Cu un public estimat la 1,3 Milioane de persoane si amplasate in 16 orase, posterele din scara blocului completeaza oferta retelei de publicitate in lift Elevate
Agentia de publicitate semneaza campania de promovare a parfumului Showtime by Kylie Minogue, de la Coty
Condusa de Ionut Russu, directorul statiei, echipa Realitatea TV Brasov este a doua statie locala si numara aproximativ 35 de persoane, dintre care 28 sunt jurnalisti
Potrivit companiei de publicitate, decizia a fost luata in urma unui pitch organizat in luna februarie a.c. si a fost castigat pe intreg anul 2008
Incepand de la jumatatea lunii aprilie 2008, KFC va desfasura o noua campanie de promovare in Brasov, Cluj Napoca, Constanta, Iasi, Oradea, Ploiesti,Targu Mures si Timisoara.
‚ Sper ca niciun copil sa nu vada acel spot pe Youtube. Ar fi poate prea mult sa sper si ca nicio mama sa nu-l vada; totusi e ceea ce ii doresc sincer mamei acelui baiat de la creatie’ afirma Florin Dumitrescu, Senior Copywriter
Instrumentul BTL destinat pietei constructiilor din Romania are doua componente – B2B si retail
Banii au fost stransi in cadrul campaniei 2% desfasurate in anul 2007
Grupul Realitatea-Catavencu se reorganizeaza in functie de publicul tinta, si este condus de trei directori ai noilor divizii integrate: Mihnea Vasiliu (Quality), Dragos Stanca (Business Media) si Sorin Vulpe (Life Style).
In urma unei licitatii, Next Advertising a devenit agentia de comunicare a brand-ului The Money Channel