Rezultatele cautarii dupa : "colaborare"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Prospero elibereaza un nou Tuborg
Joi, 22 Iunie 2006
Sub titlul "Tuborg iti elibereaza imaginatia", Prospero semneaza o noua campanie promotionala de vara care, pe langa spotul TV, ce va fi difuzat pe 6 posturi de televiziune, in periada 10-30 iunie 2006, mai cuprinde si adaptari pentru spot radio, POSM-uri in magazine si o linie speciala pentru HoReCa
400.000 - 500.000 EUR pe an, in piata marketingului online cu permisiune
Marti, 20 Iunie 2006
Estimarea ii apartine lui Orlando Nicoara, General Manager, netBridge – companie de publicitate online ce administreaza peste 1 milion de mailuri pe saptamana, care a demarat un parteneriat alaturi de  compania specializata in email marketing si solutii de loializare - White Image
Granini a ales GAV|Scolz&Friends si Media Insight
Luni, 19 Iunie 2006
Eckes-Granini Romania dezvolta pe piata autohona marca Granini in colaborare cu Carlsrom Beverage Co., actiunile de comunicare ale marcii fiind derulate de GAV | Scolz & Friends (agentie de brand) si Media Insight (agentie de media)
Asculti.Simti.Povestesti. Romtelecom
Sambata, 17 Iunie 2006
Turneul "Povestea trebuie spusa" care a adus anul trecut 288.000 de participanti, continua anul acesta, in perioada 16 iunie - 16 iulie 2006, sub conceptul "Asculti. Simti. Povestesti" si adauga 180 de KW - pentru lumini si 80 KW - pentru sunet, unor artisiti romani precum Stefan Banica Jr,  A.G. Weinberger, Morandi si Heaven
Campanie MIE anti-spaga
Vineri, 16 Iunie 2006
In urma unui proces de selectie, creatia campaniei de promovare "Eu nu dau si nu iau spaga" a fost realizata pro bono de agentia de publicitate DDB Bucharest, campania fiind derulata in perioada 13 iunie – 9 iulie 2006
Publicis Dialog cu branduri Cristalex
Luni, 12 Iunie 2006
Dupa o licitatie desfasurata in aprilie, agentia Publicis Dialog parte a grupului Publicis Romania va dezvolta timp de un an de zile, servicii de ATL, BTL si PR pentru Absolut (BTL), Teacher’s, Jim Beam, Campari, Fernet Branca si Laphroaig
MAE comunica Black Sea Forum
Luni, 29 Mai 2006
Derulata sub sloganul "Black Sea Forum – Charting Bright Ideas", campania se desfasoara pe BBC World , Wall Street Journal, Newsweek, Financial Times si este realizata cu sprijinul Friends Advertising - agentie de creatie, Thor Systems  -firma consultanta, productia fiind semnata de Media Pro Pictures
Parteneriat GAV|Scholz & Friends - Free
Luni, 08 Mai 2006
"Un gest strategic, in vederea adaptarii celor doua companii la schimbarile pietei autohtone, prin oferirea unei alternative lipsita de scleroza sistemelor mamut", a calificat Lucian Georgescu parteneriatul GAV|Scholz & Friends - Free Communication
GMP, 17
Reteta Young&Rubicam pentru Terapia
Miercuri, 03 Mai 2006
Semnata de agentia de publicitate Young&Rubicam, campania pentru Alerid - medicament de curand intrat in categoria OTC, pune accentul pe principalul beneficiu al produsului – "Efect intr-o ora"
Promotie aniversara Piraeus Bank
Joi, 27 Aprilie 2006
Realizata de Foote, Cone & Belding Bucharest, campania demarata in aprilie se va incheia la sfarsitul lunii mai, fiind organizata pentru a marca aniversarea a 7 ani de prezenta a bancii pe piata din Romania
Prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local realizata in Romania
Joi, 27 Aprilie 2006
"Gaseste ceva in care sa crezi" semnata de McCann/Creative Services este prima campanie de imagine Coca-Cola cu insight local, dezvoltata de brandul numarul 1 din lume, special pentru piata din Sud-Estul Europei
Draft in promotie Rexona for Men
Joi, 20 Aprilie 2006
Pe langa marile premii - 5 plasme TV si 100 de fotolii in forma unei mingi de fotbal, campania acorda 100 USD in fiecare zi, timp de 91 de zile, si are o componenta media sustinuta in Gazeta Sporturilor si Antena 1
Ad'Or 2006 merge mai departe: BMG a castigat si Ad’Or 2007
Luni, 17 Aprilie 2006
Dupa o intalnire a Comitetului de Organizare a editiei din acest an, un comunicat sec al festivalului anunta ca Adrian Botan Managing & Creative Director McCann Erickson a revenit in comitetul de organizare, "Ad’Or 2006 merge mai departe" si ca "din 2007, Business Media Group va avea un rol mai mare"
ClickNet Start da Click pentru Beetle!
Vineri, 14 Aprilie 2006
Campania continua dupa succesul promotiei de anul trecut care a inregistrat peste 10.000 dintre utilizatorii Internetului prin dial-up de la Romtelecom
Muzica adevarata pentru Magic FM
Joi, 30 Martie 2006
Graffiti BBDO dezvolta o noua campanie de promovare a postului de radio semnand "versurile"executiilor "Cher", "Jackson Five", "Bob Marley" si "Bee Gees" care vor aparea in revistele Sapte Seri si 24FUN
Noul atac la kitsch de la Gradina de Sud
Miercuri, 01 Martie 2006
Sub sloganul "nu-i fain de san valantain", campania de la GAV Scholz&Friends Bucuresti are o serie de executii de print "care fac apel la traditia romaneasca de inceput de martie si resping moda importata a sarbatorii Sf. Valentin in cel mai pur stil kitsch"
Noul Credit doar cu buletinul Altex
Luni, 27 Februarie 2006
Ruxandra Voda, Chief Marketing Officer, ALTEX a declarat pentru AdPlayers ca "ALTEX a incheiat anul 2005 cu o cifra de afaceri de 275 milioane de Euro (fara TVA), inregistrand vanzari mai mari cu 87% decat in anul 2004" in timp ce cheltuielile de marketing au crescut cu 188% fata de anul precedent
Cohn & Jansen - Ashley la registru
Vineri, 24 Februarie 2006
Potrivit Cristinei Jansen (foto) Managing Director, Cohn&Jansen – Ashley, noua agentie de publicitate ii are ca parteneri pe Ashley & Holmes Romania - 50%, Cristina Jansen - 13%, Peter Jansen - 12%, Andrei Cohn - 25%
First One Communication tinteste pozitia de lider pe piata serviciilor de relatii publice si comunicare din Romania
Luni, 13 Februarie 2006
Compania este rezultatul unei actiuni prin care GCS ISSUE Management si RSLB Partners intra pe piata relatii publice din Romania printr-un parteneriat cu One Communication
GMP si Ashley divorteaza
Miercuri, 08 Februarie 2006
Felix Tataru, Managing Director, GMP spune dupa 6 luni de la inceputul colaborarii ca "Intre GMP si Ashley a existat o incompatibilitate in ceea ce priveste modul de a gandi strategia, creatia si solutiile oferite clientului"