Rezultatele cautarii dupa : "coca cola 0"
Ordonare dupa: data / relevanta  
1 2 »
3.000 de metri patrati de  spatii verzi vor fi amenajate in Bucuresti de Asociatia CSR Nest, cu sprijinul Fundatiei Coca-Cola, prin New World Program
Miercuri, 19 Iulie 2023
 ,,Acest proiect isi propune sa dezvolte si sa promoveze conceptul de hub inteligent de regenerare urbana. Astfel, pe langa vegetatia decorativa variata, zonele de relaxare si materialele sustenabile integrate perfect cu mediul natural din cele doua spatii, proiectul presupune si derularea de activitati...
“PETcolectezi si castigi”. Peste 85.000 de PET-uri colectate in campania initiata de Coca-Cola HBC Romania, Auchan si GreenPoint Management
Vineri, 27 Mai 2022
 In doar patru luni, peste 1.500 de romani au colectat un total de 86.325 de ambalaje de plastic de tip PET in spatiile de colectare special amenajate in hipermarketurile si supermarketurile Auchan din intreaga tara.
Noua campanie „Open Up Playlist” Coca-Cola. In jurul muzicii si al optimismului cu Maluma, Zara Larsson, Dimitri Vegas & Like Mike
Joi, 15 Iulie 2021
 Noua campanie are o componenta puternica de implicare a consumatorilor, atat prin experientele digitale, cum este filtrul AR disponibil in Instagram, cat si prin promotia cu premii. In aplicatia Coca-Cola, acestia pot inscrie codurile de pe ambalaje, avand astfel sansa de a castiga unul dintre numeroasele premii...
Mai deschisi ca niciodata. Coca-Cola Romania lanseaza ,,Open Like Never Before”, prima campanie de la inceputul pandemiei
Vineri, 31 Iulie 2020
Dupa ce, in luna aprilie, compania a suspendat, temporar, toate activitatile de marketing planificate, alegand sa redirectioneze resurse catre nevoile comunitatilor in care isi desfasoara activitatea, noua campanie de marketing se lanseaza printr-un manifest emotionant, despre schimbare, creat de artistul George The Poet...
Numire la varful GMP + WEBSTYLER. Cu 20 de ani in marketing si comunicare, Ondina Olariu este noul Client Service Director
Miercuri, 06 Martie 2019
Ondina Olariu are experienta atat de partea clientului, ca Senior Regional Marketing Manager la Vodafone, cat si de agentie ca Business Director la Geometry Global. In cariera sa, Ondina Olariu a coordonat comunicarea pentru branduri ca Coca-Cola, P&G Romania & Balkans, Danone Global, GSK Romania, British America...
Peste 600.000 de oameni in campania Dupa Noi, strangem tot noi
Joi, 25 Octombrie 2018
Campania Dupa Noi, strangem tot noi este un program educational de constientizare si  incurajare a colectarii selective, lansat in luna iulie a acestui an de compania Coca-Cola HBC Romania, ca parte a viziunii companiei privind responsabilitatea fata de mediu si de comunitatile in care este prezenta
Ziua buna - Ziua Voluntarilor Mici. Peste 23.000 de elevi si profesori au strans zeci de mii de saci intr-un proiect de educare in colectarea deseurilor din plastic
Luni, 16 Aprilie 2018
Initiativa comuna a Tasuleasa Social si Coca-Cola HBC Romania, actiunea a fost sprijinita de catre Die Johanniter, in parteneriat cu GreenPoint Management, Romstal, Valrom Industrie si Autoklass si cu participarea Inspectoratelor Școlare judetene din Cluj, Bistrita-Nasaud si Salaj.
Coca-Cola HBC Romania semneaza Carta Diversitatii
Marti, 27 Martie 2018
 „O lume fara diversitate ar fi monotona, varietatea ideilor duce la inovatie, care sta la baza progresului si a dezvoltarii" spune Mihaela Ionita, Human Resources Manager Coca-Cola HBC Romania.
CEO-ul Coca-Cola HBC, Dimitris Lois a murit. In semn de respect pentru directorul general, Coca-Cola Romania amana un eveniment.
Miercuri, 04 Octombrie 2017
 “Suntem adanc intristati de stirea mortii lui Dimitris”  a spus Anastassis David, Presedintele Coca-Cola HBC. „ A fost un privilegiu pentru mine sa il cunosc si sa lucram impreuna atatia ani. Ne vom aduce aminte intotdeauna de Dimitris si dedicarea sa pentru oameni si valorile pe care le-a promovat” a mai spus presedintele companiei.
Schimbare la varf in grupul condus de Felix Tataru. Cristiana Belodan ii urmeaza Andreei Nemens la conducerea GMP Advertising
Marti, 19 Septembrie 2017
Belodan preia functia de Executive Director la GMP Advertising, dupa ce Nemens a ales la sfarsitul lunii iunie o cariera in afara induratriei de publicitate
Marketing cu 15 ani de experienta in companie. Miruna Smeureanu este noul Marketing Director Coca-Cola Romania & Moldova
Miercuri, 08 Martie 2017
Cu 15 ani de experienta in companiei, potrivit reprezentantilor de comunicare Coca-Cola, Miruna Smeureanu a demonstrat ca este un lider de succes, coordonand atat proiecte nationale cat si internationale, acoperind toate brandurile din portofoliul companiei: Coca-Cola, Coca-Cola Light, Coca-Cola Zero, Cappy, Fanta, Sprite, Dorna, Nestea sau Schweppes.
S-a lansat si s-a terminat. Doar la 1,25 si 2 litri.
Luni, 28 Noiembrie 2016
 „Succesul remarcabil de care se bucura Coca-Cola Lime a depasit toate estimarile, ceea ce face ca, in prezent, produsul sa nu mai fie disponibil in ambalajele de 1.25 L si 2L”, spun reprezentantii de comunicare ai producatorului. 
Nou packaging design Fanta. Campanie integrata cu activari inedite si panouri stradale inovative.
Marti, 19 Aprilie 2016
 Sub titlul „Squeeze in the fun”, Fanta lanseaza campania integrata de comunicare care insoteste intrarea pe piata a noului packaging design. Parte a portofoliului de branduri Coca-Cola, comunicarea Fanta este administrata de agentiile din grupul McCann Worldgroup.
Peste 8000 de elevi, parinti si profesori voluntari la Ziua Buna! Ziua Voluntarilor Mici
Vineri, 08 Aprilie 2016
 Evenimentul a avut loc cu sustinerea companiei Coca-Cola HBC Romania, ca parte a platformei DupaNoi.ro.
Dorna vrea mai multe incubatoare pentru copiii nascuti prematur. Anul trecut au fost 10.
Vineri, 12 Februarie 2016
 Sub noul mesaj „Hai sa donam copiilor nascuti prematur timp pentru viata!”, campania Grija pentru copii” demarata alaturi de Salvati Copiii si reeditata in acest an cu Simona Halep a strans pana in prezent aproximativ 400.000 euro
2.000 de tineri au participat la debutul campaniei “Taste the feeling Coca-Cola si concertului Rixton
Marti, 02 Februarie 2016
 Coca-Cola a transformat seara de joi intr-una memorabila, oferindu-le celor peste 2.000 de participanti o experienta de brand inedita prin care a fost marcata lansarea campaniei "Taste the feeling" in Romania.
Cei mai buni 50 din cele mai bune 24 de companii la Premiile Piata 2014
Luni, 10 Noiembrie 2014
 
European Excelence Awards pentru McCann PR, Coca-Cola FIFA 2010
Luni, 13 Decembrie 2010
 Agentia de relatii publice McCann PR a luat premiu pentru proiectul Coca-Cola, Trofeul Cupei Mondiale trofeul cupei FIFA 2010
Buget de activare local de aproape 50.000 EUR pentru CeTeFaceFericit Coca-Cola
Joi, 01 Iulie 2010
 In proiectul international Expedition 206, Coca Cola Romania a participat cu platforma online cetefacefericit.ro dezvoltat de  MRM Partners, si un eveniment organizat de McCann PR in care au fost prezentati ambasadorii turneului international derulat in 206 tari din lume
Prima promotie SMS simultan in Romania si Republica Moldova
Miercuri, 19 Mai 2010
 Estimata de AdPlayers la un buget de 75.000-100.000 EUR, componenta digitala dezvoltata de Syscom Digital simultan in Romania si Moldova este parte a campaniei promotionale Coca-Cola "Sarbatoreste Finala Mondialului cu mii de premii", cu premii de peste 350.000 EUR
1 2 »