Rezultatele cautarii dupa : "client"
Ordonare dupa: data / relevanta  
Insolventa sutei de mii de euro in promotionale
Miercuri, 15 Septembrie 2010
 Opinie de Giancarlo Di Salvatore - Director General si actionar unic ITALIAN EXPRESS SRL. Compania activeaza in producatia si importul de obiecte promotionale si carti ilustrate, din care a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de aprox 4 Mil. EUR an
Kaleidoscope intra in BBDO Group fara un fondator ex Lowe si Saatchi & Saatchi
Joi, 02 Septembrie 2010
 Infiintata in luna mai 2009 ca shop de creatie si strategie online, de catre Cristian Pantazi, Miruna Ocnarescu si Alina Damaschin, parteneri care detineau procente egale din...
CAP la AdPlayersREPORT: 1,6 Mil. EUR in 2009. 50% venituri din serviciile agentiei
Luni, 09 August 2010
 Pe primele 6 luni din 2010, CAP a inregistrat 1,15 Mil. EUR, din care 406,3 Mii EUR venituri din serviciile creatie si strategie ale agentiei 
Fosta Saatchi & Saatchi, Mona Lisa Caravaniez preia conducerea Ogilvy & Mather de la Gina Leu
Joi, 05 August 2010
 Caravaniez a fost numita Managing Director al agentiei de publicitate, dupa ce in perioada 2008 - 2010 a lucrat pentru Saatchi & Saatchi
Lipsa originalitatii se plateste. TBWA Bucuresti, legat de brandul de turism
Joi, 05 August 2010
 „Propunand in locul unei lucrari creative originale un mic plagiat comod, ne-am fi expus probabil unei rezilieri de contract, unui refuz de plata si chiar unui proces”,...
Brandient se rascoala impotriva licitatiei
Marti, 03 August 2010
 „Castigatoarea licitatiei, nu este o firma specializata de consultanta de brand” se arata intr-o pozitie a companiei despre castigatorarea licitatieie pentru brandul...
GMP multumeste echipei de 200 de oameni
Miercuri, 21 Iulie 2010
 „GMP este “despre oameni”. Oamenii cu care am construit ceea ce este astazi GMP. Altfel, n-as fi putut sa fac decat un boutique de creatie cu 4-5 colegi, dar n-a fost asa”
Buget de 600.000 EUR si pitch castigat de Wunderman pentru lansarea COCOR Store
Miercuri, 30 Iunie 2010
 Evenimentul de lansare va avea loc in septembrie, dupa o licitatie castigata de Wunderman, la care au mai participat agentiile The Practice, Nicola Porter Novelli, Skepsis, Split...
The Practice a luat primul Leu romanesc de PR la Cannes Lions 2010
Marti, 22 Iunie 2010
 Agentia de relatii publice a castigat un Leu de Argint (Silver Lion) pentru Gusto Pufuleti, Phoenix, al treilea trofeu pentru grupul Leo Burnett din 4 cate are Romania la Cannes...
Un premiu te poate ajuta sa intri la un client, dar nu te poate ajuta sa-l pastrezi Alina Musat, Spotlight
Marti, 15 Iunie 2010
 Alta data participanta la Effie, sefa agentiei de publicitate Spotlight spune ca astazi premiile nu te mai ajuta foarte mult
Wunderman promoveaza patru oameni pentru Philip Morris
Miercuri, 09 Iunie 2010

Alexandra Popa (foto) este noul Account Director pe Philip Morris, Luiza Dumitras este Account Manager care se va ocupa de Marlboro, Ionut Ciocsan – Senior Producer si Radu Baitan – BTL Director

Costin Radu pleaca de la iQads si Smark, pentru Geek cu Leo Burnett
Joi, 03 Iunie 2010
 Cu venituri de aproximativ 200.000 EUR pe an, business-ul de publicitate si sponsorship din jurul iQads si Smark va fi coordonat de Marius Cristea, fondatorul portalului iQads si director de dezvoltare la F5
600-800 mii EUR pe an Campofrio, administrat de Publicis si Optimedia
Vineri, 28 Mai 2010
 Lansata sub conceptul creativ “Gustul de care nu te poti desparti”, campania Campofrio beneficiaza de doua spoturi tv
Achim (Green Film), Gusa (ex Imager) si Bratianu (ex GMP, Sister, Frank) au fondat Green Colectiv
Miercuri, 19 Mai 2010
 Regizorul si fondatorul Green Film, Gabriel Achim (centru), impreuna cu ex new business-ul Imager, Paul Gusa (drepta) si Alex Bratianu (stanga) fost creativ la GMP, Sister si mai...
16 oameni si 10% din business se despart de Ogilvy Romania
Joi, 06 Mai 2010
 Despre cat pierde grupul de agentii, Manuela Necula, Head o Country, Ogilvy Group Romania afirma ca in jur de jumatate din business-ul BAT a ramas administrat de Ogilvy, iar in cazul...
Sorin Tranca, dupa 7 ani de FRIENDS: Intr-o anumita masura, creatia buna tine de experiment
Miercuri, 05 Mai 2010
 Dupa o cifra de afaceri de 9,46 Milioane lei in 2008, care includea mai multe servicii, in 2009 FRIENDS Advertising si-a separat activitatea de mai multe servicii decat cele de creatie si strategie, incheind anul trecut cu aproape 4 Milioane lei (3,86 ).
Noua campanie Lay’s (Star Foods) inghite doar 100.000 EUR din 700.000, buget de media
Marti, 04 Mai 2010
Potrivit estimarilor AdPlayers, noua campanie  de imagine Lay's “Inghite doar adevarul” ar putea cheltui in media in jur de 100.000...
Oglinda Bosch 2010 a fost inovata de Suzuki in 2008
Joi, 29 Aprilie 2010
 Conceptul cu produsul reflectat in oglinda folosit astazi de BSH Electrocasnice pentru Bosch “Tehnologie dupa chipul si asemanarea ta”s-a mai facut si in 2008, de Suzuki,...
Pitch BSH Electrocasnice, dupa care marketingul una zice, alta face
Miercuri, 28 Aprilie 2010
 Peter Jansen, partener al Cohn & Jansen si Presedintele Uniunii Agentiilor de Publicitate din Romania isi aminteste ca dupa ce a anuntat rezultatul unui pitch organizat in 2008, marketingul BSH Electrocasnice nici macar nu a mai corespondat cu agentia castigatoare, nicidecum sa mai lucreze
Mercury 360 n-a fost la licitatia Philip Morris
Marti, 27 Aprilie 2010
 „Lucram cu JTI din 2008, si este un client strategic important pentru noi. Nu lucram cu doi clienti din aceasta categorie, si nici nu ne-am dorit acest lucru”, spune Radu Miu, directorul agentiei Mercury 360