Ordonare dupa: data / relevanta
Marti, 04 Martie 2008
Agentia de publicitate Next Advertising a semnat prima campanie de imagine realizata pentru The Money Channel, care ii indeamna pe cei care nu inteleg limbajul de lemn de business sa ia lectii de afacereza
Vineri, 29 Februarie 2008
Evenimentul a avut loc la invitatia premierului britanic, Gordon Brown, si a sotiei sale, Sarah Brown
Luni, 25 Februarie 2008
Ex Managing Director la OMD, acum noul Director de Dezvoltare al Media Direction, Ruxandra Stefan spune ca ar fi venit la noua companie de media chiar daca fostul directorul executiv – Cristian Mucichescu, in responsabilitatea caruia cadeau si sarcinile de New Business, ar fi ramas in agentie
Miercuri, 20 Februarie 2008
Sorel Radu, Director de Vanzari pe diviziile Presa Scrisa, Radio si Internet din grupul Realitatea Catavencu, raspunde intrebarilor AdPlayers privind influenta noii structuri de business a grupului in vanzarile de...
Luni, 18 Februarie 2008
Senior Interactive gestioneaza comunicarea online pentru Philip Morris in Romania pentru portofoliul de branduri prezente pe piata locala: Marlboro, Parliament, L&M, Virginia Slims
Joi, 07 Februarie 2008
Avand 12 tutori dintre cei mai buni directori de creatie din industrie, prima scoala de profil din Romania spera sa aiba 60 de studenti la fiecare 3 luni
Sambata, 02 Februarie 2008
Yourweekend este o societate specializata in conceperea si organizarea de activitati tematice, sub forma unor cadouri originale si personalizate, prezenta deja in Belgia, Olanda, Spania, Germania, Italia, Portugalia, Elvetia, Marea Britanie, SUA si Franta
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
AdEvolution si divizia new media a grupului Realitatea-Catavencu au semnat un parteneriat strategic de promovare si reprezentare reciproca a site-urilor din cele doua portofolii, in urma actiunii partile estimand ca polul de media pe care il vor reprezenta detine 35% din piata online din Romania
Miercuri, 30 Ianuarie 2008
Cercetarea Leo Youth a fost realizata de Leo Burnett in colaborare cu D&D Research, iar datele rezultate sunt reprezentative pentru tinerii intre 16 si 24 de ani din orasele de peste 100.000 locuitori din...
Joi, 17 Ianuarie 2008
In ultima parte a anului 2007, Elite a lucrat cu Graffiti BBDO - pentru cea mai recenta campanie Selected Gold, si cu Brands&Bears - pentru evenimentul de lansare Selected Gold si campania de Craciun
Joi, 03 Ianuarie 2008
Concursul de desene a fost organizat de Carrefour in colaborare cu BIC, Quadrant Amroq Beverages (Pepsi), Colgate, Nestle, Philips, Coca-Cola HBC Romania, Eurosport DHS, Procter&Gamble, Kraft Europe
Miercuri, 28 Noiembrie 2007
Agentia de publicitate Graffiti BBDO a semnat spotul “Perfecta” pentru cafeaua premium Selected Gold de la Elite Romania
Luni, 12 Noiembrie 2007
Agentia de branding Grapefruit a castigat la sfarsitul lunii octombrie 2007 premiul Silver Pentawards pentru designul de ambalaj al produselor Transavia
Joi, 18 Octombrie 2007
Campania este initiata de Consiliul National pentru Combaterea Discriminarii (CNCD) in colaborare cu Asociatia Fotbalistilor Amatori si Non-amatori (AFAN) si Open Society Institute
Luni, 15 Octombrie 2007
Potrivit autorilor campaniei, cele doua executii de TV si print – Orange Young Oferta si Orange Young Hot Spot – comunica tinerilor beneficiile din programul Orange Young
Vineri, 28 Septembrie 2007
Kanal D, in colaborare cu saptamanalul economic Capital lanseaz duminica, 30 septembrie 2007, incepand cu ora 12.00, emisiunea magazin economic CAPITAL TV
Marti, 25 Septembrie 2007
Cele trei competitii: Web Space, Web Promo si Web Graphic, vor avea cate un juriu specializat si se vor juriza in trei etape, in perioada 8 - 26 octombrieA
Vineri, 21 Septembrie 2007
Campania se desfasoara la nivel national, in perioada 15 septembrie – 31 octombrie, incluzand atat spoturi TV, cat si executii de print si marketing
Joi, 20 Septembrie 2007
Participanta la sectiunea de discutii a modulului de Legislatie si Autoreglementare, ce va avea loc joi, 27 Septembrie, în cadrul IAA Summit, Mihaela Ungar - Presedinte RAC mai afirma, pentru AdPlayers.ro, ca “poate singura problema pe terenul autoreglementarii este o mai buna cunoastere a activitatii si existentei RAC-ului”
Joi, 20 Septembrie 2007
Cu un buget de 2 Mil. EUR pentru comunicarea Fondului de Pensii Aripi, campania „Semnaturi importante în viata ta”, va cuprinde, pe lânga spotul TV difuzat pe noua posturi de televiziune, si adaptari pentru spot radio, machete de presa si outdoor
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: