Ordonare dupa: data / relevanta
Vineri, 05 Ianuarie 2007
Campania "Iarna asta îti platim caldura" semnata de Brands&Bears reprezinta prima colaborare dintre agentia de publicitate si Evenimentul Zilei, iar directoarea de creatie spune ca autorii promotiei si-au dorit ceva care "sa iasa un pic din tipare"
Miercuri, 27 Decembrie 2006
Activarea Supradyn a fost începuta de catre agentia de publicitate Sister & Co în luna februarie 2006 si este compusa pâna în momentul de fata din 3 pasi: sponsorizare AdPrint, activare in farmacii – o serie de POSM-uri si, cea mai recenta, activarea urbana legata de ritmul de agitatie al vietii de zi cu zi al orasenilor
Marti, 19 Decembrie 2006
"Hai sa zicem ca nu am plecat de la Arbo (ARBOmedia n.r.) ci m-am îndreptat catre o oportunitate de a schimba, în primul rând, perspectiva, pentru ca acum voi face totul dintr-o perspectiva multimedia, lucru pe care la Arbomedia nu îl puteam face pentru ca acolo exista doar departament de internet", a motivat Doru Panaitescu, plecarea de la ARBOmedia, pentru postul de Director New Media la...
Luni, 18 Decembrie 2006
"Factor estimeaza pentru 2006 o cifra de afaceri de 1.200.000 EUR" a declarat, pentru AdPlayers, Tino Furtuna General Manager al casei de productie si post productie publicitara, în crestere de la 725.000 EUR cât înregistra anul trecut, potrivit sefului companiei
Vineri, 15 Decembrie 2006
GMP Advertising a creat noua campanie de comunicare pentru Unilever, intitulata "Invazia prosoapelor Coccolino", ce contine un spot TV de 30 sec si activitati instore, spotul fiind difuzat de principalele canale de televiziune
Joi, 14 Decembrie 2006
WhiteImage este singura agentie de e-mail marketing din România partener al Habeas Inc. Email Trust Authority – compania responsabila de safelisting-ul MSN/Hotmail (combate fenomenul antispam n.r.)
Luni, 11 Decembrie 2006
Initiativa unica în România a companiilor de outdoor Euromedia & Beta Cons, studiul audientei la metrou spune ca 23% dintre bucuresteni circula cu metroul si aproximativ 60% dintre ei se uita la panourile publicitare în timp ce asteapta în statie
Vineri, 08 Decembrie 2006
Lucrarea "Note" pentru Mandra, de la Carpalat, a luat Bronz la sectiunea Print de la Eurobest 2006, agentia condusa de Felix Tataru fiind si singura castigatoare din Romania la festivalul de publicitate unde au mai ajuns in finala McCann Erickson si Leo Burnett
Joi, 07 Decembrie 2006
Producatorul si procesatorul de produse din carne Decar din Alba Iulia a ales sa lucreze la Bucuresti cu Loco Branding & Communication, agentia derulând în prezent, sub sloganul "Gustul De carne place!", si campania ce contine printre altele, 4 spoturi TV: Fotbal 20sec., Idila 20sec., Aventura 20sec. si Gustul Decar 15 sec
Miercuri, 06 Decembrie 2006
Agentiile din România au în finala 2 lucrari TV (McCann Erickson– MTV, GMP – Dilema Veche), 3 Print (GMP – Mândra, Leo Burnett – Eukanuba si Leo Burnett -Western Union), un Outdoor (GMP - Alzheimer) si un Radio (McCann Erickson - Maggi), câstigatorii urmând sa fie anuntati mâine, 7 decembrie
Marti, 28 Noiembrie 2006
Sub sloganul "Vino frate", Brands&Bears activeaza "Grupul de Esenta Tare", o campanie pentru berea Stejar de la URSUS Breweries
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Sub titlul Apara inocenta copilului tau, Itsy Bitsy FM lanseaza o campanie educationala semnata de GMP care, potrivit autorilor, ii indeamna pe parinti si bunici sa fie atenti la mesajele care ajung la copiii lor, deoarece Copiii fac ce vad
Miercuri, 22 Noiembrie 2006
Campania media integrata "Salvati Parcurile Nationale din România" vine sa sustina prima initiativa locala de anvergura a organizatiei internationale WWF, si include mai multe medii de comunicare: tv, radio, print, internet, outdoor si public relations
Marti, 21 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate Brandstalk deruleaza campania B&S Motors pentru Suzuki Swift având ca beneficiu central flexibilitatea în trafic, strategia media fiind dezvoltata si implementata de Media Investment
Vineri, 17 Noiembrie 2006
Imaginile din cea mai recenta campanie fac parte din calendarul Lavazza 2007 - The Most Incredible Espresso Experience, semnat de agentia agentia Armando Testa (Barcelona), campania fiind implementata în România de Foote Cone&Belding Bucharest
Joi, 16 Noiembrie 2006
Initiatorii noului concept spun ca noul canal media neconventional ADtv consta în sisteme audio-video portabile, mobile si autonome, purtate în spate de promoteri în orice multime tinta - statii de metrou, mall-uri, concerte, campusuri universitare, dar mai ales la punctele de vânzare
Miercuri, 15 Noiembrie 2006
Grey si Romtelecom au dezvoltat noua campanie publicitara "ClickNet vine peste tine care", ce urmareste sa consolideze imaginea marcii ClickNet, potrivit agentiei, comunicând în acelasi timp si cea mai recenta promotie pentru ClickNet Express, plecând de la viteza de 2,5 Mbps
Marti, 14 Noiembrie 2006
Agentia de publicitate a obtinut Argint, Bronz si o nominalizare la cea de-a 16-a editie a Festivalului International de Publicitate de la Moscova (MIAF), cel mai important festival de profil din Rusia, întrecere internationala sustinuta de Asociatia Agentiilor de Publicitate din Rusia
Luni, 13 Noiembrie 2006
Autorii campaniei de la agentia de publicitate condusa de Afrodita Blasius spun ca noul spot îsi doreste sa aduca privitorul, macar pentru 30 de secunde, într-o lume magica în lumea Heidi, un loc atemporal, fermecat, însufletit de pasiunea pentru ciocolata
Luni, 13 Noiembrie 2006
Agentia McCann Erickson împreuna cu echipa Kandia Excelent au dezvoltat noua campanie de imagine din cadrul procesului de relansare al ciocolatei Kandia, început înca din luna mai a acestui an
ALTE CAUTARI
PUBLICITATE: