Rezultatele cautarii dupa : "colaborare"
Ordonare dupa: data / relevanta
Luni, 15 Octombrie 2007
Potrivit autorilor campaniei, cele doua executii de TV si print – Orange Young Oferta si Orange Young Hot Spot – comunica tinerilor beneficiile din programul Orange Young
Vineri, 28 Septembrie 2007
Kanal D, in colaborare cu saptamanalul economic Capital lanseaz duminica, 30 septembrie 2007, incepand cu ora 12.00, emisiunea magazin economic CAPITAL TV
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
Vineri, 21 Septembrie 2007
Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
Joi, 20 Septembrie 2007
Participanta la sectiunea de discutii a modulului de Legislatie si Autoreglementare, ce va avea loc joi, 27 Septembrie, în cadrul IAA Summit, Mihaela Ungar - Presedinte RAC mai afirma, pentru AdPlayers.ro, ca “poate singura problema pe terenul autoreglementarii este o mai buna cunoastere a activitatii si existentei RAC-ului”
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
Joi, 13 Septembrie 2007
“Am devenit agentia de publicitate de brand pentru Margaritar si Coronita, din ianuarie 2007”, a declarat pentru ADPLAYERS.RO, Roxana Popescu Memetea, Managing Partner Brandstalk Advertising, agentie care a semnat cea mai recenta promotie Margaritar, cu un buget total de marketing si comunicare ce se poate ridica, potrivit executivului, la aproximativ 1 Mil. EUR
Luni, 10 Septembrie 2007
Logan este o masina pe care poti conta, o masina care nu te lasa la greu, formulat, spun autorii, si in sloganul – „Conteaza pe Logan”
Vineri, 07 Septembrie 2007
Companie specializata in servicii de marketing si vanzari pe piete emergente International Marketing & Sales Group Plc (AIM: IMSG) a agreat achizitia a 70% din Friends Group, procesul de preluare a grupului romanesc de marketing si comunicare urmand sa se incheie in 2011
Joi, 06 Septembrie 2007
Agentia de publicitate Brandstalk va oferi clientului suportul strategic si creativ de comunicare, contul de media urmand sa fie derulat direct de EuropaFM
Miercuri, 05 Septembrie 2007
Odata cu lansarea noului packaging, Viorel Micula - Presedintele European Drinks, anunta în curând si planurile de intrare în forta a acestui produs românesc pe piata internationala
Vineri, 31 August 2007
Campania urmareste in primul rand atragerea tinerilor aflati la prima achizitie auto si se axeaza in special pe mediul online, cu mare afinitate la cei vizati
Joi, 30 August 2007
Cu o cifra de afaceri de aproape 80 Mil. EUR, producatorul BCA-ului Wabe - grupul de companii de materiale de constructii Simcor, detine pe zona Transilvaniei o cota de piata pe BCA de 45%, la nivel national de 15%, dar si o cota de piata de var de 40% si 10 % pe cea de betoane
Luni, 27 August 2007
“Deloitte isi cauta o companie cu care urma sa comunice, Tempo PR fiind aleasa in urma unei propuneri de colaborare din partea agentiei”, a declarat pentru AdPlayers Simona Dan - PR Group Account Manager la divizia de relatii publice de la Tempo
Luni, 20 August 2007
Semnata de McCann Erickson, „cea mai mare agentie de publicitate full-service din Romania”, potrivit oficialilor companiei, comunicarea Tnuva se desfasoara sub sloganul “Pastreaza gustul dragostei” si demareaza cu prezentarea spotului “Nasterea” pe noua canale TV
Marti, 14 August 2007
Banca Comerciala Româna a semnat un parteneriat exclusiv cu CreditEXPO 2007, primul târg de credite din România, anunta organizatorii evenimentului care va avea loc în perioada 21 – 23 septembrie 2007, la World Trade Plaza Bucuresti
Miercuri, 08 August 2007
Despre bugetul anual pentru BTL si evenimente sponsorizate de Orangina, Catalin Ignat Vice-presedinte marketing URBB si Carlsrom Beverages a afirmat pentru AdPlayers ca acesta este cuprins intre 35% si 40% din bugetul total alocat comunicarii marcii, estimat de executiv pe an la o valoare cuprinsa intre 1 si 1,5 Mil. EUR
Vineri, 06 Iulie 2007
Campania "Si casa plange" pentru gama de produse Apla beneficiaza de un buget de peste 700.000 EUR, incluzand 500.00 EUR numai pentru Tv la care se adauga peste 200.000 EUR pentru outdoor, tranzit, radio, a declarat pentru AdPlayers.ro, Florina Necula - Marketing Manager Atlas Corporation
Vineri, 15 Iunie 2007
Agentia Starcom Romania a castigat licitatia organizata de Sollers PPD, unicul importator si distribuitor al produselor Diageo, printre care se numara Johnnie Walker, Smirnoff, J&B, Baileys si Metaxa
Miercuri, 13 Iunie 2007
"Venita ca un dus rece, concluzia ar trebui sa indemne pe toti cei – tot mai numerosi – care pretind ca fac "branding" la mai multa consecventa si relevanta in constructiile lor, prea frecvent artificiale si neverosimile", spune Sorin Psattta, Strategy & Research Director Graffiti BBDO, referindu-se la un studiu al retelei de publicitate BBDO legat de...
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: