEO Landor.
Marti, 25 August 2015
Vineri, 14 August 2015
Unica in Romania, prin implicarea intr-o campanie de educare si responsabilitate sociala a doi rivali de o asemenea anvergura, jucatorii de la Steaua si Dinamo au vrut sa arate ca sunt alaturi de pacientii cu boli inflamatorii de spate si ca incurajeaza suporterii si iubitorii sportului sa mearga la medic atunci cand se confrunta cu...
Miercuri, 15 Iulie 2015
Miercuri, 17 Iunie 2015
Estimata de surse adplayers la cateva zeci de mii de euro, campania „Descopera bogatiile Byzantului!” pentru lansarea brandului Byzantium vine cu preturi promotionale si premii in 10 restaurante de top din Bucuresti.
Vineri, 12 Iunie 2015
Alaturi de agentia McCann Erickson, campania este semnata chiar de catre o parte din “golanii” ministrului Ioan Rus care isi vor familiile reintregite.
Miercuri, 03 Iunie 2015
Luni, 11 Mai 2015
Nu sunt o scriitoare de povesti. Scriu povestea vietii mele si va multumesc tuturor celor care...
Vineri, 08 Mai 2015
Pentru sase luni de eveniment global, Intesa Sanpaolo si-a deschis unitate bancara si pavilion de 1.000 metri patrati in cadrul Expo 2015 Milano, unde sunt asteptati peste 20 Milioane de vizitatori din peste 140 de tari ale lumii.
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: